• Martinez Weaver posted an update 1 year, 7 months ago

    با اینکه ممکن است فکر کنید این یک رفتار سالم است، اما در نهایت ممکن است به حدی برسید که نتوانید در مقابل میل به خود ارضایی مقاومت کنید. مشاوران و روانشناسان، افرادی هستند که در این زمینه آموزش دیده‌اند و شما می‌توانید برای حل این مشکل به آن‌ها مراجعه کنید. آنچه در پی می‌آید، روایت مستندی از زندگی راحله (اسم مستعار) است که پس از انجام ناخودآگاه عمل خودارضایی، در برهوت پیشیمانی فرو رفته است. در این مقاله می توانید مهمترین علل خودارضایی در دختران و زنان را مطالعه فرمایید.

    محققان می‌گویند در مردان بالای 50 سال انجام خودارضایی باعث تخلیه پروستات از مایعی که دارای مواد سرطان زا است خواهد شد. به طور کلی، جامعه پزشکی خودارضایی را یک عمل طبیعی و از نظر جنسی عملی بی‌خطر برای مردان و زنان می‌داند. اگر خودارضایی باعث شود شخص تمایلی به شریک جنسی خود نداشته باشد یا باعث ایجاد استرس برای فرد شود، یک مشکل به حساب می‌آید.

    خودارضایی یعنی تحریک دستگاه تناسلی به منظور رسیدن به لذت جنسی. میزان شیوع خودارضایی در زنان بطور دقیق مشخص نیست، ولی در نقاط مختلف دنیا متغیر است ولی محدوده آن بین ۵۰ تا ۹۰ درصد است. استمنا و استشها واژه‌هایی است که برای خودارضایی استفاده می‌شود. تفاوت استمنا و استشها این است که استمنا به خودارضایی مردان و استشها به خودارضایی زنان گفته می‌شود. خودارضایی دختران یکی از مهم ترين عوارض خودارضایی در دختران می باشد.

    درمان اختلالات ارگاسم در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

    با سلام، ماری جوانا بسیار اعتیاد آور است و فرد پس از اولین م… ۱۱- کنترل افکار خود را در دست گرفته و اجازه ندهید به هر جایی برود. خوبی با دختران خود داشته باشند و محبت کافی به آن ها نشان دهند ، این مورد کمتر اتفاق می افتد. با توجه به مواردی که ذکر برای چک کردن وضعیت جسمیتون به متخصص مراجعه کنید و آزمایشات لازم رو انجام بدین .

    درد قاعدگی عبارت است از بروز درد شدید دل پیچه مانند به هنگام عادت ماهانه. درد قاعدگی ممکن است یکی دوسال بعد از بلوغ آغاز و بطور مرتب رخ دهد . دردهای حين عادت ماهانه ( پریود ) خانم ها يکي از شايع‌ترين شکايات آنها در طول اين دوره است. تغييرات خلق و خو و احساس خستگي آنها در هنگام پریود گاهي بسيار شديد و آزاردهنده است. به شما پیشنهاد می کنیم حتما به سکس تراپ مراجعه کنید تا به شما در ترک خود ارضایی کمک کند . اکثر نظرات رو خوندم، فهمیدم تجربه خودم از همه بیشتره، لطفا خواهشا التماس میکنم هیچوقت اینکارو انجام ندین، در طولانی مدت نابودتون میکنه.

    تنها بودن سم هست٬ تا جایی که میتونید باید فرار کنید از تنهایی و بیکاری. و هنگامی هم که مدارس تعطیله داشتن و بودن با گوشی و سیستم و لپپتاب ممنوعه. هر وسیله ای که در این مدت باعث تحریک بشه ممنوعه و نباید نگاه کنید. تا وقتیم ضرر رو حس نکنی شاید خودت رو مجبور نکنی به ترک.

