• Rice Hertz posted an update 1 year, 4 months ago

    فیزیوتراپی در منزل مشهد هر حال خدمات آنلاین برای رفاه و بهبود حال شما عزیزان به صورت شبانه روزی خدمات خود را ارائه می دهد. متخصص فیزیوتراپی یا همان فیزیوتراپیست با آگاهی کامل از آناتومی بدن و عملکرد طبیعی اندام ها پس ارزیابی شرایط بیمار از ترکیبی از روش های فیزیوتراپی برای توانبخشی و افزایش توانایی های عملکردی بیمار استفاده می کند. به این ترتیب هر چه شیوه درمانی تخصصی تر، پیچیده و سخت تر باشد، به مراتب هزینه بیشتری را در بر می گیرد.

    متاسفانه بسیاری از افراد معلول قادر به حضور در مراکز و بیمارستان های مخصوص فیزیوتراپی نمی باشند، حتی در بسیاری از کشور ها که سعی می کنند خدمات را به همه نوع شهروندان به صورت یکسان ارائه دهند. امروزه بسیاری از ساختمان های بزرگ برای افراد معلول اصلا مناسب نیست. قطعا محیط کلینیک ها به نحوی شکل گرفته تا برای فیزیوتراپی مناسب باشد، اما چه مشکلی پیش می آید وقتی شما به خانه بر می گردید و مجبورید این تمرین های مهم را در محل سکونت خود تکرار کنید. غالبا در کنار متخصصان فیزیوتراپیست یک تیم اختصاصی از کاردرمانگران برای ارائه خدمات بیشتر به افراد وجود دارد.

    فیزیوتراپی بیمار سکته مغزی در منزل می‌تواند به بیمار کمک کند تا روند درمان را با سرعت بیشتر، در محیطی آرام‌تر طی کند. فیزیوتراپیست شما می تواند بعد از ارزیابی، یک بازه زمانی احتمالی را به اطلاع شما برساند. فیزیوتراپی یک روش درمانی نسبتاً طولانی است مراجعه مکرر و هر روزه با توجه به شرایط سخت بیمار، همچنین نوبت‌ های طولانی و نامنظم در مراکز درمانی این روش درمانی را با مشکل روبرو می‌کند. در چنین شرایطی بهترین پیشنهاد برای گرفتن نتیجه مطلوب و روند درمانی منظم، انجام فیزیوتراپی در منزل است. امروزه همه مراحل درمان از ارزیابی تا مراحل آخر درمان در منزل بیمار انجام می‌شود. تیم ما در جهت رفاه حال بیمار تمامی تجهیزات مورد نیاز را برای درمان در منزل بیمار انتقال می دهد.همچنین هوم ویزیت امکان انتقال دستگاه لیزر پرتوان را نیز به منزل شما دارد.

    فیزیوتراپی یکی از روش های درمانی کاربردی است که امروزه طیف گسترده ای از بیماری ها و آسیب های مختلف را در بر می گیرد. فیزیوتراپی تکنیک های مختلفی را شامل می شود، از جمله ماساژ، الکتروتراپی، شاک ویو و … که هر کدام از این روش ها برای انواع خاصی از آسیب های عضلانی و حرکتی مناسب هستند. امکان انجام فیزیوتراپی در منزل، یکی از بزرگترین مزایای این روش محسوب می شود که در ادامه این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

    نکته مهم در مورد این دستگاه این است که فاصله دستگاه و زاویه آن با بدن بیمار باید با توجه به شدت بیماری، توسط متخصص فیزیوتراپی مشخص شود. این دستگاه ها در واقع در کنار درمان هایی مانند منوال تراپی یا همان درمان دستی، ورزش درمانی، هیدروتراپی، تمرینات کششی یا اصلاحی و سوزن درمانی، برای بهبود هرچه سریعتر بیمار مورد استفاده قرار میگیرد. تا بیمار هرچه سریعتر از دردهای مزمن خلاص شده و بتواند دامنه حرکتی خود را باز یابد و به زندگی عادی برگردد.

    پزشکان با استفاده از دستگاه و انجام حرکات و تمرینات مختلف سعی می کنند تا عصب و ماهیچه ها را تحریک کنند و از این طریق بتوانند مشکلات جسمی مختلف بیمار را بهبود بخشند. نور درمانی شامل استفاده از لیزر ‌ها و دیود‌ های نوری باعث بهبود پروسه ی ترمیم بافت آسیب دیده می شود. نور درمانی با استفاده از پرتو خالص یا همگن با طول موج خاص باعث کمک به بازسازی بافت آسیب دیده، کاهش درد، کاهش التهاب می شود. این روش درمان همانند هر ابزار درمانی در صورت استفاده صحیح و استاندارد حین فیزیوتراپی در منزل، بدون درد و عوارض جانبی بوده و معمولا ۵ الی ۱۰ دقیقه طول می کشد.

    در وهله نخست اختلالات موجود در بیماران را مورد ارزیابی و بررسی قرار می دهند. سپس با توجه به تجارب و مهارت هایی که در این رابطه کسب نموده اند، مناسب ترین برنامه درمانی را برای تسریع در بهبودی بیماران ارائه می کنند. این تمرینات از حرکات سبک و ساده تا پوزیشن های پیچیده و سطح بالایی را شامل می شوند. همچنین معالجه های تسکینی به منظور تثبیت موقعیت را در بازدیدهای خانگی آموزش دیده اند.

