• Steffensen Fleming posted an update 1 year, 4 months ago

    نکته قابل‌توجه اینجاست که می‌توانید هم‌زمان به شارژ کردن خود پاور بانک با استفاده از کابل type-c و لوازم الکترونیکی خود، بدون کاهش سرعت، بپردازید. پاوربانک موجود در بازار شدت جریان متعددی دارند که شما باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. برای مثال برخی از پاوربانک‌ها دارای دوپورت و برخی دیگر تنها یک پورت دارند که شما می‌توانید بسته به نیاز خود آنها را خریداری کنید. برخی از این نکات را درادامه بیان می‌کنیم تا بتوانید با تکیه بر آنها یک انتخاب و خرید عالی را تجربه کنید.

    امروزه شدت جریان خروجی که در پاور بانک‌های معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرند معمولاً در رنج 1 آمپر است. اگر در انتخاب دو یا چند محصول دچار مشکل شدید با ما تماس بگیرید تا شما را برای پیدا کردن مناسب‌ترین محصول راهنمایی کنیم. شما می‌توانید در وبسایت ما پاور بانک‌هایی با ظرفیت میلی آمپر را هم پیدا کنید که مجهز به شارژ سریع هستند. محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی الیتاسل در قیمت‌ها و ظرفیت‌های مختلف عرضه می‌شوند تا برای کاربردهای مختلف مناسب باشند.

    از ویژگی‌های دیگری که برای آن‌ها در نظر گرفته شده می‌توان به فناوری شارژ سریع Power Delivery ، فناوری MultiProtect جهت محافظت در برابر حرارت بیش از حد و فناوری Power IQاشاره کرد. پاور بانک میلی آمپر بیسوس مدل PPBD30K دارای سه پورت شامل دو درگاه آن USB یک درگاه Type -C است و انواع دستگاه ها را شارژ می‌کند. برای شارژ پاوربانک می‌توانید از هر دو درگاه USB و USB Type -C استفاده کنید.

    روی بدنه این پاوربانک دو پورت خروجی USB-A تعبیه شده که به صورت همزمان می‌توانید از آن‌ها برای شارژ گجت‌های هوشمند خود استفاده کنید. با استفاده از ۴ نشانگر LED به رنگ آبی هم می‌توانید از وضعیت شارژ و ظرفیت باقی‌مانده دستگاه باخبر شوید. فقط باید این دکمه را فشار دهید تا ببینید چقدر از ظرفیت پاوربانک را مصرف کرده‌اید. قابلیت‌های دیگری که می‌توان برای پاوربانک راوپاور مدل RP-PB181 نام برد دارا بودن استاندارد CE اروپا و سازگار با استاندارد RoHS و هم چنین شارژ ایمن است. این دستگاه با فناوری‌های Quick Charge 3.0 و Power Delivery سازگار است که به معنی شارژ سریع و تخصیص هوشمند جریان بر اساس نوع دستگاه متصل است.

    هر پاور بانک از یک پورت USB و از یک پورت مینی سوکت یو اس بی Mini USB Socket ورودی برای شارژ خود دارد تا بتوان انرژی الکتریکی لازم را درون آن ذخیره نمود برخوردار است. بسته به طراحی و مدل پاور بانک ها ممکن است پورت های دیگری نیز بر روی پاور بانک ها تعبیه شده باشد که از امکانات اضافی آن به حساب می آیند. هم‌چنین، در تعدادی از پاور بانک‌ها درگاه لایتنینگ تعبیه شده است و این موضوع به معنای قیمت بالاتر آن‌ خواهد بود. یکی از بهترین محصولات این برند پاور بانک P20000QCD با ظرفیت ۲۰۰۰۰ است. این محصول دارای ویژگی‌های بسیاری نظیر مدیریت هوشمند شارژ و شارژ ایمن، داشتن پورت Type C، پورت شارژ و فست‌شارژ و به‌کارگیری تکنولوژی QC 3.0 است. این ویژگی‌ها اثباتی بر جای‌گیری به‌حق این محصول در رده بهترین محصولات برند ADATA است.

    در این وضعیت، سیم پیچ القایی داخل تلفن همراه میدان مغناطیسی شارژر همراه بی سیم را دریافت کرده و ولتاژ و جریان لازم برای شارژ شدن باتری موبایل را فراهم می‌کند. این برند درزمینه تولید محصولات و لوازم جانبی همچون پاور بانک نیز به فعالیت می‌پردازد. معمولاً پاور بانک‌های تولیدی برند سونی دارای قابلیت شارژ دستگاه با سرعت‌بالا را دارند. داشتن محصولاتی با ظرفیت‌ها و ابعاد متنوع نیازهای گستره پهناوری از افراد را پوشش می‌دهد. همان‌طور که گفته شد، به هنگام خرید پاور بانک باید ابتدا به نیازها و انتظارات خود توجه کنید. داشتن ظرفیت بالاتر همواره به این معنی نیست که محصول موردنظر برترین پاوربانک می‌تواند باشد.

