• Hart Pickett posted an update 1 year, 5 months ago

    چنانچه تنها قصد استفاده از فایل‌های چند رسانه‌ای گوشی خود را دارید، می‌توانید با متصل کردن گوشی به تلویزیون با استفاده از USB به محتوای درون گوشی خود دسترسی پیدا کنید. اما اگر قصد دارید تا به صورت Real Time صفحه گوشی خود را با تلویزیون به اشتراک بگذارید، بهترین روش استفاده از HDMI می‌باشد. یکی از سوالاتی که برای خریداران تلویزیون ال جی مطرح می‌شود، چگونگی اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون ال جی است. وصل شدن گوشی سامسونگ به تلویزیون ال جی به کمک اسمارت ویو انجام می‌شود و بسیار ساده است و از مراحل زیر پیروی می‌کند. در واقع باید به این نکته اشاره کرد که تمامی روش‌های اتصالی که تا پیش از این برای شما شرح داده‌ایم، روش های اتصال گوشی اندروید به تلویزیون هستند و اتصال گوشی آیفون به تلویزیون متفاوت انجام می‌شود. برای اتصال گوشی iOS به تلویزیون می‌توانید هر یک از راه‌ حل‌های زیر را مورد استفاده قرار دهید.

    یکی دیگر از سوالات معمول برای خریداران تلویزیون های برند سامسونگ، نحوه اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ است تا بتوانند به راحتی از قابلیت‌های تلفن همراه خود در صفحه بزرگتر استفاده کنند. برای اتصال سیمی گوشی‌های مختلف و گوشی‌های Xiaomi به تلویزیون، در قدم اول به یک کابل HDMI نیاز داریم. البته باید یک طرف این کابل دارای سوکت HDMI باشد و طرف دیگر کابل USB Type C باشد تا بتوان آن را از یک سمت به گوشی و از سمت دیگر به تلویزیون متصل کرد. با کمک این کابل به راحتی می‌توان هر گوشی شیائومی مجهز به پورت USB Type C را به تلویزیون وصل کرد. از سوی دیگر فراموش نکنید که تلویزیون مورد نظر باید از قابلیت اتصال به کابل HDMI برخوردار باشد و شایان ذکر است که تمامی تلویزیون‌های نسل جدید از این قابلیت اتصال بهره برده‌اند.

    در ادامه تمام روشهای اتصال گوشی به تلویزیون و لوازمی که برای هریک از این روشها احتیاج دارید، توضیح داده شده است. چگونه گوشی را به تلویزیون وصل کنیم با کابل شارژر طرفی دیگر ممکن است قادر به فراهم کردن اتصال وایرلس نبوده و یا سیگنال بی‌سیم موجود برای اتصال تلویزیون و گوشی بسیار ضعیف باشد. در چنین شرایطی ناچار به روی آوردن به راهکاری سیم‌دار خواهید بود! پیشنهاد می‌کنیم بعد از مطالعه این مطلب، با سر زدن به لینک زیر، از نحوه اتصال گوشی به تلویزیون با راهکارهای وایرلس نیز اطلاع پیدا کنید. امروز کست (پخش) کردن نمایشگر گوشی بر روی تلویزیون به صورت بی‌سیم با استفاده از ابزارهایی همچون Chromecast و Miracast بسیار ساده است. به همین دلیل ممکن است اتصال گوشی به تلویزیون با استفاده از کابل یو اس بی را بیهوده تلقی کنید.

    در این صورت هم می‌توانید تنها با خرید یک کابل مبدل میکرو usb به hdmi اتصال گوشی خود به تلویزیون را امکان‌پذیر کنید. استفاده از این مبدل‌ها هم درست مانند مبدل‌های تایپ سی بسیار آسان است. اگر تلویزیون و گوشی شما از میراکست پشتیبانی می‌کنند می‌توانید به صورت وایرلس آن‌ها را به هم متصل کنید.

    بر روی نماد “+” کلیک کرده تا دستگاه را به برنامه اضافه و مدیریت کنید. همیشه از خواسته های اصلی دانشجویان مکالمه زبان انگلیسی این بوده که بتوانند مانند هر شهروند انگلیسی زبان همانند… صفحه قفل اغلب اولین چیزی است که هنگام برداشتن تلفن خود می بینید و ساعت جلو و وسط این… اما غیرممکن نیست — همه چیز به انتخاب کابل مناسب بستگی دارد. از متخصصین “آچاره” رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید. اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت استفاده می‌شود.

