• Dobson Bloch posted an update 1 year, 6 months ago

    امروزه در فضای مجازی بسیار این واژه را می شنویم که تغییراتی کرده است و به صورت های مختلفی به کار می رود، برای مثال خیلی می شنویم که می گویند کراش زدن که دقیقا همان معنای کراش را می دهد و فقط در این ساختار بیان شده است. بنابراین چه فرد توانایی ابراز احساساتش به فرد مورد علاقه اش را نداشته باشد و یا کلا تمایلی به ابراز احساساتش نداشته باشد واژه کراش برایشان به کار می رود. موضوعی زمانی اهمیت پیدا می کند که فرد در زندگی دچار مشکل می شود و آنقدر شخصی که بر روی او کراش دارد برایش اهمیت پیدا می کند که تمام ابعاد زندگی اش را تحت تاثیر قرار می دهد.

    توی فارسی هم همین معنی informal یا غیررسمی crush هست که مصطلح شده. کراش داشتن چیست نشانه های کراش و تفاوت آن با عشق – مجله اینترنتی … بیشتر این واژه را در فیلم های غربی می شنویم که در سریال ها و فیلم ها به گونه ای آن را ابراز می کنند که به صورت ناخودآگاه این واژه در ذهن مخاطب متبادر می شود. البته امروزه کلمه کراش واژه ای فراگیر شده و در تمامی فرهنگ ها دیده می شود و در فرهنگ ما نیز این واژه جا افتاده و در مواقعی از آن استفاده می شود. گرفتن ایمیل یه چیز طبیعیه برای ارسال نظر که بشه با شخص در ارتباط بود و موقع پاسخ داده شدن به دیدگاهش اعلانی دریافت کنه.

    همینک در مجله آنلاین فارسی ها با عنوانکراش داشتن یعنی چه در خدمت شما کاربران گرامی هستیم . علم روانشناسی در فکت راجب کراش می‌گوید، نقطه ضعف کراش این است که می‌ توانید در خیالتان کسی را وادار کنید تا چیزی باشد که نیست و به جای ایجاد یک ارتباط واقعی، شما می‌ توانید به فانتزی ذهن خود در مورد نحوه ارتباط با آن فرد، وابسته شوید. البته اگر خانم هستید، آشنایی با علائم عاشق شدن مردان می تواند کمک تان کند که بفهمید کسی روی شما کراش دارد یا نه؟ و آقایان هم می توانند با نشانه عاشق شدن خانم ها آشنا شوند و به قطعیت برسند.

    یا به عبارتی می‌گویند که می‌توان گفت کراش یک عشق یک طرفه نام دارد، عشقی که معشوق از آن بی‌خبر است. در واقع این تعریف به عنوان معنی crush در اینستاگرام رایج بوده و این روزها کراش زدن در فضای مجازی بسیار اتفاق می‌افتد. در کشورهای خارجی روابط میان دختران و پسران می‌تواند به شکل مختلفی باشد. یکی از مدل‌های دوست داشتن که قبل از رابطه افراد وجود دارد به این شکل می‌باشد که یکی از دو طرف دختر یا پسر به طرف مقابل خود علاقه دارد اما طرف مقابل از این علاقه و عشق خبر ندارد. دلیل مطرح نشدن آن علاقه می‌تواند این موضوع باشد که فرد از رفتار طرف مقابل و جواب رد او بترسد و یا این که احتمال دهد او با فرد دیگری در رابطه است. همانطور که در طی مقاله نیز اشاره شد این لغت در مفهوم خود دارای پیچیدگی نمی باشد و گوینده تنها بودن یک نفر می باشد.

    پارچه ی کراش با توجه به ویژگی هایی که دارد یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید پارچه ی تابستانی یا خرید لباس آماده با جنس مناسب فصل گرم است. در این مقاله گروه نگارش کوهستانی قصد دارد تا شما را با پارچه ی کراش آشنا کند و اینکه پارچه ی کراش چیست و مناسب ساخت چه لباس هایی است؟ با ما تا پایان این مقاله همراه باشید. شخصی که کراش من است، من را به خاطر جذابیت های منحصر به فردم، تحسین میکند. بر عکس عشق اروتیک، نوع دیگری از عشق وجود دارد که اصلا به زیبایی ظاهری یا زیبایی اندام‌های یک فرد اهمیت نمی‌دهد.

