• Sylvest Iversen posted an update 1 year, 6 months ago

    نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی (یکشنبه ۱۷ مهرماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی رأس ساعت ۸ و ۵ دقیقه و با حضور ۱۹۵ نفر از نمایندگان در حالی آغاز شد که رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود به هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی اشاره کرد. ساعت24- یکی از روزهای شهریور امسال تاجری ثروتمند سوار بر خودروی اسپورتیج خانه‌اش در شمال تهران را ترک کرد تا راهی محل کارش شود. یکی از آنها بدون اینکه پاسخی به سؤالات مرد تاجر بدهد سوار ماشین وی شد و از او خواست حرکت کند و به این ترتیب مأموران قلابی تاجر ثروتمند را به محلی خلوت بردند، دست و پا و چشمانش را بستند و به خانه متروکه‌ای در جنوب پایتخت منتقل کردند.

    وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تبریک فرارسیدن روز حافظ، وی را عارفی توصیف کرد که عشق حقیقی را چاره حل همه مشکلات زندگی دنیایی انسان می‌داند. استاندار یزد ضمن حضور در ویژه‌برنامه «کودک، نشاط و خلاقیت» مرکز تخصصی دست‌سازه‌های خلاق کانون پرورش فکری استان را افتتاح کرد. معاون اول رئیس جمهور و وزیر علوم از خوابگاه دانشگاه شریف بازدید کردند معاون اول رییس جمهور و وزیر علوم دوشنبه شب از خوابگاه شهید احمدی روشن دانشگاه صنعتی شریف بازدید کردند . این متن اشاره ای مختصر و کوتاه به داستان تولد شمس العماره یا همان آسمان خراش تهران که در سال 1244 شمسی (1282 قمری) احداث گردید داشت. معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تلاش برای رفع بخشی از معارضین فاز نخست پروژه احداث آزادراه شهید شوشتری خبر داد.

    مدیران باشگاه پرسپولیس با مسوولان زمین تهرانسر برای در اختیار گرفتن این زمین برای 50 جلسه به توافق دست یافتند. وزیر امور خارجه ترکیه می‌گوید که بدون مصالحه بین معارضان و دولت سوریه، در این کشور ثبات برقرار نخواهد شد. رئیس مرکز ملی فرش ایران سکوت خود را شکست و در مورد چالش های مرکزملی فرش و ماجرای گفتگوی خود با رئیس جمهور روسیه سخن گفت. روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی زایمان همسر یک مدیر را بعنوان خبر برتر سایت اداره کل منتشر کرد.

    تمامی حقوق این سایت برای شبکه اطلاع رسانی نفت و گاز محفوظ است. امید عالیشاه یکی از بازیکنان مصدوم پرسپولیس بود که در چند بازی اخیر این تیم نتوانست در ترکیب حاضر باشد و تیمش هم از این بابت لطمه خورد. علاوه بر آسیب‌های کوتاه مدت این موضوع، در بلند مدت به غربال در صنعت خرده‌فروشی منجر خواهد شد و بعضی بازیگران صنعت تا پایان امسال حذف شده و برخی برندهای… البته تاثیرات شخصی بحران بر افراد و رهبران سازمان نیز جای خود را دارند.

    همایون شجریان که نخستین تور خارج از کشور او در کانادا به علت صادر نشدن ویزای تعدادی از اعضای گروه «سیاوش»، نصفه نیمه انجام شد ولی این خواننده کنسرت‌های خود را در استرالیا منتشر کرد. بر اساس این فهرست، همایون شجریان ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) در بریزبن، ۲۳ سپتامبر… فرارو- احسان کرمی مجری و تهیه کننده سابق صدا و سیما به شبکه منوتو پیوست. این شبکه در لایو اینستاگرامی خود از برنامه زنده این مجری در منوتوپلاس خبر داد. او در دو سال اخیر به یکی از هنرمندان منتقد وضع موجود کشور تبدیل شده بود و درباره مسائل مختلف اظهار نظر می‌کرد.

    امسال در حالی هفته نیروی انتظامی را گرامی می داریم که حوادث و بحران های رخ داده در هفته های اخیر همانند مقاطع مشابه نقش و اهمیت نیروی انتظامی در حراست از امنیت مردم و جامعه را متجلی کرده است. معماری شهری یکی از تأثیرگذارترین عوامل‌ به‌وجود آمدن یک خاطره جمعی است که نتیجه‌اش ایجاد هویت‌جمعی و در نهایت هویت ملی خواهد بود. فضاها و نمادهای شهری یکی از عناصر ساخت شهرها هستند که همواره با تحولات تاریخی و فرهنگی در ادوار مختلف به‌وجود می‌آیند، شکل می‌گیرند و تغییر می‌کنند و این قدرت را دارند که به شهرها هویت ببخشند و این هویت را تکثیر کنند.

