• Mercado Cheng posted an update 1 year, 6 months ago

    ساعت24- اخیرا در محافل سیاسی، دیپلماتیک و رسانه‌ای مسئله استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین بسیار داغ شده است؛ اتفاقی که کاهش سطح روابط دیپلماتیک کی یف با تهران را رقم زد. در همین رابطه یکی از سناریوهای محتمل در خصوص احتمال فروش پهپادها از سوی ایران به روسیه با هدف به‌کارگیری در جنگ اوکراین ناظر به تلاش‌های جمهوری اسلامی برای خرید جنگنده سوخو – ۳۵ است. در این میان گفته‌های امیر سرتیپ حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این خصوص (خرید سوخو – 35) برخی واکنش‌ها را به دنبال داشته است.

    دوباره به قطر خواهیم رفت؛ امیدهای تیم ملی ایران برای قهرمانی بیشتر شد روزنامه الاتحاد خبر داد که کشور قطر در آستانه گرفتن میزبانی جام ملتهای آسیا قرار دارد و این اتفاق می‌تواند به سود ایران شود. اعضای شورای‌عالی فضای مجازی ضمن بررسی آخرین وضعیت فضای مجازی کشور و میزان پیشرفت شبکه ملی، بر ضرورت تقویت زیرساخت‌ها و سکوهای داخلی برای توسعه خدمات داخلی و تقویت اقتصاد دیجیتال بر روی این شبکه تاکید کردند. علیرضا بیرانوند که به دلیل مصدومیت در تمرین تیم ملی شرکت نکرد، مشکلی برای بازی با مس رفسنجان ندارد.

    در سال 1244 برای اولین بار یک ساختمان چند طبقه در تهران و در ضلع شرقی کاخ گلستان ساخته شد که شمس العماره یا ساختمان خورشید نام گرفت. روایاتی وجود دارد که ناصر الدین شاه قاجار، نظام الدوله معیر الممالک معمار سلطنتی و دامادش را فراخوانده و با نشان دادن چندین عکس به آن ها خواستار ساختمانی چند طبقه بوده است به طوری که از بالای آن بتواند بر تمام تهران اشراف داشته باشد. معیرالممالک نیز برای اجرای این دستور زمینی را در شرق ارگ سلطنتی و کنار مطبخ شاهی در نظر گرفته است. بخشی از حندق قدیم پشت ارگ نیز جز همین زمین بود که با ساختن بنای شمس العماره این خندق به خیابان ناصری تبدیل گردید.

    مهران مدیری پُست جنجالی هفته گذشته خود درباره ممنوعیت پخش برنامه دورهمی را از اینستاگرام خود پاک کرد. بعد از اعلام تصمیم مسئولان سرویس جهانی بی بی سی برای تعطیلی رادیوهای فارسی و عربی آن، سوالاتی درخصوص این اقدام و جایگزین‌های رادیوهای مذکور مطرح می‌گردد. بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

    باید با فعالیت بیشتر بخش رسانه‌ای دولت و اطلاع رسانی هنرمندانه و باورپذیر، این دستاوردها را برای مردم بیان کرد. آقایان قلی شاد بخش ردیف8 از استان البرز، علی راستگو ردیف 5 از استان فارس و نصرالله دریابیگی ردیف11 از استان مازندران فاقد اعتبار قانونی در کانون شهرستان و استان مربوطه خود بوده اند. مبارزه با فساد نیاز به امنیت شغلی کارگران در شرکتها و واحده ها وشرکتها دارد که با استفاده از ابزار نظارت بر امور کارگاه و مطلع کردن مقام ها ونهادهای نظارتی اقدام کنند. بايد زمان پرداخت معوقات از سوي مسئولان سازمان تامين اجتماعي هر چه سريعتر اعلام شود و از كلي گويي موضوعي كه قانوني شده و پرداخت آن بر عهده سازمان تامين اجتماعي است پرهيز شود. عکس از الهام حمیدی و همسر اولش که مربوط به ۲۵ سال پیش است را می بینید. پدیده منچستریونایتد عکس شخصیت‌های کارتون فوتبالیست‌ها را روی پای خود تتو کرده است.