    در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی، بازبینی‌شده در ۱۱ آوریل ۲۰۱۰ (میلادی).این یک مقالهٔ خرد شخصیتی از یک بازی ویدئویی است. اگر هنگامی که دارید به یک آهنگ عاشقانه گوش می‌کنید، به خودتان می‌گویید که “این دقیقاً همان حسی است که من الان دارم.” کراش زده‌اید. اگر هنگامی که در حال گوش دادن به یک ترانه، دیدن فیلم یا خواندن کتاب هستید، فرد خاصی به ذهن‌تان می‌آید، مسلماً روی او کراش دارید. باید توجه داشت که در برخی موارد نیز، این روند به خوبی پیش می‌رود و عنوان کراش تنها تا زمانی بر علاقه‌ای می‌ماند که بی‌نتیجه و پنهانی باشد اما به محض باخبر شدن معشوق از این عشق، فرد از حالت کراش خارج می‌شود.

    کراش داشتن یا کراش زدن به چه معناست؟ رابطه عاطفی و احساسی یک طرفه و بدون فهمیده شدن از سوی طرف مقابل هست که می تواند به شما آسیب بزند. اما چگونه؟ به این صورت که ارتباط اجتماعی شما را محدود می کند، بروی مدل ذهنی عاطفی شما تاثیر منفی می گذارد، بازخوردهای محیطی را اشتباها برداشت خواهید کرد. در این نوشته به شما می آموزیم که چگونه از وابستگی بیش از حد به کراش خود جلوگیری کنید و در حد طبیعی به فرد دیگری احساس عاطفی داشته باشید.

    البته در این میان درک زبان بدن زنان عاشق کار دشوارتری خواهد بود. کراش دختر به پسر یا پسر به دختر که معمولا با احساسات شدید عاطفی همراه است و تصورات فرد تلفیقی از روابط احساسی و روابط فیزیکی است. وقتی که با قلب تان تصمیم میگیرید و یا فکر می‌کنید، اینکه در فردی خوبی هایی را ببینید بسیار محتمل خواهد بود و به همین دلیل است که در کراش داشتن روی کسی بدانید که او نیز یک انسان است و عیوب و اشکالاتی در خود دارد حتی اگر شما آن‌ها را نمی بینید.

    برخی کـراش را میل و اشتیاق آتشین و در عین حال موقتی و گذرا نسبت بـه فرد دور از دسترس می‌دانند کـه البته این یکی از تعاریف کـراش داشتن اسـت. اگر نمی‌دانید معنی کراش یعنی چی باید گفت که همیشه به معنای عشق است زیرا ممکن است فرد روی رفتارهای فردی کراش زده باشد و احساس او به دور از هیچ حس عاشقانه‌ای باشد. اگر بخواهیم در تفاوت کاربرد این دو کلمه به طور خلاصه تحلیل کنیم، می توان به این مسئله اشاره نمود که هر رلی می تواند بر اثر کراش ایجاد شده باشد، اما هر کراشی لزوما نمی تواند به رل یا رابطه نزدیک منتهی گردد.

    امیدواریم با این مثال ساده قدرت ضمیر ناخودآگاه را درک کرده باشید. هدف ما در سابلیمیران استفاده از این قدرت و تواناییست و کارکرد فایل های ما در واقع برنامه ریزی مجدد این ضمیر به دلخواه و تحت کنترل ماست . من به خوبی میدانم که هنگام صحبت با کراشم ، از چه چیزهایی باید حرف بزنم.

    این مورد بستگی به علاقه خودتان دارد، و عملکرد شما چگونه می تواند وضعیت شما را به صورت فعلی تغییر دهد، درست مثل این است که به کارتان علاقه مند هستید ومی خواهید پیشرفت کنید. خیر این در صورتی است که شما بخواهید، ولی اگر از او بپرسید مطمئن تر جلو خواهید رفت. تفاوت کراش و عشق بخواهید بر اساس احساسات عمل کنید پس باید بیشترو قت بگذارید و فشاری به خودتان وارد نسازید. معمولا طبق یک مطالعه در سال 2014 نشان داده شده که پرسیدن سوال و جواب دادن نشانه جذابیت است. اگر آنها در گیز شما باشند، احتمالش هست که اسم شما ار وقتی که با دوستان شان صحبت می کنند ذکر کنند. کراش یعنی چیوقتی چیزی را می بینیم که ما را هیجان زده می کند، در این صورت مردمک های چشمان ما گشاد می شوند، درست مانند اینکه یک فرد و یا توله سگ و یا یک جفت کفش جذاب را ببینیم.

    کسانی که عضو توئیتر شدند، با قابلیتی به نام کراش زدن آشنایی دارند، به این صورت که اعضا به‌طور ناشناس برای فرد مورد علاقه‌شان کراش می‌زنند و برخی افراد کراش زیادی دارند اما این کراش داشتن به دوستی و آشنایی منجر نمی‌شود. به دلیل فعالیت توییتر بوده که برخی معنی کراش را عشق یک‌طرفه پنهان می‌دانند. اگـر بخواهیم امروزی‌تر بگوییم کـراش داشتن را شبیه like می‌دانند کـه هنوز بـه love نرسیده اسـت. از آن جایی که یکی از مدل‌های آن کراش عاشقانه است، شاید برخی‌ها فکر کنند که می‌توانند کراش را نوعی عشق به شمار آورند.

