• Waters Small posted an update 1 year, 4 months ago

    معمولا افراد در زمان بی‌خوابی به گوشی موبایل رو می‌آورند غافل ازآنکه گوشی موبایل خود به دلیل داشتن نور آبی باعث تشدید بی‌خوابی می‌شود. مورد دیگری که در استفاده از موبایل در بین زنان باردار اهمیت دارد این است که بعضی از تحقیقات نشان داده‌اند که قرار داشتن در معرض اشعه‌های وسایل الکترونیکی می‌تواند باعث زایمان زودرس و همچنین سقط جنین شود. در صورتی که در مورد مصرف دارو در دوره بارداری و شیردهی نگران هستید، در این مورد با پزشک خود مشورت کنید. پزشک همواره منافع شما و جنین یا نوزاد را در کنار هم در نظر می گیرد.

    البته به دلیل عوارض و خطر دارو‌های ضد افسردگی برای جنین این کار حتما باید توسط روانپزشک متخصص و با توجه به شرایط بارداری صورت بگیرد. در دوران بارداری مصرف بسیاری از داروهای ضدافسردگی به دلیل تاثیرات منفی بر جنین ممنوع است. سه ماهه اول بارداری زمانی است که بیشترین خطر سقط جنین وجود دارد. این زمان همچنین یک دوره نگرانی رایج در بین مادرانی است که حتی تصورش هم نمی کردند که اقدامات آنها در دوران بارداری ناخواسته تا چه حد می تواند برای جنین (بچه بدنیا نیامده) شان تاثیر نامطلوب و منفی داشته باشد.

    زنانی که PTSD دارند ممکن است بیشتر از زنان دیگر نوزاد نارس یا کم وزن داشته باشند. آن‌ها همچنین بیش از سایر زنان رفتارهای پرخطر سلامتی مانند سیگار کشیدن، نوشیدن الکل، سوء استفاده از داروها یا مصرف مواد مخدر خیابانی دارند. انجام این کارها می‌تواند احتمال بروز مشکلات بارداری را افزایش دهد. اگر فکر می‌کنید ممکن است به PTSD مبتلا باشید، با پزشک در این رابطه صحبت کنید. افسردگی و اضطراب رایج و قابل درمان است، بنابراین اگر احساس افسردگی یا اضطراب می‌کنید با پزشک صحبت کنید. اگر این شرایط را قبل از بارداری داشته‌اید، قبل از قطع یا شروع هر دارویی با پزشک خود صحبت کنید.

    درمان‌های افسردگی بارداری معمولا شامل دارو درمانی‌، روان‌درمانی فردی و گروه درمانی است. در مواردی که افسردگی خفیف است معمولا روان‌درمانی فردی و یا گروهی برای فرد انجام می‌شود و به‌مرور، علائم افسردگی در او کاهش پیدا می‌کند. علاوه بر درد‌های جسمی، اضطراب و استرس مداوم نیز در این دوره مادر را با شرایط دشواری مواجه می‌کند.

    اطلاعات بسیار کمی در مورد چگونگی تأثیر محصولات گیاهی بر بارداری وجود دارد. افسردگی اغلب با داروهایی به نام داروی ضد افسردگی درمان می شود. ممکن است شما تحت درمان با یک دارو یا ترکیبی از داروها قرار بگیرید. بدون تأیید پزشک تان ، هیچ دارویی را برای درمان افسردگی شروع نکنید یا متوقف نکنید. هیچ کس دقیقاً نمی داند چه عواملی باعث افسردگی پس از زایمان می شود.