    در آخرین گزارش پژوهشی ایران تلنت، دیجی‌کالا مقصد شغلی محبوب بیشتر کارجویان بوده است. در روش اول با نظرسنجی از پرسنل شرکت‌ها، داده‌های قابل تحلیل جمع آوری شده تا امکان شناسایی وضعیت واقعی سازمان از نگاه کارکنان محقق شود. در روش دوم، ارزیابی از نگاه افرادی اتفاق می‌افتد که هنوز کار کردن در آن سازمان را تجربه نکرده اند.

    وزیر علوم خواستار پیگیری قانونی بیمه اعضای هیات علمی شد وزیرعلوم خواستار احصاء راهکارهای قانونی انتقال بیمه اعضای هیأت علمی، یاوران علمی و همچنین بیمه پژوهش و فناوری شد تا از مجاری قانونی پیگیری شود. مراسم ترحیم شهید حاج محمد سرتیپی از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس با حضور زاکانی برگزار شد. معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر لزوم برگزاری نمایشگاه های تخصصی و پرمخاطب در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تاکید کرد.

    اما این پیامک‌ها با واکنش مقامات این دو استان مواجه شده و آنها جریان وام… شهرت وقتی خبر به دست آمده از یک شخص مشهور باشد مثل رئیس‌جمهورباشد آن خبر را جالب می‌سازد یا مثل خداحافظی یک بازیکن خیلی معروف از تیم ملی آن کشور که جنجال آفرین است. موضوعات مشترک گزارش‌های خبری شامل جنگ، دولت، سیاست، آموزش، بهداشت، محیط زیست، اقتصاد، فرهنگ، تجارت، مد و سرگرمی و همچنین رویدادهای ورزشی، رویدادهای عجیب و غریب یا غیر معمول است.

    check it out سال؛ هزار وقف جدید در ایران” نشانه دین‌مداری اکثریت جامعه ایرانی و اعتماد آنان به نهادهای خیریه نظام اسلامی است. تونس که ستاره نامداری در ترکیب خود ندارد، برای ششمین بار در جام‌جهانی حضور پیدا می‌کند و در گروهی سخت به دنبال ثبت نتایجی درخور توجه است. قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه در پی توافق وزرای اوپک پلاس با بزرگترین کاهش تولید از سال ۲۰۲۰، به بالاترین رکورد سه هفته اخیر صعود کرد. ایران موقعیت جغرافیایی خاصی در جهان دارد که مزیت‌های نسبی بسیاری برای آن پدید آورده‌ است.

    وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تبریک فرارسیدن روز حافظ، وی را عارفی توصیف کرد که عشق حقیقی را چاره حل همه مشکلات زندگی دنیایی انسان می‌داند. استاندار یزد ضمن حضور در ویژه‌برنامه «کودک، نشاط و خلاقیت» مرکز تخصصی دست‌سازه‌های خلاق کانون پرورش فکری استان را افتتاح کرد. معاون اول رئیس جمهور و وزیر علوم از خوابگاه دانشگاه شریف بازدید کردند معاون اول رییس جمهور و وزیر علوم دوشنبه شب از خوابگاه شهید احمدی روشن دانشگاه صنعتی شریف بازدید کردند . این متن اشاره ای مختصر و کوتاه به داستان تولد شمس العماره یا همان آسمان خراش تهران که در سال 1244 شمسی (1282 قمری) احداث گردید داشت. معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تلاش برای رفع بخشی از معارضین فاز نخست پروژه احداث آزادراه شهید شوشتری خبر داد.

    ساعت24-پنج‌هزارو 400 نفر از فرزندان مقامات ایرانی در آمریکا، اروپا و کانادا زندگی می‌کنند! خبر درست است، اما درباره جزئیات آن اطلاعات دقیقی وجود ندارد و تنها هرازگاهی یک نفر از میان خود همین مسئولان، آماری جدید از «فرزندانشان» ارائه می‌کند. البته مردم در ایران چندان هم از فرزندان مسئولان در خارج از کشور بی‌خبر نیستند و عکس‌ها، فیلم‌ها و خبرهای مربوط به زندگی، کار، تفریح، میهمانی و آخرین خریدهای لوکس و… بااین‌حال، این مسئولان تاکنون احساس نکرده‌اند لازم است درباره مهاجرت فرزندانشان به مردم ایران توضیحی ارائه کنند و تنها به وظیفه خود یعنی رعایت قوانین و اجرای درست وظایفشان فکر و عمل می‌کنند.

    هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند. نویسنده و خبرنگار با سابقه روزنامه گاردین انگلیس معتقد است که تیم ملی فوتبال ایران توان صعود به مرحله حذفی و حتی درخشش در این مرحله را دارد. رهبر شیعیان نیجریه با بیان اینکه کشورها به ویژه مسلمانان از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفتند، تأکید کرد که عربستان به نیابت از آمریکا و انگلیس علیه شیعیان نیجریه وارد عمل شد. دویست و سی امین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد. دویست و سی و یکمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

    سرکرده گروهک تروریستی منافقین با سفیر رژیم اشغالگر قدس در آلبانی دیدار کرد. گفتگوی سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد با رئیس دادگستری بخش کهریزک کوتاه اما با امید و خبرهای خوب برای شهروندان بخش بود. تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. اغلب خانه‌های این روستا را ۱۲۰ سال پیش برای افرادی ساخته بودند که در معدن ذغال سنگ آن منطقه کار می‌کردند .

    از تکذیبیه سازمان هواپیمایی تا مطالب انتقادی در فضای مجازی و برخی رسانه‌های رسمی. – اخبار رسانه ها – به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب گذشته علی اکبر رائفی‌پور مهمان برنامه ثریا بود. پیگیری‌های از سازمان هدفمندی یارانه‌ها نشان می‌دهد این سازمان (به‌عنوان متولی پرداخت یارانه نقدی) هیچ برنامه‌ای برای پرداخت وام ۱۰ میلیونی یارانه ندارد. این سازمان نه چنین وامی را پرداخت می‌کند و نه برنامه‌ای برای پرداخت آن دارد. برخی از گزارش‌ها حاکی است که بیشترین تعداد پیامک برای مردم قم و کرمانشاه ارسال شده است.

    تیم پشتیبانی آخرین خبر هر روز آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات شما است. 📍 به اپلیکیشن آخرین خبر اجازه دسترسی به موقعیت مکانی خود را بدهید تا از آب و هوای منطقه خود باخبر باشید. میان بیش از 24 کاشی که به صورت 24 ساعته به روز می‌شوند ، در کوتاه‌ترین زمان از اخبار مورد علاقه خود باخبر شوید. کافیست آنلاین باشید تا با اینترنت نیم‌بها همواره جدیدترین اخبار دنیا را بخوانید. سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی…

    امروز دوشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۱ نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی برگزار شد و ناصر کنعانی به سوالات خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد. دویست و بیست و نهمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد. Continue Reading شرایطی که روز گذشته وزیر صمت بر قطعی بودن موضوع واردات خودرو تاکید داشت، امروز نامه‌ای به امضای رئیس مجلس خطاب به رئیس جمهور مبنی بر ایرادات قانونی به مصوبه دولت درباره واردت خودرو رسانه‌ای شد. در این باره، سخنگوی وزارت صمت در گفت‌وگو با تابناک اقتصادی توضیحاتی داد. رئیس جمهور که به منظور شرکت و سخنرانی در ششمین اجلاس سران کشور های عضو کنفرانس سیکا و به دعوت همتای قزاق خود عازم قزاقستان شده بود، دقایقی قبل با استقبال علی خان اسماعیلوف و سفیر جمهوری اسلامی ایران …

    همزمان با وقوع ناآرامی‌ها در ایران، برخی از کشور‌های اروپایی از جمله فرانسه، انگلیس، آلمان و ایتالیا اقدامات تحریک آمیزی در راستای شعله ور شدن اعتراضات در ایران انجام دادند که منجر به هشدار ایران و برخورد یا بازداشت اتباع آن‌ها شد. شما می توانید از سایت ورزش سه در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید. شامگاه چهارشنبه 20مهرماه در برخی شهرهای جنوب آذربایجان غربی شاهد تجمعات پراکنده بود و در مهاباد اغتشاشگران از نارنجک دستی استفاده کردند. تولید کارخانه های ترکیه در ماه آگوست سالانه یک درصد افزایش یافت. وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تبریک فرارسیدن روز حافظ، وی را عارفی توصیف کرد که عشق حقیقی را چاره حل همه مشکلات زندگی دنیایی انسان می داند. دولت جو بایدن در رویکرد دوگانه و با انتشار سند راهبرد ملی خود مدعی شد معتقد به دیپلماسی در قبال ایران است.