    در ادامه حمایت مقامات غربی از اغتشاشات اخیر، رئیس کمیسیون اروپا ضمن اتهام زنی علیه مجریان قانون در ایران، در اظهاراتی مداخله جویانه مدعی شد زمان اعمال تحریم های ضد ایرانی فرا رسیده است. مجاورت به معنای نزدیکی خبر به زندگی مردم باشد مثلاً ممکن است برای یک کشور که هیچگونه مناطق نفت خیزی وجود ندارد خبر افزایش قیمت نفت مهم نباشد. فیلم

    دویست و بیست و ششمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد. مجلس ابهامات شورای نگهبان در خصوص «طرح الزام به ثبت معاملات غیر منقول» را رفع نکرده و بر مصوبه قبل و ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام اصرار دارد. در هر حال قبل از ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام باید ابهامات آن را رفع کند. دویست و بیست و هفتمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد. جدای از اقدامات برخی کشور‌های اروپایی در اعلام هشدار قرمز به شهروندان خود نسبت به ایران، اتحادیه اروپا نیز اعلام کرده که موضوع اعمال تحریم‌های حقوق بشری علیه ایران در جلسه آینده شورای روابط خارجی اروپا مطرح خواهد شد. read و بیست و هشتمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

    رییس پلیس راه مازندران از مسدود شدن مقطعی محورهای هراز، گلوگاه به دامغان و بهشهر به نکا به صورت مقطعی در مهرماه امسال خبرداد. بویرنیوز- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج از قوه قضاییه خواست با اغتشاشگران و آشوبگران حوادث وقت اخیر کشور برخورد محکم و قانونی کند. آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر … بویرنیوز- بهترین راه مواجه شدن با اعتراضات خیابانی این است که اساساً اعتراضات به خیابان نکشد و این کار با به رسمیت شناختن “سهم همه ایرانی ها در اداره ایران” میسر است خاصه در برخورداری از کرسی های پارلمان و … قیمت سبد نفتی اوپک دیروز (سه‌شنبه، ۱۹ مهرماه) بیش از ۳ دلار کاهش یافت. رئیس مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی از آمادگی کامل این مؤسسه برای ارائه تحلیل‌های پژوهشی به‌منظور تأمین بهینه منافع ملی کشور خبر داد.

    همایون شجریان با انتشار پستی در اینستاگرامش برای پدرش محمدرضا شجریان، ابراز دلتنگی کرد. نتشار تصویری از احسان کرمی، مجری مشهور و صداپیشه عروسک «عزیزم ببخشید» در مجموعه کلاه‌قرمزی در یکی از شبکه‌های فارسی زبان در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشته است. یک مطالعه علمی نشان می‌دهد، مصرف برخی مواد خوراکی از زوال شناختی مرتبط با افزایش سن و همچنین ایجاد آسیب شناسی‌های عصبی جلوگیری می‌کند. نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری تحليلی فرارو بلامانع است.

    در زمان اولین شاهان قاجاراین مرکز به صورت سنتی به درمان بیماران می پرداخت و توسط حکیم باشی اول و تعدادی از دستیاران اش اداره می شد. اما با گسترش تهران این سبک معالجه نمی توانست بر طرف کننده نیاز شهر باشد. مدیرعامل شرکت یادمان سازه، از تعمیرات تخصصی ۷۴ دستگاه پل سواره رو طی نیمه نخست سال جاری خبر داد. سازمان توسعه تجارت ایران بر اساس تصویب نامه ای در تیر ماه سال ۱۳۸۳ تشکیل شد. این سازمان به عنوان یک نهاد مدیریتی در حوزه صادرات غیر نفتی است که نقش سیاست گذاری، هماهنگی، نظارت و راهبری را در این حوزه مهم به عهده دارد. همچنان وضعیت کیفیت هوای شهر تهران پس از گذشت ۶ روز، قابل قبول است.