    اضطراب بیش از حد برای هیچ کس خوب نیست، اما یک مطالعه جدید نشان می دهد که این اضطراب به ویژه برای زنان باردار خطرناک است، زیرا می تواند احتمال زود به دنیا آمدن فرزندشان را افزایش دهد. شریک زندگی، خانواده و دوستان شما بهترین کسانی هستند که می‌توانند روی کاهش استرس شما تاثیرگذار باشند. در کلاس آموزش زایمان شرکت کنید تا بدانید در دوران بارداری و چه زمانی نوزادتان به دنیا می‌آید چه انتظاری دارید. برخی از زنان ممکن است در طول زندگی خود با استرس ناشی از نژادپرستی مواجه شوند.

    اضطراب دوران بارداری نوعی اضطراب است که مادر در دوره بارداری و تا یک سال پس از زایمان تجربه می کند. در صورتی که اضطراب تنها در دوره بارداری تجربه شود به آن اضطراب دوره بارداری و در صورت که زن تنها پس از زایمان دچار آن شود به آن اضطراب پس از زایمان گفته می شود. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

    که نوزاد بزودی با زایمان طبیعی یا به روش سزارین (که نیاز به عمل جراحی و خارج سازی نوزاد با ایجاد برش دارد.) از آنها جدا خواهد شد دچار نگرانی می شوند. در بدترین شکل سناریو، ممکن است نگرانی هایی در مورد سلامت کودک وجود داشته باشد که بناچار نیاز به پایان دادن زندگی جنین متولد نشده باشد یا انتظار بالای مرگ و سقط جنین تایید شود. این می تواند بطور باور نکردنی هولناک و آسیب زننده برای مادر باشد.

    و این یکی از ویرانگرترین خبرهایی است که یک مادر می تواند در مورد نوزاد خود قبل از تولد بشنود. اضطراب در دوران بارداری بخصوص در بین خانم های جوان شایع می باشد. دکترلینک از سال 1390 با فعالیت در حوزه مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی تاکنون توانسته است بیش از ۱۰۰ هزار درمانجو و درمانگر را در سطوح درمانی مختلف پوشش دهد. دکتر لینک همواره در تلاش است تا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا رویکرد «خلق ارزش برای درمانجو» را در اولویت قرار دهد. در اینجا چند روش برای کاهش تاثیر اضطراب در زمان بارداری بر روی جنین ذکر شده است.

    برای انجام ماساژ درمانی در دوران بارداری حتما به مراکزی که ماساژ بارداری انجام می‌دهند مراجعه کنید و دقت داشته باشید که در انجام ماساژ‌ درمانی از اسانس‌ها استفاده نکنید. استرس شدید در طول سه ماهه سوم، میزان کورتیزول را افزایش خواهد داد که می تواند تاثیر ماندگاری بر توانایی های شناختی کودک و ضریب هوشی داشته باشد. مدیریت کار، بارداری و کارهای منزل برای برخی دشوار است که می تواند بر زندگی شخصی و حرفه ای آن ها تاثیر بگذارد و به افزایش استرس کمک کند. اگر در دوران بارداری به فکر مصرف مخمر سنت جان یا هر نوع محصول گیاهی دیگر هستید ، ابتدا با پزشک تان صحبت کنید.

    این عارضه می تواند بر سلامتی شما و چگونگی پیوند با کودک تان تأثیر بگذارد. خانواده باید توجه داشته باشند ایجاد فضای امن و همدلانه باعث می‌شود فرد علائم خود را مخفی نکند و درباره احساسات خود حرف بزند. پس لازم است همسر و یا خانواده فضایی ایجاد کنند تا مادر دارای افسردگی بتواند با محیط اطراف خود، ارتباط برقرار کرده و از مشکلات خود صحبت کند. افسردگی پس از زایمان مانند افسردگی بارداری ناشی از تغییرات هورمونی، عوامل محیطی و ژنتیکی است. افسردگی پس از زایمان معمولا در طول چند ماه ابتدایی بعد از تولد نوزاد بیشتر بروز پیدا می‌کند و درصورتی‌که درمان نشود ممکن است تا یک سال نیز ادامه پیدا کند.

dealz123.com
Logo
Register New Account
Reset Password
Shopping cart