    به این ترتیب نهاد حکومت در ایران سکاندار تک و تنهای کشتی سیاست خارجی است. ساعت24- بازار آنلاین ایران با حدود 300 هزار فروشگاه تعطیل شده است. بازاری که اندازه آن تقریبا معادل 750 بازار سنتی مانند بازار تجریش است و 9 میلیون نفر ایرانی کرکره کسب‌وکار آنلاین خود را پایین کشیده‌اند. به جز این معاملات بازارهای ارز دیجیتال در ایران با حدود 12 میلیون معامله‌گر تعطیل شده است.

    به طور دقیق تر کنار خندق شرقی برای ساخت و ساز انتخاب شد و به همین منظور روی خندق را پوشاندند و خیابانی بر روی آن ایجاد گردید. وی در سال 1251 شمسی دستور پر نمودن خندق را صادر نمود و به این ترتیب خیابان ناصری ایجاد شد. این خیابان در دو طرف با کاشت درخت های چنار بسیار زیبا شده بود و به مرور مورد توجه مردم قرار گرفت. با گذشت زمان و توسعه شهر تهران میدان توپخانه به مرکز شهر تبدیل گردید به طوری که مرکز تجمعات مردمی شده بود.

    هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا با صعود لیورپول و بایرن‌مونیخ، برتری پورتو با گلزنی مهدی طارمی و تساوی بارسلونا و اینتر در دیداری پرهیجان تمام شد. حرمت‌الله رفیعی رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران از تعلیق و توقف موقتِ صدور ویزا از سوی برخی کشورهای اروپایی و حوزه شنگن، برای اتباع و مسافران ایرانی خبر داد. رئیس قوه قضاییه در این جلسه به تشریح محورها و زمینه‌های ضروری برای جلب مشارکت فعالانه علمای اهل سنت پرداخت و در همین راستا تاکید کرد که برای تحقق این مهم باید سازوکارهای عملیاتی طراحی شود و به صرف توصیه اکتفا نکرد. حسینی کیا، نماینده مجلس یازدهم در خصوص زمان رفع فیلترینگ می‌گوید که شرایط باید مساعد شود.

    دویست و بیست و ششمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد. مجلس ابهامات شورای نگهبان در خصوص «طرح الزام به ثبت معاملات غیر منقول» را رفع نکرده و بر مصوبه قبل و ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام اصرار دارد. در هر حال قبل از ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام باید ابهامات آن را رفع کند. دویست و بیست و هفتمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد. جدای از اقدامات برخی کشور‌های اروپایی در اعلام هشدار قرمز به شهروندان خود نسبت به ایران، اتحادیه اروپا نیز اعلام کرده که موضوع اعمال تحریم‌های حقوق بشری علیه ایران در جلسه آینده شورای روابط خارجی اروپا مطرح خواهد شد. دویست و بیست و هشتمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

    البته وجود بناهای حکومتی در این میدان و فاصله کمی که با ارگ سلطنتی داشت نیز از دیگر دلایلی بود که مردم میدان توپخانه را برای تجمعات انتخاب می کردند. اوایل فقط جشن های رسمی ایران و مراسم های آتش بازی در این میدان اجرا می شد اما در دوران مشروطه شاهد یکی از مهم ترین وبزرگ ترین اعتراضات مردمی بود. به طوری که نخستین حمله استبداد طلب ها به مشروطیت در همین میدان اتفاق افتاد. از دیگر اتفاقات مهم میدان توپخانه در آن برهه زمانی می توان به واقعه توپخانه پس از به توپ بستن مجلس اشاره نمود.

    ایرانیان نیز از این دایره بیرون نیستند و همواره امروز خود را با دیروز و امروز کشورشان را با امروز کشورهای هم‌قد و قواره خود و نیز دیگر کشورها مقایسه می‌کنند. میزان حقوق دریافتی، بهره‌مند بودن از فرصت ارتقا شغلی و داشتن امنیت شغلی از مهم‌ترین نکاتی است که کارجویان را به انتخاب مقصد شغلی ترغیب می‌کند. همچنین ساعت کاری منعطف، فرصت یادگیری و توسعه فردی و مزایای علاوه بر حقوق در ردیف دوم ویژگی‌های مهم قرار گرفته‌اند. در کنار این مجموعه، محیط پرانرژی، امکان دورکاری و وجود تعادل بین کار وزندگی هم به متمایز کردن یک برند در ذهن کارجو کمک می‌کند. به نظر می‌رسد رتبه بالای دیجی‌کالا در این عوامل توانسته است این برند را به مقصد محبوب کارجویان تبدیل کند.