    در سال 1283 همجری شمسی برای نخستین بار اولین سالن سینما در ایران با تلاش صحاف باشی در خیابان چراغ برق تهران افتتاح گردید. سینما یا سینماتوگراف که 10 سال قبل توسط براداران لومیر اختراع گردید توانست همانند عکاسی و چراغ برق نظر شاهان قاجاری را به خود جلب نماید و راهی ایران و تهران شود. البته نخستین دستگاه سینماتوگراف توسط مظفرالدین شاه وارد ایران شد. این دستگاه در 21 شهریور ماه سال 1280 شمسی از دروازه گمرک تهران ترخیص گردید و توسط صحاف باشی به تهران منتقل شد. در واقع تهران نیازمند مریض خانه ای بود که به شیوه مدرن بتواند به درمان و معالجه بیماران بپردازد. این موضوع به یکی از دغدغه ها و آرزوهای میرزا تقی خان تبدیل شده بود که بعد از مرگ وی تحقق یافت.

    مهران مدیری پُست جنجالی هفته گذشته خود درباره ممنوعیت پخش برنامه دورهمی را از اینستاگرام خود پاک کرد. بعد از اعلام تصمیم مسئولان سرویس جهانی بی بی سی برای تعطیلی رادیوهای فارسی و عربی آن، سوالاتی درخصوص این اقدام و جایگزین‌های رادیوهای مذکور مطرح می‌گردد. بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

    در نود و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، گزارشی از مشکلات شهرک مسلمین در محدوده منطقه ۱۸ ارائه شد که طی آن به موضوعاتی نظیر برطرف شدن مشکلات بیش از ۴۸۰ پلاک در محله خرمن‌کوب، پیگیری شن چاله‌ها و برخورد با باندهای مخوف ساخت و ساز اشاره شد. «تفکری دوباره در گردشگری» شعار جهانی روز گردشگری است، اما در کشور با وام‌گرفتن از این شعار، «رویش اندیشه‌های نو در گردشگری ایران» به‌عنوان شعار کشورمان در راستای پاسداشت این ایام انتخاب شده است. اکنون در جهان صنعت گردشگری یک شاخص مهم در مدیریت شهرها، اقتصاد و توسعه پایدار شهری محسوب می‌شود و از این رو ضرورت دارد به این مقوله توجه ویژه‌ای شود و برای تسهیل تحقق این امر مهم ۵پیشنهاد یا راهکار می‌توان ارائه داد. دولت‌ها که تغییر می‌کنند بیشتر نیروهای تحلیلی و نیز سردبیری و مدیران اصلی این روزنامه نیز تغییر می‌کنند. حالا روزنامه ایران در اختیار نیروهای هوادار و مورد اعتماد دولت سیزدهم است و اعضای تحلیلی و گردانندگان اصلی این روزنامه و خط‌دهندگان پیدا و پنهان آن بیشترین کوشش را برای دفاع از کارنامه و برنامه دولت به کار می‌گیرند. یکی از کارهای اصلی روزنامه دولت سیزدهم این است که پاسخ منتقدان به دولت را بدهد و حتی تا جایی پیش برود که برخی اوقات با عبارات سخیف منتقدان دولت را سرکوب کند.

    مجمع عمومی سازمان ملل متحد با تصویب چهارمین قطعنامه از آغاز جنگ اوکراین علیه روسیه، همه پرسی الحاق مناطقی از اوکراین به روسیه را به رسمیت نشناخت و آن را محکوم کرد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست فوق العاده مجمع عمومی سازمان ملل متحد که از روز دوشنبه ( ۱۰ اکتبر/۱۸ مهرماه) برای تصویب چهارمین قطعنامه علیه روسیه آغاز شده بود، روز چهارشنبه به وقت محلی از… رئیس‌جمهور در بازگشت از سفر به ازبکستان با رهبر انقلاب دیدار و گزارشی از ملاقات‌ها و توافق‌ها در اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای و همچنین برنامه‌های پیش‌رو در سفر به نیویورک ارائه کرد.

    در آخرین بازی های هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا تیم های بایرن مونیخ، لیورپول، تاتنهام و پورتو مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند. فیلم

    «برند کارفرمایی» نشان می‌دهد کدام برند در اولویت ذهنی کارجویان برای انتخاب نهایی محل اشتغال است. سرمایه‌گذاری برای مدیریت این فرایند باعث می‌شود که یک برند به عنوان کارفرمای محبوب شناخته شود و جز انتخاب‌های اول کارجویان برای ارسال رزومه و جستجوی شغل قرار بگیرد. در همین راستا، ایران تلنت برای دومین سال پیاپی در آمایشی میدانی محبوب‌ترین برندهای کارفرمایی را معرفی کرده که دیجی‌کالا در رتبه نخست برندها قرار گرفته است. کلودیو پروویداس نماینده مقیم برنامه توسعه سازمان ملل متحد در ادامه بازدید سفیر ژاپن از دستاوردهای طرح سبز و دیجیتال در ارومیه از مرکز پردازش سفارش‌های دانش دیجی‌کالا در تهران بازدید کرد. شفقنا – شفقنا ورزشی آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی با مس رفسنجان انجام شد.