    این پاور بانک با ظرفیت میلی آمپر و جریان خروجی می تواند یک گوشی با باطری 2000 میلی آمپری را 4 بار به طور کامل شارژ نماید. این پاور بانک زیبا از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با اندازه ای مناسب در شرایط متفاوت قابل استفاده است. در خرید بهترین پاور بانک، علاوه بر کیفیت، راندمان، و طول عمر بالا؛ برای بیشتر کاربران، کوچک جیبی و سبک کیف دار بودن شارژر و قابل حمل بودن آن در جیب یا کیف مهمترین پارامتر می‌باشد. ولتاژ باتری‌های به کار رفته برای ساختن پاوربانک معمولا 3.7 ولت است و ولتاژ استاندارد USB تلفن‌های همراه 5 ولت است.

    این پاور بانک با ظرفیت میلی آمپریی که دارد می تواند موبایلی با ظرفیت 3000 میلی آمپری را شش بار شارژ کند. این شارژر دارای قابلیت فست شارژ می باشد که می تواند 85 درصد گوشی شما را در طی 30 دقیقه شارژ کند. این مدل نیز یکی از بهتریناست از نظر قابل حمل این شرکت به حساب می‌آید. این دستگاه دارای یک باتری بزرگ میلی آمپر ساعتی هست و جز بهترین مارک پاور بانک بهترین برند پاور بانک است ، به این معنی که می‌تواند تلفن یا تبلت شما را قبل از خالی شدن، چندین بار شارژ کند. اگر قصد تهیه شارژرهمراه یا همان پاوربانک دارید، یکی از گزینه‌هایتان شارژر همراه ژیپین مدل PX301 است.

    اگر بخواهیم واقع‌بینانه به مسئله نگاه کنیم، مورد استفادۀ پاوربانک بیشتر در مواقع خاص است که دسترسی به پریز برق عملاً ممکن یا آسان نیست. بعید به نظر می‌رسد که کسی در منزل به آن نیاز پیدا کند، مگر در مواقعی که برق شهری موقتاً دچار قطعی شده باشد. شما باید قادر باشید که با استفاده از همین ارقام تصمیم بگیرید که می‌خواهید پاوربانکتان چه ظرفیتی داشته باشد. اما چگونه می‌توان از این اعداد سر درآورد؟ نگران نباشید، در ادامۀ مقاله متوجه این مسئله خواهید شد.

    نوع باتری آن لیتیومی-یونی است و قابلیت محافظت در برابر شدت جریان، ولتاژ، افزایش فشار و حرارت را دارد. وزن این پاوربانک ۴۵۰ گرم است و برای برخی از افراد کمی سنگین به نظر می‌رسد. البته پاوربانک PLM13ZM علاوه‌بر پورت تایپ سی، دارای پورت Micro USB نیز هست. میانگین طول عمر یک پاوربانک معمولاً بین 3 تا 4 سال است و به طور متوسط حدود 4 تا 6 ماه شارژ نگه می دارد. همچنین سعی این تیم بر آن است که انواع کتاب ها ، وبسایت ها و دانستنی های جالب دنیا را در کنار محصولات دیگر معرفی کنیم .

    اما وقتی که شارژ شود، می‌تواند با حداکثر خروجی ۱۵ وات، به سرعت گوشی شما را شارژ کند. پاور بانک RP-PB083 ضمن این که به وسیله‌ی جریان برق شارژ می‌شود، این قابلیت را هم دارد تا با استفاده از صفحه‌های مخصوص روی بدنه‌، با جذب انرژی خورشید شارژ شود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که شارژ خورشیدی این پاوربانک ۳۰۰ میلی‌آمپر در ساعت است که با توجه به ظرفیت واقعی ۱۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی دستگاه، بیش از ۵۰ ساعت زمان برای شارژ کامل پاوربانک فقط با استفاده از نور خورشید نیاز است. با این حال، پاور بانک RP-PB083 دستگاهی برای مواقع اضطراری است که می‌تواند با یک ساعت شارژ زیر آفتاب، حداقل ۱۰ درصد از شارژ موبایل را تامین کند. وزن پایین یکی از مهمترین مزایایی است که یک پاوربانک می‌تواند داشته باشد و وگر VP-0506 SE از این نظر با وزن ۹۰ گرمی بین بهترین‌ها جای می‌گیرد. البته این کاهش وزن باعث شده ظرفیت پاوربانک از ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت فراتر نرود؛ بنابراین تنها برای یکبار می‌توانید باتری گوشی را به صورت کامل با آن شارژ کنید.

    پیش از هر چیزی شاید بد نباشد که کمی در مورد ماهیت پاوربانک‌ها و چگونگی عملکرد آن‌ها بدانید. اگر بخواهیم بحث را پیچیده نکنیم، پاوربانک‌های قابل حمل مجموعه‌ای از سلول‌ها هستند که توسط میکروکنترلرهای PCB مدیریت می‌شوند تا قادر باشند اقدام به ذخیرۀ انرژی و انتشار آن در مواقع لزوم کنند. پاوربانک‌ها قادرند بدون دردسر و تنها با استفاده از یک کابل در هر مکان و زمانی گوشی هوشمند و یا تبلت شما را شارژ کنند. این برند آمریکایی بوده اما به دلیل پایین آمدن قیمت، محصولات خود را در چین تولید و عرضه می کند.

dealz123.com
Logo
Register New Account
Reset Password
Shopping cart