• Topp Gauthier posted an update 1 year, 4 months ago

    فروشگاه فوبیست فروش انواع فلش 32 گیگ را با گارانتی های معتبر انجام می دهد. پاوربانک باسئوس مدل PPDML-K01تولید شده توسط شرکت باسئوس است و دارای ظرفیت میلی آمپر است. این پاوربانک دارای دو درگاه یا پورت خروجی است که دو تا از این پورت ها مربوط به یو اس بی است و پورت دیگر آن یک پورت تایپ سی Type-C است که هم به عنوان ورودی و هم خروجی استفاده می شود.

    این نوع پاور بانک های انرژی به دلیل استفاده از انرژی های تجدید پذیر ، محصولات سازگار با محیط زیست محسوب می شوند. اما به دلیل کاربردهای مختلف و استفاده زیاد کاربران ، مشکل کمبود باتری معمولاً زیاد دیده می شود. نیاز به خرید پاور بانک نه تنها کاهش نیافته بلکه بازار خوبی نیز وجود دارد.

    توان بالای این دستگاه به شما اجازه می دهد تا ۳ دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنید. این پاور بانک یکی از بهترین برند پاور بانک و یکی از بهترین مارک پاور بانک در سال 2019 می باشد. این شارژر همراه که ظرفیتی معادل میای آمپر داردمی تواند تلفن همراه شما را حدود 8 بار شارژ کند. این شارژر همراه چهار درگاه خروجی دارد که یکی از آنها به سیستم شارژ سریع مجهز است. اگر به طور کامل روی محصولات اپل سرمایه‌گذاری کرده‌اید، Morphie Powerstation all-in-power پاور بانک شما به حساب می‌آید.

    دستگاه‌های درجه 3 چینی و تقلبی ایرانی با مارک‌های خیلی عجیب و غریببیشتر انواع پاور بانک تقلبی با مارک تقلبی و برند فیک در این دسته قرار دارند. در بازار محصولات پاور بانک، مدل‌های بسیار متنوع، با برندهای بسیار مختلف موجود می‌باشند. این تکنولوژی اخیرا وارد بازار شده و تنها برای تلفن‌های همراه خاصی ساخته شده است. پاور بانک معمولی که اولین نوعی است که وارد بازار شده و هنوز هم طرفداران زیادی دارد.

    برند سیلیکون پاور جزو برندهای کهنه کاری است که همیشه در بازار پاور بانک حضور فعال و پررنگی ایفا کرده است. این برند امروز با پاوربانک QS15 بیست هزار میلی آمپری خود در لیست بهترین پاوربانک برای گوشی سامسونگ قرار می‌گیرد. QS15 از فناوری smartBOOST استفاده می‌کند تا تجربه‌ی یک شارژ سریع را به وسیله‌ی باتری عظیم ۲۰ هزار میلی آمپری خود در اختیار کاربران قرار دهد. این پاوربانک قادر است به طور متوسط بین ۴ تا ۶ مرتبه گوشی شما را شارژ کند.

    برند معتبر و شناخته شده به معنی استفاده از قطعات با کیفیت در ساخت پاور بانک و همچنین انواع مدارهای الکترونیکی حفاظتی است. این مدارها از گوشی و خود پاور بانک در مقابل مشکلاتی مانند اتصال کوتاه، داغ شدن و یا تخلیه بیش از حد محفاظت می‌کنند. پس بهتر است برای حفاظت از پاور بانک، گوشی و ساعت هوشمند خود، پاور بانک بی نام و یا با برند ناشناخته نخرید. همچنین پاوربانک‌های بی نام از سلول‌های باطری با کیفیت پایین استفاده می‌کنند که به سرعت کارایی و شارژدهی خود را از دست می‌دهند، پس عملا ممکن است زمانی که به پاور بانک نیاز دارید، پاور بانک نتواند گوشی شما را شارژ کند. پاور بانک بعدی ما یک پاور بانک زیبا از برند یوسمز است که از شارژ بی سیم هم پشتیبانی می‌کند.

    در این محصول دو درگاه خروجی USB تعبیه شده که جریان خروجی ۵ ولت با شدت ۲.۴ آمپر را برای شما فراهم می‌کند که به معنی توان ۱۲ واتی است. خروجی 2.4 آمپری این شارژر همراه موجب می‌شود تا گوشی موبایلتان سریع‌تر شارژ شود. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به مدارهای مقاوم در برابر شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه اشاره کرد.