    همچنین خودارضایی بیش از حد می تواند به روابط عاشقانه شما آسیب برساند، زیرا شما به همان اندازه که در گذشته به نیازهای عاطفی و جسمی همسرتان توجه می کردید، به او محبت نمی کنید. برخی از متخصصان معتقدند که استمناء می تواند سلامت جنسی و روابط زوج ها را بهبود ببخشد. با کاوش در بدن خود از طریق استمناء می توانید تعیین کنید که چه چیزی از نظر جنسی برای شما خوشایند است و می توانید این موضوع را با همسرتان به اشتراک بگذارید. فواید ترک خود ارضايي از نظر علمی / ایا عوارض خود ارضايي . با توجه به افزايش فشارهاي رواني و استرس هاي روزمره ، امروزه بسياري از افراد نياز دارند از خدمات روانشناسي استفاده كنند. كنترل و مديريت غرايز جنسي و برطرف كردن آن از راه هاي سالم از مهم ترين دلايلي است كه نشان مي دهد افراد به كمك متخصصان نياز دارند.

    آسیب به پرده بکارت یکی از آسیب هایی است که می تواند در هنگام خودارضایی با جسم خارجی ایجاد شود. خودارضایی یا استشهاء در دختران به معنای لمس و تحریک ناحیه ژنیتال و خصوصا قسمت چوچوله و لوب های کوچک است. در طی این فرآیند ، افراد با شدت ها و روش های مختلفی اقدام به خودتحریکی کرده و آن را تا جایی ادامه می دهند که به ارگاسم و آرامش جنسی برسند. ارگاسم در زنان به لرزش و تخلیه منی صورت می گیرد البته لازم به ذکر است که این تخلیه ، بر خلاف مردان ، با جهش همراه نیست. اين مسئله غير قابل انكار است كه خودارضايي براي افرادي كه امكان برقراري رابطه جنسي از راه درست را ندارند باعث كاهش تنش مي شود.

    سلام، اگر وقتی که ارگاسم رخ میدهد، با گرفتن نوک الت، مانع خروج منی شوید، میتونه باعث التهاب در مجاری انزالی گردد و اصلا توصیه نمیشود. خونریزی ادراری، ارتباطی با خود ارضایی ندارد‌ مگر اینکه هنگام ارضا شدن با فشار و آسیب به آلت، مانع خروج منی شوید. مشکل سورش ادرار و احساس ادرار، ارتباطی با خود ارضایی ندارد. ممکنه به علت استفاده از مواد شوینده و یا کرم، دچار آسیب قسمت مجرای ادرار شده اید.

    تا به حال هیچ پژوهش علمی نتوانسته است لیست بلند بالای عوارض خودارضایی در زنان را از قبیل ضعف بینایی، سرطان، ریزش مو را اثبات کند. ۱- زنان با خودارضایی یاد می‌گیرند چه چیزهایی برایشانلذت بخشاست و از چه چیزهایی بیشتر خوششان آمده یا چه چیزهایی را در رابطه جنسی نمی‌پسندند. البته انتظار نمی رود که در قدم اول بتوان خودارضایی را کاملا ترک کرده و به زندکی عادی بازگشت. بهترین راه برای حذف تدریجی این عمل از زندگی روزانه ، کاهش تدریجی تعداد دفعات به حداقل یک بار در هفته و نهایتا یک بار در ماه و در آخر ترک ‌کامل آن است.

    راهکارهایی برای ترک خود ارضایی

    در نوشتار کارها و تکنیک هایی را مطرح کرده ایم، تلاش کنید رعایت کنید. هر امتحان و سختی که انسان می بیند و با موفقیت و توکل به خدا از آن پیروز بیرون بیاید یک گام به خدا نزدیک تر می شود. هرروز ک نماز میخونید بعدش دوصفحه قرلن بخونید ثوابشو تقدیم یک شهید یا یک عالم بزرگ نکنید تقدیم کل شهدا و اهل قبور بکنید. این نشون میده شما ب فضل خدا شک ندارید و مطمین هستید ب همه ارواح این ثواب میرسه.

    اگر بتوانید مقدمات تحریک جنسی را کنترل کنید و تلاش نمایید کنترل آن آسان است. متاسفانه یه مدتی بود من گرفتار این عمل شدم و هیچی هم ازش نمیدونستم و تلاشی برای ترک کردنش نداشتم (حدودا 1سال چند روز در هفته و دفعات 1 بار ) اما خوشبختانه وقتی فهمیدم ترک کردم . افرادی که به صورت مکرر خودارضایی می کنند دچار ضعف حافظه، حواس پرتی و ناتوانی در تمرکز فکری‏ می شوند. ضعف و تحلیل قوای جسمانی در این افراد ناشی از اختلال در عملکرد سیستم مغز و اعصاب است.

