• Norton Kay posted an update 1 year, 6 months ago

    گاهی اوقات بیماران ترجیح می‌دهند دوران نقاهت بعد از عمل خود را در منزل سپری کنند، در چنینن مواقعی برای راحت‌تر بودن بیمار می‌توانید برای انجام مراقبت‌های بعد از عمل از ویزیت پزشک متخصص بیهوشی در منزل کمک بگیرید. علاوه بر موارد گفته شده امکان تراکوستومی بیمار نیز توسط متخصص بیهوشی در منزل وجود دارد. شاید تا کنون برای شما پیش آمده باشد که درد و ناراحتی در قسمتی از بدن خود احساس کنید، اما ندانید که علت درد چیست؟ در چنین مواقعی می‌توانید از یک پزشک عمومی کمک بگیرید. پزشک عمومی با بررسی وضعیت بدنی شما می‌تواند علت درد یا آسیب ایجاد شده را بررسی کند و در صورت نیاز شما را به پزشک متخصص مربوط به هر بیماری ارجاع دهد. در صورتی هم که درد و ناراحتی شما بر اساس دلایل سطحی و ساده باشد و نیاز به معاینه پزشک متخصص نباشد، پزشک عمومی برای شما دارو تجویز خواهد کرد تا بیماری رفع گردد. به طور کلی، بیمار ابتدا با یک متخصص مغز و اعصاب ملاقات می‌کند که علائم او را ارزیابی کند و در مورد برنامه درمانی تصمیم‌گیری می‌کند.

    به عنوان مثال اگر یک مینی سکته مغزی با درد همراه باشد، ممکن است درد بلافاصله برطرف شود. متخصص اعصاب و روان مشهد صورتی که بیمه درمانی داشته باشید یا متخصص شما را در بیمارستان خاصی ویزیت کند هزینه آن متفاوت خواهد بود. سی تی اسکن از ترکیب اشعه ایکس و فناوری تصویربرداری کامپیوتری برای ایجاد تصاویر دقیق از مغز و نخاع و اعصاب محیطی، استفاده می‌کند. این آزمایش به پزشکان اجازه می‌دهد هر گونه ناهنجاری را که می‌تواند باعث علائم شما شود، بررسی کنند.

    علاوه بر اعزام متخصص اعصاب و سایر متخصصین مجرب ، اعزام پرستار جهت ارائه امور پرستاری و نگهداری از بیمار انجام می شود. حوادث عروقی مغزی جزئی دچار وضعیت اضطراری می شود در این موارد از طریق ویزیت متخصص مغز و اعصاب در منزل می تواند ارزیابی از بیمار انجام شود. از نظر تئوری بسیاری از بیماری های مغز و اعصاب می توانند در خانه مدیریت شوند. در این موارد خدمات پرستاری در منزل مخصوص بیماران نورولوژی همراه با خدمات پزشکی برای بیماران ارائه می شود. ویزیت متخصص قلب و عروق، ویزیت متخصص زنان، ویزیت متخصص عفونی، ویزیت متخصص مغز و اعصاب، ویزیت پزشک متخصص داخلی، سونوگرافی و نوار قلب از خدماتی است کلینیک تخصصی زاینده رود اصفهان به بیماران در منزل ارائه می دهد. بدین جهت مردم ، بدنبال مراکز معتبر دارای مجوز از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی هستند.

    اگر به دنبال دانستن دلایل مراجعه به دکتر مغز و اعصاب هستید، با ما همراه باشید. برای درمان مشکلات زیر می توانید ویزیت متخصص مغز و اعصاب در منزل را درخواست کنید. متخصص مغز و اعصاب برای اندازه‌گیری و ثبت فعالیت الکتریکی مغز، الکتروانسفالوگرام را تجویز می‌کند. برای انجام آزمایش، یک تکنسین الکترودهایی را در اطراف پوست سر قرار می‌دهد که شبیه فنجان‌هایی کوچک هستند سپس تکنسین، تغییراتی در محیط ایجاد می‌کند (مانند نورهای مختلف یا نویزها) تا دستگاه سیگنال‌های مغز را اندازه‌گیری کند. این روش به تشخیص بیماری‌های مغز، از جمله التهاب، تومورها و جراحات، و همچنین تشنج و اختلالات روانپزشکی کمک می‌کند. متخصص مغز و اعصاب ابتدا معاینه فیزیکی انجام می‌دهد، سپس آزمایش‌های مختلفی را تجویز می‌کند تا علت اصلی اختلال‌های عصبی را تشخیص ‌دهد.