    جهت دریافت مشاوره رایگان تلفنی جهت انتخاب بهترین نوع پاوربانک با کارشناسان ما تماس بگیرید. استفاده از پاور بانک تقلبی ممکن است باعث آسیب جدی به دستگاه همراه شما شود. برای محاسبه ظرفیت واقعی یک پاور بانک لازم است که ظرفیت درج شده روی آن را از طریق بازده (راندمان) باتری به ظرفیت واقعی تبدیل نماییم. اطمینان حاصل کنید باتری پاور بانک اصل و دارای سلول های سالم باشد و مجهز به کانکتورهای خوب و چراغ هشدار دنده باتری نیز باشد. اگر شما از افرادی هستید که از پاوربانک زیاد استفاده می کنید ، باید هنگام خرید از کیفیت باتری و دوام آن اطمینان حاصل کنید.

    وجود این سیستم حفاظتی باعث می‌شود تا دستگاه شما در برابر اتصال کوتاه، نوسانات ولتاژ، افزایش بار، شوک الکتریکی، حرارت بالا و… مقاومت عالی داشته باشد. یکی از مهم‌ترین مزایای این مدل از پاوربانک‌های برند شیائومی، وزن پایین آن است. پاوربانک مدل Redmi PB100LZM تنها ۲۴۰ گرم وزن دارد و به راحتی می‌توانید آن را همراه خود ببرید.

    این پاور بانک از تکنولوژی فست شارژ پشتیبانی کرده و می‌تواند دو گوشی را به صورت همزمان شارژ کند. پاور بانک PLM13ZM دارای بدنه پولیش خورده آلومینیومی است و طراحی ساده و در عین حال شیک و زیبایی دارد. به دلیل داشتن دو ورودی و دو خروجی، پشتیبانی از شارژ سریع و قیمت مناسب، این پاوربانک یک انتخاب عالی برای بسیاری از کاربران است که نیاز دارند تقریبا یک تا دو بار باطری گوشی خود را به شکل کامل شارژ کنند.

    اندازه آمپر به شما نشان می دهد پاوربانک با چه سرعتی می تواند دستگاه الکترونیکی شما را شارژ کند. اما در عین حال ، به این واقعیت توجه کنید که نسبت عملکرد پاوربانک خوب است ، بنابراین در نهایت می توانید محصولی را بخرید که ارزش خرید دارد. انتخاب اشتباه نمونه مناسب می تواند به دستگاه الکترونیکی قابل حمل شما آسیب برساند. در این مطلب به معرفی پاور بانک های ارزان موجود دربازار میپردازیم و راه های خرید پاور بانک ارزان را معرفی میکنیم با ما همراه باشید. اگر شما یک گوشی آیفون داشته باشید یا طرفدار محصولات اپل باشید، می‌دانید که همیشه یکی از انتقادهایی که به اپل وارد می‌شد، ظرفیت پایین باتری‌های آیفون است.

    را هم انتخاب کنید، در صورت داشتن ظرفیت پایین مشکل شما را حل نمی‌کند. در چی بخرم برای خرید از دیجی کالا دغدغه ای نداشته باشید چرا که شما می توانید نظرات کاربرانیکه قبلا یک کالا را از دیجی کالا خریداری نموده اند مطالعه کنید تا بتوانید از خرید خود مطمئن شوید. برای دانستن اصل یا فیک بودن پاوربانک به شما توصیه می شود مقاله تشخیص پاوربانک اصلی را مطالعه کنید.

    در همان نگاه اول مشخص است شارژر همراه راوپاور RP-PB044 بدنه‌ای مقاوم و مستحکم دارد. این پاور بانک از نظر توان شارژ ورودی یا خروجی چندان درخشان نیست اما راو پاور آنرا برای کسانی تولید کرده که اهل طبیعت گردی هستند یاد دائما در سفر و جابجایی به سر می‌برند. دیگر مزایایی که باعث ورود وگر VP-0506 SE به راهنمای خرید پاور بانک شده، پشتیبانی از شارژ ۱۰ وات، شارژ همزمان دو موبایل و همراه بودن آن با کابل microUSB و لایتنینگ آیفون است. این پاور بانک با طراحی و رنگ زیبا، توسط کمپانی Energizer تولید شده و دارای دو درگاه خروجی است که قابلیت شارژ هم‌زمان دو دستگاه را برایتان فراهم می‌کند. این پاور بانک با پشتیبانی از پروتکل‌های شارژ سریع، قادر است 4.8 مرتبه گوشی iPhone XS را شارژ کند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم محافظت در برابر نوسان برق، تغییر دما، اتصال کوتاه، جریان اضافه در ورودی و خروجی اشاره کرد.

