• Thorsen Slattery posted an update 1 year, 4 months ago

    البته باید به لیست خصوصیات بهترین ایرپاد های اپل، قیمت بالا را نیز اضافه کنیم. همین قیمت بالا باعث شده تا بسیار از کاربران که به دنبال یک ایرپاد با قیمت مناسب تر باشند به سراغ « بهترین ایرپاد سامسونگ » و « بهترین ایرپاد شیائومی » بروند. اگر شما هم فکر میکنید قیمت ایرپاد های اپل کمی بالاست بهتر است به سراغ گزینه های زیر بروید. ایرپادها به دلیل وزن کمی که دارند، به‌راحتی درون گوش قرار می‌گیرند. جدیدترین ایرپاد ساخته‌شده توسط اپل، هر کدام حدودا ۵.۳ گرم وزن دارند که به سختی درون گوش حس می‌شوند.

    بلوتوث رایج‌ترین تکنولوژی بی‌سیم برای ایربادها است و این ایربادهای بلوتوثی در انواع مختلفی ارائه می‌شوند. شما همچنین می‌توانید ایربادهای پشت‌گردنی که دارای یک سیم ضخیم هستند و این سیم دو گوش را به هم وصل می‌کند پیدا کنید. به‌علاوه ایربادهای دیگری هم هستند که با یک سیم ظریف به یکدیگر وصل می‌شوند و هر دوی‌آن‌ها از طریق بلوتوث به دستگاه شما متصل می‌شوند. ایربادهای پشت‌گردنی بیشتر توسط افرادی که ورزش می‌‌کنند و دونده‌ها استفاده می‌شود.

    ایرپاد اپل مدل AirPods New Generationهمانطور که می دانید اپل، به عنوان بهترین مارک های دنیا شناخته شده است. ایرپاد «AirPods New Generation» یکی از بهترین نوع ایرپادهای نسل جدید اپل می باشد. این سری از ایرپاد ها که ر نوع خود بهترین هستند سری جدیدی از ایرپادها به نام ایرپاد توگوشی معروف هستند که میزان بیس و قدرت بالای آن مهم ترین ویژگی برای کاربران آن می باشد. ایرپاد یا هندزفری‌های بلوتوثی، بهترین جایگزین برای این هندزفری‌های قدیمی هستند؛ چرا که برای استفاده از آن‌ها نیازی به سیم نخواهد بود و از طرفی برای اکثر گوشی‌های دارای بلوتوث قابل استفاده هستند.

    داک شارژ این هندزفری دارای باتری با ظرفیت 600 میلی آمپر می باشد که می تواند هندزفری ها را تا 30 ساعت شارژ کند. همچنین هر کدام از ایرفون ها ظرفیت 43 میلی آمپر ساعتی دارند که تا 6 ساعت دوام باتری دارد. البته لازم به ذکر است که این زمان های اعلام شده در حالت آزمایشگاهی و با حجم صدای 50 درصد صدا می باشد. سامسونگ در ساخت این هدفون از همان قواعد کلی استفاده کرده و از نظر ظاهری شاهد تغییرات عمده و انقلابی در آن نیستیم.

    این ویژگی در اصل نوعی از حذف نویز است و با مسدود کردن کانال گوش شما از ورود سایر امواج، فقط صدایی که از ایرباد یا هدفون خارج می‌شود را به گوش‌تان می‌رساند. امپدانس الکتریکی معیار اندازه‌گیری مقاومت است و عموما هر چه این میزان کم‌تر باشد، کیفیت صدا بهتر است. زیرا این بدان معنی است که هدفون ها برای تولید صدای خوب به قدرت و تقویت کمتری نیاز دارند. معمولا عدد امپدانس ایربادها ۱۶ اهم است و ممکن است این عدد در هدفون‌ها کمی بالاتر رود. ایرباد پوش اولترا از برند اسکال کندی از آن دسته کالاهایی است که مخصوص ورزش کردن ساخته شده است.

    این بدان معنی است که دستیار صوتی می‌تواند دستورات صوتی نظیر برقراری تماس، تغییر اهنگ و یا هر کار دیگری که سیری می‌تواند انجام دهد، از طریق ایربادها و بدون نیاز به بیرون آورن آیفون، به انجام برساند. این ویژگی ایرپادها واقعا عالی کار می‌کند و میکروفون داخلی ایربادها در برقراری تماس، حتی در مکان‌های شلوغ نیز کاملا پرقدرت عمل می‌کند. هستند که ما را از گره خوردن و قطع شدن سیم ها خلاص کرده و به خاطر وزن کمی که دارند شما میتوانید خیلی راحت در طول روز ، مثلا در باشگاه و محل کار و دیگر مکان های عمومی به گوش دادن موسیقی و پادکست و رادیو بپردازید.