    ممکن است، فرد بیمار غذا را به سرعت ببلعد، از این‌ رو اطمینان حاصل کنید که غذا خیلی داغ نباشد و غذایی ولرم و یا سرد به فرد بیمار بدهید. زیرا اینکار موجب پریشانی و استرس در فرد خواهد شد، صرفاً از میزهای غذای خلوت استفاده کنید و تا حد امکان آن را ساده در نظر بگیرید. شاید تصور کنید برنامه ریزی برای شروع این فعالیت ها، طاقت فرسا و یا غیر ممکن باشد، اما در روند کار بسیار موثر واقع خواهد شد. برای پرسش و گفت و گو به دنبال واژه های سخت نباشید، سعی کنید از واژه ها و اسم هایی آغاز کنید که فرد بیمار با آنها نقاط احساسی مشترکی دارد. برای یافتن چنین نقاطی از خانواده و کسانی که شناخت بهتری از وی دارند، کمک بگیرید.

    مرکز خدمات پرستاری و آمبولانس خصوصی پارسه شیراز اواسط سال 95 فعالیت خود را به صورت جدی در شهر شیراز آغاز کرد و در مدت کوتاهی توانست اعتماد بسیاری از مشتریان خود را به شیوه شایسته ای جلب نماید. به گونه ای که هم اکنون این مرکز یکی از برترین مراکز ارائه ی خدمات پرستاری و آمبولانس در شهر شیراز و جنوب کشور می باشد. تخصص پزشکی قانونی در حال حاضر فقط در شهر تهران ارائه می شود و طول دوره دستیاری 4 ساله دارد که شامل دو قسمت مسمومیت ها و مسائل قانونی پزشکی و جراحات و مسائل جنایی و قضایی می شود.

    برای تشخیص و درمان سکته مغزی، تومور مغزی و سایر آسیب‌های مغز و اعصاب باید با نورولوژیست مراجعه کرد. برای تشخیص و درمان میگرن و سردردهای شدید یا راجعه باید به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کرد. متخصص مغز و اعصاب می‌تواند میگرن شما را تشخیص دهد و حساسیت به هرگونه محرکی که ممکن است میگرن شما را تحریک کند شناسایی کند. سپس نحوه اجتناب از آنها را توصیه می‌کند و داروهایی برای پیشگیری و درمان میگرن تجویز خواهد کرد. دستگاه الکترومیوگراف یک الکترومیوگرام تولید می‌کند که نتایج آزمایش در آن ثبت شده‌است و متخصصان مغز و اعصاب می‌توانند از نتایج برای تشخیص بیماری‌های عصبی عضلانی مانند میاستنی گراویس و ALS استفاده کنند. الکترومیوگرافی، فعالیت الکتریکی بین مغز (یا نخاع) و اعصاب محیطی حرکتی را بررسی می‌کند.

    برخی بیماری ها با تخریب آهسته ی رشته های عصبی در دراز مدت باعث ناتوانی شخص می شوند. این شاخه از علم عصب شناسی ، روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کند. ضربه به سر در اثر سقوط ، تصادف ، سندروم تکان کودک و…باعث افزایش فشار مغزی ، خونریزی مغزی ، شکستگی جمجمه و لختگی خون می شود. با شدت گرفتن بیماری فرد، صبوری و گذشت خود را افزایش دهید، این حقیقت را بپذیرید که فردی که هم‌ اکنون روبروی شماست دیگر آن فردی که شما می‌شناختید و دوستش داشتید، نیست و نخواهد بود. شاید بیمار توانایی انجام امور بهداشتی خود را نداشته باشد و لازم باشد شما دندان‌ های وی را مسواک بزنید یا بشویید، بهتر است، در این امور با وی همکاری‌ های لازم را داشته باشید.

    گاهی اوقات گفتاردرمانی نیز یکی دیگر از اموری است که باید در منزل انجام شود و کسانی که با مشکل تکلم روبرو هستند، می‌توانند از گفتار درمانی استفاده کرده و از این طریق با مربی یا افراد گفتار درمان به تمرین بپردازند. دریافت ماساژ پا با توپ، از تمرینات شایعی است که در این مرحله انجام می شود. حواس مختلفی مانند تست تعادل و تست بینایی و شنیداری که منجر به ارتقاء وضعیت فعلی بیمار می شود در این دسته قرار می‌گیرند.