    ما به طور کلی روش‌های متنوع اتصال به تلویزیون را در این نوشتار برای شما شرح می‌دهیم. با بهترین شرایط مهیا می باشد از این رو حتی در مقاله نحوه وصل کردن گوشی به تلویزیون سونی نیز نمی توان از آن گذشت زیرا شما دوستان عزیز بتوانید از این فرصت استثنایی بهره مند شوید. خیلی از افرادی که از موبایل های سامسونگ استفاده می کنند در اتصال موبایل خود به تلویزیون به مشکل می‌خورد که مادر سرم در این مقاله ساده ترین روش برای اتصال موبایل های سامسونگ به تلویزیون را شرح دهیم در ادامه همراه ما باشید. بسیاری از گوشی های هوشمند اندروید و ios امروزی امکان این را به شما میدهد که بتوانید صفحه نمایش آن را به تلویزیون و یا کامپیوتر خود متصل کنید. این دانگل که جایگاه ویژه ای در دنیا پیدا کرده یکی از با کیفیت ترین روش ها برای اتصال گوشی به تلویزیون است.

    رمز عبور وای فای را وارد کرده و گزینه Set Networkرا انتخاب کنید. فروشگاه سونی شهراد در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده است و در حال حاضر یکی از فعال ترین نمایندگان سونی در شهر تهران می باشد و در زمینه فروش تلویزیون های اصلی سونی با ارائه گارانتی اصلی و همچنین گارنتی طلایی فعالیت دارد. قیمت های این فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه های مشابه مقرون به صرفه تر و کیفیت محصولات و ضمانت آنها نیز از سطح بالایی برخوردار می باشد. این فروشگاه به منظور رفاه حال مشتریان عزیز سیستم های صوتی، پخش کننده های DVD‌و BluRay، سیستم های خانگی و ساندبار، کنسول بازی و همچنین میز تلویزیون با گارنتی های معتبر را نیز ارائه می دهد. سامسونگ استفاده کنید و به راحتی موبایل خود را به تلویزیون متصل کنید.

    نکته مهم این که هر دو دستگاه یعنی تلویزیون و گوشی باید از قابلیت DLNA پشتیبانی کنند. همان طور که گفته شد، برند شیائومی در دستگاه های خود یک قابلیت برای اتصال بی سیم گوشی به تلویزیون را تعبیه کرده است. برای استفاده از این ویژگی ابتدا باید آن را در گوشی مورد نظر فعال کرد. این قابلیت بسیار کاربردی بوده و استفاده از آن نیز بسیار راحت است. ابتدا باید در بخش تنظیمات گوشی شیائومی مورد نظر وارد شد و از آن ها در قسمت شبکه وارد قسمت More شد. اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون با کابل شارژر را از سایت نکس 100 دریافت کنید.

    برخی از آن‌ها خیلی ساده و برخی دیگر دارایی دو درگاه هستند. این درگاه به این منظور طراحی شده است که اگر در حین انتقال تصویر شارژ گوشی شما به آخر رسید، بتوانید بدون توقف پخش، آیفون خود را همزمان شارژ کنید. در این مدل از گوشی‌ها می‌توان اتصال به تلویزیون را با کابل hdmi برقرار کرد. کافی است یک سر کابل hdmi را به پورت تلویزیون و سمت دیگر آن را به گوشی متصل کرد. در نظر داشته باشید که سوکت USB را باید به تلویزیون و سمت دیگر کابل را باید به درگاه شارژ موبایل وصل کنید. وقتی برنامه تلویزیون را شناسایی کرد، دستگاه را انتخاب و در پنجره بعدی گزینه Cast my screenرا انتخاب کنید تا اتصال موبایل به تلویزیون برقرار شود.

    بیشتر دستگاه های اندروید 2 یا بالاتر دارای Miracast هستند که همچنین به ویژگی «نمایش بی سیم» معروف هستند. پخش و اشتراک گذاری صفحه در تلویزیون سامسونگ به برنامه SmartThings سامسونگ نیاز دارد (این برنامه برای دستگاه های اندروید و iOS در دسترس می باشد). نوع متداول آن ورژن ۳ هست که کیفیت تصویر را تا حداکثر ۴K بالا می برد.هر دو نوع کابل ها ویژگی های تکنیکی مشابهی دارند.

    تا اینجا اگر گوشی شما جزو گوشی های اندرویدی جدید باشد و بخواهید با تلوزیون هوشمندی که جزو مارک های مشهور و بزرگ است متصل شوید معمولا بسیار آسان و در دسترس است. با سلام من وقتی موبایلمو ب کامپیوتر وصل میکنم متاسفانه کامپیوتر بعنوان دوربین میشناسه و فقط میره عکس هارو منتقل میکنه . ولی همین گوشی رو با همون کابل ب لب تاپ میزنم بلافاصله همه فایل های گوشی رو نشون میده .ولی من لب تاپ ندارم .