    اما اگر به دنبال برترین هندزفری بی سیم ارزان از یک برند شناخته شده هستید، این گزینه می‌تواند بسیار مناسب باشد. بدون شک برترین هندزفری بی سیم تا سقف یک میلیون تومان در بازار، هندزفری وان‌مور PistonBuds Pro است. بهترین هندزفری بلوتوث برای موسیقی که با قابلیت حذف نویز خود و همچنین کیفیت صدای بسیار عالی، در این بازه قیمتی حرف اول را می‌زند. البته نمی‌توانیم آن را با مدل‌های گران مثل ایرپادز پرو اپل مقایسه کنیم ولی باید قیمت را هم درنظر بگیریم. در این صورت، وان‌مور پیستون بادز پرو، یکی از بهترین جایگزین‌های ایرپادز به‌حساب می‌آید. اگر به دنبال ارزان‌ترین و بهترین هدفون ایرپاد هستید، این بهترین انتخاب برای شماست.

    این هدفون لنوو مجهز به کیفیت صدای ممتاز با دیافراگم دوگانه ۱۳ میلی متری و فناوری کاهش نویز با کمک تراشه بهبود یافته است و از بلوتوث 5.0 برای یک اتصال بی‌عیب و نقص استفاده می‌کند. به طور کلی، لنوو در طراحی این محصول به طور کامل از AirPods الهام گرفته شده است. ناگفته نماند که این مدل از گواهی IP54 برای مقاومت در برابر پاشش آب و گرد و غبار استفاده می‌کند. ایرپاد پرو ۲ جدیدترین و بهترین ایرپاد اپل است که می‌توانید بخرید، اما گزینه‌های دیگری به نام ایرپاد سری ۳ و همچنین ایرپاد پرو نسل ۱ وجود دارند که اگر بودجه کمتری دارید، می‌توانید مورد بررسی قرار دهید.

    همچنین ویژگی های نرم افزاری نیز در راستای افزایش کیفیت صدای هدفون هستند. این هدفون زیبا و شیک از پروتکل‌های AVRCP، A2DP، HFP، HSP و BLE نیز پشتیبانی میکند. در این مطلب نگاهی به بهترین هندزفری های لنوو انداخته و تلاش کردیم تا در مورد 6 هندزفری برتر موجود در بازار ایران اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. توجه به نکات گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید با آگاهی کامل به سراغ بهترین هندزفری های Lenovo آمده و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. نسخه بلوتوث مورد استفاده در LivePods GM3 نسخه 5.0 بوده و برد اتصال آن نیز به اندازه 10 متر است.

    با اینکه اکثر نسخه‌های قدیمی بلوتوث هنوز هم می‌توانند به دستگاه‌تان متصل شوند و به شما خدمت کنند، اما ممکن است نسخه‌های قدیمی مشکلات اتصال بیشتری داشته باشند و از محدوده کوچک‌تری پشتیبانی کنند. هدفون هایلو W1 دارای به خاطر داشتن IPX4 ( استاندارد ضد آب و گرد و غبار) در برابر گرد و غبار و رطوبت و تعریق مقاوم است ولی حواستان باشد که ضد آب نیست. به کمک سیستم سه گانه‌ی حذف سروصدا به شرایطی مشابه سکوت مطلق دست خواهید یافت. با تنظیمات مخصوص شرایط محیط‌های سرپوشیده، فضای باز، و در حال تردد، می‌توانید هر جا که اراده کنید به فضای امن صوت خالص پناه ببرید. اگر بخواهیم شما را با سایر فناوری‌های موجود در Lenovo H15 Pro آشنا کنیم باید به وجود نشانگر LED برای نمایش میزان شارژ، مقاوم عالی این هدفون در برابر رطوبت و گرد و غبار و… اشاره کرد. از این پس میتوانید علاوه بر خرید آنلاین محصولات زاجیتال از فروشگاه حضوری ما به آدرس تهران ، سعادت آباد , بلوار سرو غربی ، بین چهارراه سرو و میدان کتاب ، پلاک ۸۶ , ساختمان زاجیتال نیز دیدن بفرمایید.

    نکته مهم اینکه این هندزفری از آهنربای نئودیمیوم ساخته شده و به همین دلیل هم کیفیت بسیار بالایی دارد. این ایرپاد از آهنربای نئودیمیوم ساخته شده و از کیفیت بالایی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به تبدیل دیجیتال به آنالوگ و همین‌طور تقویت‌کننده هدفون اشاره کرد. به دلیل داشتن نویزگیر در اینم هندزفری، صحبت کردن با آن برای طرف مقابل آزاردهنده نخواهد بود.

dealz123.com
Logo
Register New Account
Reset Password
Shopping cart