    در ادامه به بررسی برخی سؤالات مهم و پر تکرار شما می‌پردازیم و به طور کامل به نیازهای شما پاسخ می‌دهیم. در بعضی روز ها امکان دارد پزشک در مطب خود نباشد در این صورت امکان دارد جان بیمار بیشتر در خطر باشد. اگر به دنبالی راهی برای افزایش هوش و حافظه و بهبود عملکرد مغزتان هستید، دوره تقویت هوش و تقویت حافظه دکتر مصطفی امیری را از دست ندهید. اطلاعات کامل داروهایی که قبلا مصرف کرده اید را روی یک برگه یادداشت کنید (با چه دوزی و برای چه مدت زمانی مصرف کرده اید) و برای نشان دادن به دکتر آماده باشید.

    میگرن (سردرد شدید و تکراری) که ممکن است، با موارد مختلفی اعم از حالت تهوع و اختلال در بینایی همراه می باشد. تشنج و صرع به عنوان یک اختلال عصبی مرتبط با فعالیت الکتریکی غیرطبیعی در مغز می باشد، و زمانی که این مشکل به وجود می آید، باعث تشنج های مکرر، بدون کنترل و از دست دادن هوشیاری می شود. جراحی روانی که از روش های جراحی خاص روی قسمت های خاصی از مغز انجام می شود که در اثر اسکیزوفرنی شدید، OCD و اضطراب آسیب دیده است. شوک درمانی که در این روش به مغز جریان برق وصل می شود تا اختلال های شدید دوقطبی، افسردگی یا کاتاتونی درمان شود. اما در زمانی که پزشک به منزل بیاید او فقط پزشک شما می باشد و تمام حواس او بر روی بیمار شما می باشد.

    بیماری در دوران سالمندی پدیده ای شایع و دارای عوارض جبران ناپذیر است و عدم مراقبت تخصصی منجر به بروز ناتوانی در سالمند می شود. یک سقوط ناگهانی و یا یک بیماری حاد می تواند منجر به بروز ناتوانی دائم در سالمند شود و اگر اعضای خانوده برنامه مناسبی برای دوران سالمندی نداشته باشند، نمی توانند از پس مراقبت سالمند بر آیند. پزشک متخصص تغذیه پزشکی است که دانش و آگاهی بالایی در مورد خواص و اهمیت و غذایی دارد و در صورت بروز بیماری ها، با تعیین رژیم غذایی مناسب و تغذیه مناسب سعی می کند، بیماری ها را بهبود بخشد. لازم به ذکر است که نورولوژیست ها جراحی مغز و اعصاب انجام نمی‌دهند و در صورت لزوم بیمار را به جراح مغز و اعصاب ارجاع می‌دهند. نوار مغز EEG می‌تواند برای کمک به تشخیص و نظارت بر تعدادی از بیماری های تاثیر گذار بر مغز استفاده شود. نورولوژیست ها اصولا برای کمک به تشخیص برخی بیماری‌های مرتبط و تاثیر گذار بر مغز از نوار مغز EEG کمک می‌گیرند.

    در حال حاضر امکان رزرو برای متخصص داخلی، متخصص ارتوپدی، متخصص قلب و عروق، متخصص اطفال، متخصص اعصاب، متخصص اورولوژی و متخصص روانپزشکی در دسترس است. پزشک متخصص مغز و اعصاب(نورولوژی) درمان بیماری های سیستم عصبی مرکزی و محیطی را انجام میدهد. ممکن است مراجعه به مطب پزشک برای بسیاری از افرادی که مشکلات حرکتی را تجربه می‌کنند، کاری سخت و دشوار باشد. راه‌حل بهتر برای این افراد استفاده از خدمت ویزیت پزشک متخصص ارتوپدی در منزل است. اگر نیاز به این خدمت دارید می‌توانید بر روی دکمه‌ی ثبت رایگان درخواست کلیک کنید و درخواستتان را ثبت نمایید. پس از نهایی شدن درخواست، پزشک متخصص ارتوپدی در همان مکان و زمانی که شما تعیین کرده اید حضور پیدا کرده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

dealz123.com
Logo
Register New Account
Reset Password
Shopping cart