    ابتدا یک طرف کابل HDMI را به پورت یا خروجی مخصوص خود در تلویزیون اتصال دهید و آن طرف آن را نیز به کابل تبدیل Lightening digital AV اتصال دهید. هر کدام از روش‌هایی که در این مقاله گفته شد، بسته به نوع گوشی و تلویزیون شما متفاوت اما کاربردی است. سامسونگ داک DeX Station را وارد بازار کرده که تلفن هوشمند شما را به مانیتور، کیبورد و موس متصل می‌کند و البته موبایل را با سیستم‌عامل رایانه هماهنگ می‌کند. بیشتر ما وقتی به خانه می‌رسیم موبایل را کنار گذاشته و به سراغ کامپیوتر و تلویزیون می‌رویم.

    شما در این برنامه ابتدا باید یک سرور در کامپیوتر خود برای میزبانی از موسیقی، تصاویر و ویدیوها ایجاد و بعد آن‌ها را به تلویزیون استریم کنید. سپس از طریق اپلیکیشن موبایل این برنامه می‌توانید به فایل‌های روی کامپیوتر دسترسی پیدا و هرکدام را که خواستید برای پخش انتخاب کنید. گوشی به صورت خودکار پروسه وصل کردن گوشی به تلویزیون را آغاز می‌کند. آن را انتخاب کنید تا کار اتصال‌ به تلویزیون شیائومی به پایان برسد. در میان محبوب‌ترین دستگاه‌های اندرویدی موجود، گوشی‌های پرچمدار سامسونگ را خواهید دید.

    قبل از انجام این مرحله مطمئن شوید که لوکیشن گوشی روشن است، چون قرارست نزدیک‌ترین دستگاه را پیدا کنید. یعنی در منو، گزینه “Set up device” را انتخاب کرده و بر روی “Set up new devices in your room” ضربه بزنید. در این مرحله وارد بخش “Accessories” شوید و با زدن بر روی “Add Accessories” دستگاه خود را با تلویزیون جفت کنید.

    به این ترتیب اتصال گوشی سامسونگ شما با تلویزیون ال جی برقرار می‌‌گردد. جهت اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون ال جی لازم است که شما مطابق با موارد زیر اقدام کنید. قرنیه کردن محتویات گوشی در تلویزیون هوشمند سامسونگ و مشاهده آن با کیفیت بالا نیاز به انجام تنظیمات خاص دارد. از زمانی که این ویژگی با اندروید نسخه 5.0 معرفی شد، پشتیبانی از Screen Mirroring بر اساس شرکت سازنده متفاوت بوده است. بسیاری از تلفن‌ها دارای دکمه Cast هستند که در تنظیمات تلفن یا در قسمت تنظیمات کشویی تعبیه شده است.

    البته در این خصوص باید هر دو دستگاه، یعنی هم گوشی شیائومی و هم تلویزیون مورد نظر از مشخصه میراکست پشتیبانی کنند. اکثر گوشی های جدید شیائومی و اکثر تلویزیون های نسل جدید از برند های مختلف از این قابلیت بهره مند هستند. البته که می توان از دانگل های میراکست نیز برای آینه کردن گوشی همراه مورد نظر روی تلویزیون استفاده کرد. روش اولی که می خواهیم در خصوص آن حرف بزنیم، روش وصل کردن گوشی شیائومی به تلویزیون از طریق کابل است. این کابل باید با توجه به پورت USB گوشی انتخاب شود، چرا که یک سمت آن که ورودی HDMI است به تلویزیون متصل می شود و سمت دیگر آن که پورت USB است به گوشی شیائومی مورد نظر وصل می شود.

    اتصال گوشی به تلویزیون و مانیتور، یکی از ویژگی های کاربردی است که در بسیاری از گوشی های تلفن همراه و آیفون وجود دارد و کاربران از این ویژگی، برای دیدن تصاویر و فیلم ها در ابعاد بزرگتر استفاده می کنند. ما در این مقاله این روش ها را به شما معرفی می کنیم تا در مواقع لازم، یکی از آنها را اجرا کنید و از محتوای تصویری گوشی خود، بر روی نمایشگر بزرگتر، لذت ببرید. ما در این مطلب قصد داریم نحوه ی اتصال و چگونه وصل شدن گوشی به تلویزیون را ز طریق شارژ یا کابل یو اس بی توضیح دهیم. گوشی های هوشمند امکانات متنوع و سرگرم کننده ای دارند و می توان ساعت ها با گوشی خود را سرگرم کرد، برای وصل کردن این گوشی هوشمند به تلویزیون روش های مختلفی وجود دارد و یکی از ساده ترین روشهای اتصال، کابل usb است. تماشای فیلم، عکس‌، کار با برنامه‌های مختلف و حتی بازی‌کردن در ابعاد بزرگ همانند یک تلویزیون تجربۀ لذت بخشی است که اکثر کاربران گوشی موبایل علاقمند هستند آن را تجربه کنند.

dealz123.com
Logo
Register New Account
Reset Password
Shopping cart