    پس از ۱۷ سال قرار است از ۲۲ بهمن امسال طرح پلاک سوم در کشور اجرایی شود، این طرح در مرحله طراحی «ریدر» قرار دارد تا بتواند از خروج سرمایه ملی جلوگیری کند. نامه ۳ هزار معلم به رهبر انقلاب؛ دسیسه‌های هویتی دشمنان را ناکام می‌گذاریم روزها و شب‌ها از پی یکدیگر می‌روند اما عهد و پیمان ما با شما کهنه نخواهد شد. ما به یاد شهدای معلم این انقلاب و بر اساس وظیفه مُسلم‌مان خیال خام غارت میهن عزیزمان را که با هجوم دشمنان به دین و فرهنگ اصیلمان نمایان شده است، ناکام خواهیم گذاشت.

    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی رئیس‌ جمهور اوکراین با اشاره به پرتاب ده‌ها موشک از سوی نظامیان روسیه به شهر‌های مختلف کشورش از جمله کی‌یف مدعی شده که برخی از این حملات با پهپاد‌های ایرانی صورت گرفته است. به گزارش فرارو، ولودیمیر زلنسکی تاکید کرد که روسیه روز دوشنبه عملیات بمباران زیرساخت‌های انرژی اوکراین را آغاز کرده و قصد نابودی این کشور را دارد. click over here now فرانسه گزارش داد که کشورهای عضو اتحادیه اروپا بر سر تحریم علیه ایران به توافق رسیدند. اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر انقلاب دیدار کردند. تغییرات تیم 2018 در چهار سال 10 خط خورده قطعی ایران از جام جهانی!

    اکنون تصویر لحظه توقیف پاسپورت این دو چهره در فضای مجازی منتشر شده است. مهاجم جوان پرسپولیس به دلیل مصدومیت دیدار این هفته تیمش را مقابل مس رفسنجان از دست داد. روی کار آمدن «سیدابراهیم رئیسی» از این جهت که می‌تواند نقطه پایان گذاشتن بر یک تفکر بنیادی باشد، «بسیار مهم» تلقی گردید.کما اینکه در سال 1384 انتخابات ریاست‌جمهوری ایران به دلیل آنکه آدرس یک تحول اساسی می‌داد، «بسیار مهم» تلقی گردید. سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید گفت پس از تصمیم اوپک پلاس، رئیس جمهور آمریکا در حال ارزیابی مجدد روابط با عربستان سعودی است. کارخانه عظیم خودرو در حالی با مساعدت رئیس جمهور و دستور رئیس قوه قضائیه به روزهای اوج می رسید که خبر رسید یک ابربدهکار بانکی اقدام به پایین آوردن تابلو کارخانه کرده است. خبرنگار ضدفساد با هدف یادآوری بخشی از تاریخ سیاه دولت های مدعی تصاویر و کارنامه مدیران مدعی انقلابی گری را منتشر کرد.

    تمامی حقوق این سایت برای شبکه اطلاع رسانی نفت و گاز محفوظ است. امید عالیشاه یکی از بازیکنان مصدوم پرسپولیس بود که در چند بازی اخیر این تیم نتوانست در ترکیب حاضر باشد و تیمش هم از این بابت لطمه خورد. علاوه بر آسیب‌های کوتاه مدت این موضوع، در بلند مدت به غربال در صنعت خرده‌فروشی منجر خواهد شد و بعضی بازیگران صنعت تا پایان امسال حذف شده و برخی برندهای… البته تاثیرات شخصی بحران بر افراد و رهبران سازمان نیز جای خود را دارند.

    کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبري-تحليلي مشرق نيوز مي باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. بسیاری از تحلیل‌گران شیطنت‌های نمایشی کارگردان را طراحی و قابل پیش‌بینی شده‌ برای مطرح شدن فیلم در آمریکا و نزدیک شدن به مجسمه اسکار توصیف می‌کنند. چرا بدون هیچ کار فرهنگی خاصی اما پیر و جوان جامعه می‌دانند که “حمل سلاح سرد جرم است” و کسی هم در این باره معترض پلیس نیست؟ این سوالی است که در بحث “جرم بدحجابی” نیز باید به آن پرداخته شود.

dealz123.com
Logo
Register New Account
Reset Password
Shopping cart