    به همین دلیل نمی‌توانیم لیستی از پاور بانک‌ها داشته باشیم که همیشه موجود باشند و قطعا برخی از پاوربانک‌های فهرست ما نیز ناموجود هستند. پاور بانک مدل UE30057PQ از برند بزرگ انرجایزر در جایگاه بعدی فهرست ما قرار گرفته است. این پاوربانک ساده و خوش دست، مجهز به دو ورودی و سه خروجی است و از تکنولوژی شارژ پرسرعت هم پشتیبانی می‌کند. گاهی کاربران، محصولی با امکانات بیشتر و البته بهتر با قیمتی پایین‌تر را رد می‌کنند و ترجیح می‌دهند به برند محبوب خود وفادار باقی بمانند.

    پاور بانک PB27 می‌تواند به صورت همزمان 4 دستگاه مختلف را شارژ کند و از تکنولوژی‌های شارژ سریع اندروید و آیفون پشتیبانی می‌کند. در جایگاه پنجم پاور بانک زیبا و پر قدرت یوسمز US-CD103 PB38 قرار گفته است که از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی کرده و قیمت مناسبی هم دارد. این پاوربانک مجهز به یک صفحه نمایش کوچک و زیبا است که نشان دهنده شرایط کاری و وضعیت پاور بانک است. در جایگاه دوم بهترین پاور بانک بازار، باز هم یک پاور بانک از برند شیائومی قرار گرفته است. دو دلیل مهمی که باعث می‌شوند شیائومی برند پرطرفدار بازار ایران باشند عبارتند از کیفیت بالا و قیمت مناسب.

    انتخاب ما برای بهترین پاوربانک تا 1 میلیون تومان شارژر همراه جووی مدل JP253 با ظرفیت ۴۰ هزار میلی‌آمپرساعت است. این باتری همراه که ظرفیت بسیار بالایی دارد، از چهار درگاه نیز بهره می‌برد که دو درگاه خروجی USB، یک درگاه USB-C به عنوان ورودی و خروجی و یک درگاه ورودی microUSB آن‌ها را تشکیل می‌دهند. پاوربانک JP257 با تمامی فناوری‌های شارژ گوشی‌های هوشمند از جمله با شارژ سریع کوآلکام، پاوردلیوری، سوپر شارژ SCP هواوی و AFC سامسونگ سازگاری دارد. استانداردهای ایمنی، استفاده از مواد ضدحریق، نشانگر شارژ پاوربانک به درصد و بیشینه شدت جریان خروجی 5 آمپری را به موارد ذکر شده بالا اضافه کنید، تا شما هم در انتخاب پاوربانک با ما هم‌نظر شوید. بعد از بررسی بیش از صد پاوربانک متنوع، انتخاب ما در محدوده‌ی قیمتی ۵۰۰ هزار تومان، شارژر همراه انکر مدل A1215 است که از ظرفیت اسمی میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد.

    برند تولید کننده این محصول تلاش کرده تا پاوربانک خود را با تکنولوژی‌های مختلفی تولید کند. وجود این فناوری‌ها باعث شده تا این محصول امکان رقابت با بهترین برند های بازار را داشته باشد. این محصول مقاومت بالایی در برابر اتصال کوتاه، نوسان ولتاژ، شارژ بیش از حد و… داشته و این موضوع باعث می‌شود تا طول عمر آن افزایش چشمگیری پیدا کرده و بتوانید به صورت طولانی مدت از آن استفاده کنید. پاوربانک‌های از قدرت و ظرفیت بالایی برخوردار هستند و در مقایسه با پاوربانک‌هایی با ظرفیت پایین، قیمت بالاتری دارند.

dealz123.com
Logo
Register New Account
Reset Password
Shopping cart