    عوارض خود ارضایی از نظر علمی چیست ؟ درمان عوارض خودارضایی. برخي افراد بر اين باورند كه خودارضايي تجربه ارگاسم در زنان را افزايش مي دهد. در همين راستا متخصصان سكس تراپي بر اين باورند كه رسيدن به ارگاسم براي زنان مسئله پيچيده ايست كه تحت تاثير فاكتورهاي مختلفي قرار دارد. زنان معمولا براي كسب اين تجربه به داشتن روحيه مناسب وابسته هستند.

    خود ارضایی اگر اختلالی در زندگی روزمره ایجاد نکنه مشکلی نداره. اگر خود ارضایی در زندگی و کار های روزانتون اختلال ایجاد میکنه باید برای ترک اقدام کنید. من از اونایی که میگن خودارزایی ضرر نداره و حتی باعث لذت و حال خوب میشه کافیه یه سوال بپرسین تا تضاد واقعی متوجه بشین آیا حاضرین خودارزایی به بچتون پیشنهاد بدین … سلام داداش، قرآن و ترجمه اون الفاظ خاص خودش رو داره، یعنی بجای کلمه خودارضایی لفظ استمناء رو بکار برده. اما مطالعات انجام دادم چاکراه ریشه رو ضعیف کردم با اینکار . حدود 1 هفتس ترک کردم و قصد دارم با استحاله فقر و کسالت و استرس ها رو با تقویت چاکراه ریشه از بین ببرم .

    اما با توجه به به مشكلاتي هم چون خجالت كشيدن، كمبود وقت و يا مسائل اقتصادي ممكن است برخي از افراد چشم بر روي اين نياز خود ببندند و از دريافت مشاوره پشيمان شوند . مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي با گردآوري كادري مجرب و متخصص اين امكان را مهيا كرده تا به صورت تلفني با متخصصان تماس بگيريد. امروزه متخصصان بر اين باورند كه علاوه بر مواد مخدر برخي رفتارهاي توليد كننده لذت نيز مي توانند منجر به حالت هاي اعتيادي شوند و بايد در مورد آن ها آگاهي بخشي بيش تري صورت بگيرد. اعتياد به خودارضايي يكي از اين موارد است كه جديدا مورد توجه متخصصان قرار گرفته است. افرادي كه دچار اين مشكل هستند معمولا مشغوليت ذهني زيادي در مورد خودارضایی دختران . کنترل صحیح تمایلات جنسی باعث می شود که تنش ایجاد شده در بدن به درستی مهار گردد و منجر به کاهش اضطراب فزاینده و مشکلات دیگر شود.

    دشوار است که این رفتار را در کودکان بزرگتر تشخیص دهیم، زیرا معمولا این افراد با تحریک ناحیه تناسلی با دست عمل نمی کنند. سن شروع این رفتار معمولا حدود ۲ ماهگی است و اوج آن در سن ۴ سالگی است. رفتارهای روحی با بیماری هایی مانند صرع، درد شکم و دیسکینزی اشتباه گرفته می شود. کودکان مبتلا به اختلال عملکرد تحت مداخلات تشخیصی هزینه های غیر ضروری زیادی هستند که نگرانی های والدین در این مورد را نشان می دهد. به توجه به انچه گفته اید نمی توان قضاوت قطعی کرد و فقط با معاینه می توان ۱۰۰ درصد نظر داد. لذا توصیه ما این است که برای یک لذت زودگذر چند دقیقه ای ، یک عمر زندگی شیرین را ضایع نکنید و از این پس هر گز خود را به این بلا آلوده نسازید.

    بعید است که سوزش و تکرر ادرار اخیر و حس سنگینی مثانه شما، مربوط به خودارضایی باشد. مسائل عفونتی و همچنین مسائل استرسی و اضطرابی بیشتر مطرح است. در صورت عدم بهبودی و ناتوانی در ترک این عمل می توان به روانپزشک جهت درمانهای اختصاصی مراجعه کرد. در بعضی حالات از داروهای روانپزشکی مانند ستالوپرام نیز می توان استفاده کردو البته اثر روشهای قبلی را نخواهد داشت.داروهای ضد افسردگی مثل فلوکستین یا کلومیپرامین یا سرترالین و همچنین داروهایی مثل فیناستراید نیز شهوت را کاهش می دهند.