    بعد از سکته مغزی با آسیب های مغزی و نخاعی فیزیوتراپیست به فرد کمک می کند تا تعادل و هماهنگی بدن خود را دوباره به دست بیاورد. به این منظورکلینیک فیزیوتراپی دکتر راستگوخدمات فیزیوتراپی در منزل را همراه با دستگاه های مختلف فیزیوتراپی در منزل و کادر متعهد و حرفه ای را در شهر تهران ارائه می دهد. در فیزیوتراپی از تمرینات ورزشی ، مانورهای دستی ، تجهیزات الکتریکی و مکانیکی و گرما و سرما برای درمان و کاهش مشکلات بیماران استفاده می شود. تقلیل درد، بهبود حرکت و قدرت بدن، تسریع در زمان ریکاوری و همچنین بازگشت سریع بیمار به فعالیت های روزمره از جمله مزیت های فیزیوتراپی پس از جراحی فمور است که بیماران می توانند از آن بهره مند شوند. فیزیوتراپیست ها تمرینات و معالجه هایی را به بیماران ارائه می دهند که به افراد کمک می کند تا بهترین راندمان و حرکت را در کوتاهترین زمان داشته باشند.

    درمان به روش فیزیوتراپی یکی از بخش های ضروری در فرآیند درمانی آسیب هایی می باشد که دامنه حرکتی بیماران را محدود می کند. این گروه از بیماران به منظور بهبودی کامل بدن تنها به یک بازه زمانی کوتاه به فیزیوتراپی سرپایی در منزل و یا کلینیک نیاز دارند. بسته های سرد و گرم، فعالیت های ورزشی، درمان دستی، آب درمانی و یا تجهیزات و دستگاه های دیگری که فیزیوتراپیست ها از آن برای بازیابی مجدد تحرک بدن استفاده می کنند، سوالات خود را مطرح کنید. لذا لازم است دنبال فیزیوتراپیست هایی باشید که با توجه به موقعیت شما از تخصص کافی برخوردار باشند و مناسب ترین متدهای درمانی را برای تسریع بهبودی شما تجویز کنند. کلیه موارد نامبرده از عوامل تاثیرگذار در هزینه فیزیوتراپی در منزل غرب تهران است. به طور قطع یکی از اصلی ترین مواردی که می تواند روی هزینه فیزیوتراپی در منزل تاثیرگذار باشد، دستمز فیزیوتراپیست هاست.

    در کنار استفاده از دستگاه فیزیوتراپی، ورزش درمانی، ماساژ، انجام حرکات کششی و غیره نیز برای بهبود شرایط بیمار در نظر می شوند. کمر درد یکی از مشکلات شایع بین عموم مردم است به طوری که تحقیقات نشان می‌دهد حداقل 80 درصد مردم، کمردرد را در طول زندگی خود تجربه کرده‌اند. از دلایل کمردرد تصادف، دیسک کمر، بلند کردن جسم سنگین، زمین خوردن، کهولت سن، خوابیدن در وضعیت نامناسب و انجام عمل جراحی دیسک کمر را می‌توان نام برد که با درد در بازه خفیف تا شدید همراه است. در فیزیوتراپی کمر در منزل، تمریناتی با توجه به شدت و نوع آسیب دیدگی، برای بازیابی توانایی حرکتی بیمار انجام می‌شود. فیزیوتراپی برای کمر درد با افزایش انعطاف بدنی، کمک در حفظ تعادل بیمار و تقویت عضلات، روند بهبود را تسریع می‌بخشد. چنانچه شما دچار آسیب اسکلتی عضلانی یا هرگونه اختلال حرکتی شوید ممکن است پزشکان شما را به منظور کاهش درد و بهبود حرکتتان به فیزیوتراپی ارجاع دهد.

    دست‌هایتان را بر روی زانوها قرار دهید و به سمت پایین فشار وارد کنید. برای این تمرین از مجموعه آموزش فیزیوتراپی در منزل باید ۳ تا ۵ ثانیه برای هر بار انجام حرکت در نظر داشته باشید. مرکز فیزیوتراپی بهروزی با در نظر گرفتن مسائل فرهنگی و مذهبی امکان اعزام فیزیوتراپیست خانم را برای بیماران خانم فراهم نموده است. فیزیوتراپی در منزل توسط خانم باعث افزایش روحیه بیماران خانم و حس راحتی آنان و در نتیجه درمان سریعتر و بهتر آنان می‌شود.

    فیزیوتراپیستی که به منزل شما مراجعه می کند می تواند از آنچه که در دسترس است استفاده کند و به شما آموزش دهد که به چه شکلی تمرینات خود را در محیطی که باید آن ها را اجرا کنید، انجام دهید. وی می تواند فضای خانه شما را مانند نوع چیدمان مبلمان را به نحوی تغییر دهد تا دنبال کردن برنامه ی تمرینی برای شما آسان باشد و بیشترین تاثیر ممکن را داشته باشد. انواع مختلف خدمات فیزیوتراپی در خانه جهت بهبود و درمان دیسک کمر، آسیب های مفصلی، پوکی استخوان، صدمات نورولوژی مانند پارکینسون، ام اس، گیلن باره، فلج بلز صورت، فلج مغزی و نخاعی و… از جمله خدمات پالسی نو می باشد. این مرکز پاسخگویی مطمئنی برای نیازهای مختلف بیماران از جمله خدمات فیزیوتراپی است.

dealz123.com
Logo
Register New Account
Reset Password
Shopping cart