    کلمه Crush در ترکیب با کلمه Confidence به معنای اعتماد به نفس یعنی اعتماد به نفس رو کامل از دست دادن است اما ممکن هست بمعنای Hopefully هم استفاده میشود. کراش زدن بروی فردی بمعنای علاقه بسیار شدید به کسی که هنوز دسترسی خاصی به او ندارید یا اصلا او متوجه علاقه شما به خودش نیست و الزاماً این احساس عاشقانه نسبت به او داشته باشد، این واقعا احساس ویژه است. جالبه آنکه ممکن است در کنار همان فرد باشد و ممکن است به معنی از بهترین دوستانتان تبدیل شده است بدون دانستن همان فرد مد نظر هست.

    اما در اینجا رابطه رومانتیک وجود ندارد، عشق اروتیک جایی در این نوع کراش ندارد. بعضی اوقات در میان جمع دوستان، فرد جذابی را می‌بینید که چه زیبا باشد و چه نباشد، شما نوعی گرایش پنهانی به سمت او دارید. این نوع کراش مقدمه‌ای بر دوستی های دخترانه و رفاقت‌های پسرانه است. به کاربردن این جمله، پایانی بر دوران کراش داشتن است، چون کراش عشقی مخفیانه است. بنابراین بسیاری عقیده دارند گفتن جمله «روت کراش دارم» برای مخ‌زنی و خام کردن در روابط خاص استفاده می‌شود. علاوه بر «روت کراش دارم» جملات «روش کراش دارم» و «روم کراش داره» نیز کاربرد دارند.

    حال اگر فرد در چنین روابطی گیر افتاد لازم است تا به یک روانشناس مراجعه کند و به درمان بپردازد چرا که در این حالت زندگی فرد از حالت عادی و طبیعی خودش خارج شده است. در این سری بازی‌ها کراش یک باندیکوت است که با دستکاری ژنتیکی توسط دکتر نئو کورتکس ساخته شده‌است و سعی می‌کند که در سه جزیرهٔ متوالی در جنوب شرقی استرالیا زندگی آرامی داشته باشد. در تمامی شماره‌های سری آرامش او توسط دشمن کینه جو و همچنین خالق او دکتر نئو کورتکس به هم می‌خورد و کرش درتلاش است تا او را شکست داده تا زندگی اش به حالت عادی بازگردد.

    این نوع کراش به معنای علاقه واقعی نیست و صرفا به علاقه های سطحی گفته می شود و به آن کراش دوستانه گفته می شود چرا که این نوع کراش موقتی بوده و در آن هرگز صحبت از احساسات عمیق نیست. در زبان انگلیسی کراش عبارت است از زمانی که فردی نسبت به شخصی دیگر احساس دارد ولی وقتی با او روبرو می شود نمی تواند احساساتش را به او بیان کند در این حالت گفته می شود که آن شخص بر شخص دیگری کراش دارد. کراش داشتن، به نوعی از رابطه بین دختر و پسر اشاره دارد که در آن عشق و دوست داشتن یک طرفه است یا به کل ابراز نمی‌شود! در زبان انگلیسی واژه‌هایی که در بیان نوع روابط استفاده می‌شوند، کمی دقیق‌تر از زبان فارسی می‌باشد و مدل‌های مختلفی دارد.

    آیا هنگامی که داشتید این مقاله را می‌خواندید، فرد خاصی به ذهن‌تان آمد؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، روی آن فرد کراش دارید. کراش داشتن رابطه‌ای است که قبل از رابطه‌ی دوستی و عاشقانه دو طرفه شکل می‌گیرد. دلیل این هم میتونه ترس از reject شدن باشه یا اینکه حتی ممکنه اون طرف در رابطه با کس دیگری باشه.

    از آن جایی که فضای مجازی امروزه افراد را با ظواهری خاص و منحصر به فرد و مجذوب کننده نشان می دهد، از همین رو این احساس دلبستگی هیجانی و موقت در افراد به وجود می آید و سریع هم به پایان می رسد. نه تنها در مورد سوپر استارها بلکه در مورد هر شخصی این علاقه به وجود می آید. در بسیاری از این موارد زمانی که با شخصیت فرد آشنا می شویم این احساس علاقه می تواند ازبین رود زیرا به این نتیجه می رسیم که این فرد تنها از طرف عده زیادی تحسین شده و این امر نمی تواند عشق واقــعی باشد.

dealz123.com
Logo
Register New Account
Reset Password
Shopping cart