    مدیریت دخالت دیگران در زندگی و اصول رازداری

    اگر انتقاد دیگری دارید عین جمله را مطرح کنید تا مورد بازنگری قرار بگیرد. عطر، و عود به اندازه کم و مناسب در محیط که برایتان جذاب باشد، به همراه نور و فضای مناسب به شما بسیار کمک می کند. نوعا در این ایام حس جنسی خانم ها کمتر است، گر حس جنسی شما در این ایام غیر عادی هست توصیه می کنیم با یک پزشک هم مشورت کنید که آزمایشات هورمون را داشته باشید. مطالب متعددی درباره توبه درسایت منتشر کرده ایم، سرچ کنید و بخوانید. کاملا مشخص هست رابطه خوبی با خدای متعال دارید، و ان شاالله هیچ گاه از خدا دور نمی شوید. نکته دوم این هست که ببینید عامل تحریک شدن چیست، اگر کانال خاصی عضو هستید، یا فیلم یا موسیقی هست خب این ریشه را باید قطع بکنید.

    حتما میتوانید ترک کنید٬ اما تلاش و صبر و تحمل نیاز داره٬ ببمرور حتما میتونید ترک کنید. سلام من پسرم الان 15 سالمه و از 13 سالگی این عمل بد رو شروع کردم وقتی 13 سالم بود و الان که 15 سالمه هنوزم اینکارو هفته ای یکی دو بار انجام میدم. تصمیم بگیرید و اراده کنید که دیگر این کار را انجام ندهید٬ بعد ماننند افرادی که به کمپ ترکک اعتیاد مراججعه کردند برای ترک کردن سیگار٬ شما هم برای خودتون برنامه ترک طراحی کنید و در اون مدت طبق برنامه پیش بررید. اولش کمی سخت و کند هست مانند راه افتادن قطار که ابتدا سرعتش خیلی کمه اما وقتی راه افتاد اونقدر سرعتش زیاد میششه که کسی جلودارش نیست. اگر حتی در این مسیر بارها هم شکست خوردید ناامید نشوید. ادامه بدید تا هم فواصلش زیاد بشه و به مرور زمان کاملا ترک کنید.

    از کسایی که مشغول این کارن سوال کن ببین زندگی براشون معنی داره .من اصلا به دین کاری ندارم برای همین نوشتم زندگی. خلاصه جای تاسف داره که مطالبی صرفا با دید یک جانبه و غیر علمی مطرح میشه. ببینید از چه راهی تحریک می شوید تمام این راه ها رو ببندید، فیلم، موسیقی و … و کانال های تحریک کننده رو کنار بگذارید. و باید توجه داشت اگر عوارض این کار زیاد شده، مناسب است با یک پزشک هم مشورت کرد. با تغذیه مناسب و ورزش آرام آرام بدن به سوی رفع عوارض پیش خواهد رفت. صلوات زیاد و نماز جعفر طیار زیاد بخوانید تا ان شاالله خداوند زمینه ازدواج شما را فراهم و تسریع کند.

    یکی از مهمترین مشکلاتی که این زنان به آن دچار می شوند این است که دچار نارضایتی جنسی شده و رفته رفته با بی میلی جنسی مواجه می شوند. هر زمان حرف از خودارضایی به میان می آید، نگاه ها معطوف خودارضایی مردان می شود، ولی خودارضایی زنان هم به وفور یافت می شود. اگر در رابطه زناشویی به ارگاسم نمی‌رسید حتما با همسر خود صحبت کنید و از علایق خود بگویید.

    لازم است از نظر نورولوژی ، با نوار عصب مثانه، وضعیت ادراری تون بررسی گردد. سونوگرافی در صورت عللی چون سنگ یا التهاب و عفونت کمک کننده است. لازم است با روانشناس در این زمینه مشورت کنید و از همکاران روانشناس کمک بگیرید.

dealz123.com
Logo
Register New Account
Reset Password
Shopping cart