    رئیس پلیس پایتخت در مورد حادثه رخ داده برای مرحوم مهسا امینی توضیحاتی ارائه کرد. رئیس‌جمهور به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد و در راستای تلاش برای تحقق «نظم عادلانه بین‌المللی از طریق چندجانبه گرایی اقتصادی» صبح فردا عازم نیویورک می‌شود. سازمان سیا از علاقه ملک حسین به زنان زیبا‌رو باخبر بود و مامور سابق اف‌بی‌آی به نام رابرت ماهیو را مامور بدست آوردن دل پادشاه اردن می‌کند. رهبر فرزانه انقلاب در بند ۳ و ۴ سیاست های کلی تامین اجتماعی بر رعایت تعهدات بین النسلی، محاسبات بیمه ای ، حفظ و ارتقا ارزش ذخایر سازمان ، اصلاح قوانین در جهت تامین عدالت و تامین منابع پایدار و برخی اصول دیگر تاکید خاصی داشته اند. حضور ميداني بازنشستگان و مذاكرات كانون هاي بازنشستگي با مقام هاي دولت و مجلس باعث موفقيت بازنشستگان تامين اجتماعي شد و اين تشكيلات سياسي فقط قصد موج سواري داشت. آرون افشار خواننده جوان و مطرح کشورمان، اخیرا تصویری از تغییر چهره جدید و عجیب خود در فضای مجازی منتشر کرده است.

    پژوهشگر مطالعات انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر با تاکید بر عدم موفقیت دولت های پس از انقلاب در اجرای سیاست های اقتصادی عدالت خواهانه به تشریح دلایل این امر پرداخت. کودکان اسرائیلی از همان ابتدا و در بدو ورود به مدرسه قبلا از پرداختن به مسائل تحصیلی، برای تبدیل شدن به یک نظامی با افکار نژادپرستانه و تروریستی علیه اعراب و فلسطینیان آموزش می‌بینند. Discover More Here ایران‌فروش‌ها، اعتراف اسرائیل به شکست پروژه آشوب؛ «مردم همراهی نکردند»، حالا نوبت ایران است، 10 دروغ بزرگ از جمله تیترهای برگزیده روزنامه‌های چهارشنبه ۲۰ مهر است.

    نیویورک- ایرنا- مجمع عمومی سازمان ملل متحد با تصویب چهارمین قطعنامه از آغاز جنگ اوکراین علیه روسیه، همه پرسی الحاق مناطقی از اوکراین به روسیه را به رسمیت نشناخت و آن را محکوم کرد. سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می گوید با تیمی بازی دارد که قدرت اول ایران است. هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید با این ادعا که واشنگن خواستار پایان جنگ در اوکراین است، گفت که مذاکرات بهترین راه حل برای پایان دادن به جنگ است … با هوشیاری رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام، یکی از باند های قاچاق سلاح و مهمات مرتبط با گروهک های تروریستی ضدانقلاب و سرویس های جاسوسی بیگانه کشف و متلاشی شد. آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با مس رفسنجان برگزار شد.

    pop over here انواع تلفن همراه امروز (چهارشنبه ۲۰ مهر) نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد. ببینید

    اعلامیه‌های دولتی، در مورد تشریفات سلطنتی، قوانین، مالیات، بهداشت عمومی، حوادث و جنایتکاران، از زمان‌های بسیار قدیم اخبار لقب گرفته‌اند. تحولات فن آوری و اجتماعی سرعت انتشار اخبار را افزایش داده و بر محتوا و شیوه ی ارائه ی آن نیز تأثیر گذاشته‌است. دارالفنون تهران اولین مدرسه مدرن ایرانی بود که در ابتدا خیابان ناصر خسرو با تلاش های فراوان امیر کبیر ساخته شد و بالغ بر چندین میلیون پسر ایرانی در آن به تحصیل پرداختند.

dealz123.com
Logo
Register New Account
Reset Password
Shopping cart