• Dalsgaard Hjort posted an update 1 year, 7 months ago

    شما با گفتگو از طریق تجربیات ، نگرانی ها و احساسات خود شرایط را درمان می کنید . شما به همراه درمانگر خود ، سازوکارهای مقابله ای را برای کمک به بهبود پاسخ های خود در روابط جنسی آینده تهیه می کنید تا بتوانید زندگی جنسی سالم تری داشته باشید . اگر شما یا همسرتان از مشکلات جنسی رنج می برید ، می توانید با انجام مشاوره جنسی و زناشویی به بهبود کیفیت زندگی خود بپردازید. برای دریافت مشاوره جنسی و مشاوره خانواده، یکی از بهترین روش ها دریافت کمک های تخصصی از طریق مشاوره تلفنی می باشد که در دسترس خانواده ها و افرادی که نیاز به مشاوره روانشناسی دارند، میباشد. در حقیقت با استفاده از این روش افراد می توانند به سادگی برای مشکلات و مسائل پیش آمده در زندگی خود فارق از زمان و مکان و در هر نقطه ای که قرار دارند، از خدمات مشاوره روانشناسی، بهره مند گردند. عدم رضایت جنسی در زندگی می‌تواند مقدمه‌ای برای بروز مشکلات پیشرفته‌تری در آینده باشد.

    باز هم به دلیل فرهنگ حاکم در کشور، بسیار پیش می‌آید که زوجین، حتی تا سن ازوداج نیز آموزش‌های جنسی لازم را دریافت نکرده‌اند و از بسیاری از جهات، خام هستند و اطلاعات کافی ندارند. یکی از مهم‌ترین بخش‌هایمشاوره روانشناسی جنسی، آموزش درست هر چیزی و هر کاری است. در این مرحله، مشاور ممکن است بسیاری از موارد را خود شخصا آموزش دهد، یا کتاب و فیلم‌های آموزشی معرفی کنید یا اصلا برای چند زوج به صورت همزمان، کارگاه‌های آموزشی برگزار نماید. هرچند رابطه ی جنسی هم بخشی از زناشویی است که از قضا بخش بسیار مهمی هم هست. شیوه ی رفتار صحیح با کودکان نیز در حوزه ی تخصصی مشاور خانواده می گنجد.

    زمانی که واژه های غیر واقعی را به کار می برید ناخواسته حساسیت بیشتری نسبت به اندام های جنسی در کودک ایجاد می کنید. اگر والدین از نحوه آموزش جنسی کودکان اطلاع داشته باشند، می توانند ارزش های خانوادگی را به او القا کنند. آموزش جنسی کودک بهترین فرصت را برای پذیرش ارزش ها و اعتقادات خانوادگی فراهم می کند. مهارت های ذهن آگاهی که زنان به دست می آورند، تحریک جنسی آنها را به طور مستقیم بهبود می بخشد. اعتبار آنها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که واجد شرایط ارائه درمان مبتنی بر تمایلات جنسی هستند.

    یک سکس‌تراپیست به شما گوش می‌دهد تا مشکلات شما را توصیف و ارزیابی کند. در نتیجه بفهمد علت مشکل شما جسمی است یا روانی و یا هردو هر جلسه درمانی محرمانه است. درمانگر به شما کمک می‌کند در مورد موضوعات عاطفی که ممکن است در مسائل جنسی اثر بگذارد صحبت کنید، و راه حلی برای آن پیدا کنید.

    به همین دلیل دریافت کمک های تخصصی در زمینه مسائل زناشویی می تواند به سطح کیفی زندگی زوج های جوان و خانواده های تازه تشکیل شده، کمک های شایانی ارائه نماید. بسیاری از زوجین جوان در ارتباط جنسی دچار مشکلاتی می شوند که می تواند کیفیت رابطه عاطفی آن ها را نیز تحت تاثیر قرار دهد. از جمله رایج ترین این مشکلات می توان به زود انزالی در مردان و بی میلی جنسی در زنان اشاره کرد. بسیاری از افراد به دلیل خجالت و شرمندگی از این بابت برای دریافت خدمات حرفه ای اقدام نمی کنند. در حالی که اختلالات جنسی از جمله مشکلات شایعی میان مردم است و امروزه درمان ها و روش های بسیار کارآمدی برای حل آن ها وجود دارد.

    چرخه ی واکنش جنسی پیآمد تغییرات جسمی و عاطفی است که پس از برانگیختگی جنسی و درگیر شدن در یک فعالیت جنسی تحریک کننده مانند مقاربت یا خودارضایی بروز مییابد. خیر، کد تخفیف فقط به کاربرانی تعلق میگیرد که برای اولین بار از دکتر ساینا مشاوره دریافت کنند . سوالات مشاوره زناشویی بسیار زیاد است اما این سوالات اغلب در ۵ موضوع زیر می باشد . هیچگاه نمی توان به صراحت اعلام کرد که هرگاه یک اتفاق مشخصی رخ بدهد ، فرد دچار اختلالات جنسی خواهد شد اما می توان گفت که زمینه اختلالات جنسی همچون مازوخیسم و یا پدوفیلی یا … چگونه بوجود می آید و این زمینه ها چگونه تقویت می یابند . تحقیقات نشان می‌دهند در حالی که موضوع می‌توانست به سادگی حل شود، بسیاری از افراد به طور متوسط 6 سال صبر می‌کنند تا درصدد دریافت کمک برآیند.

    اما از دید کارشناسان مشاوره زناشویی هرچه زودتر درمان را آغاز کنید؛ بهتر است. آن‌ها توصیه می‌کنند که هرگز اجازه ندهید مشکلات بیش از حد طولانی شوند. مشاوره جنسی در خلق یک رابطه زناشویی لذت بخش و پایدار تاثیر اساسی دارد. همان‌طور که می‌دانید روابط زناشویی یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی زوجین را تشکیل می‌دهد. مقاله «11 توصیه برای مشاوره جنسی» به بیان مهمترین نکات برای مشاوره زناشویی خواهد پرداخت.

    یکی از دلایل عمده مراجعه به مشاور در موارد جنسی همین موضوع می باشد. مشاور به ذوجین کمک می کند تا باورهای نادرستی که درباره لذت جنسی دارند را اصلاح کنند و همچنین کمک می کند افراد بتوانند نقطه اوج لذت جنسی خود را بیابند. مهم نیست که چقدر شریک زندگی خود را دوست دارید یا چقدر متعهد هستید، عوامل استرس زای زندگی، الگوهای روابط گذشته، مشکلات ارتباطی و سایر چالش ها می توانند ظاهر شوند و اوضاع را پیچیده کنند. میل جنسی از عوامل تاثیرگذار بر روی روابط جنسی وسکسولوژیست است .در زیر به ارائه سوالاتی که ممکن است در این خصوص برای شما پیش آید می‌پردازیم. ممکن است تجربه دریافت نوبت از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را داشته باشید که معمولا دشوار و وقت‌گیر است. در برخی حالات هم برای دریافت نوبت از مراکز درمانی لازم است تا به صورت حضوری به آن ها مراجعه شود؛ که در زمان شیوع کرونا بهتر است این کار به صورت غیرحضوری انجام شود.

    هرچند یک مشاور خانواده می تواند راهنمایی هایی برای گرم کردن زندگی جنسی طرفین داشته باشد، اما برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه امور جنسی، بهتر است به یک مشاور جنسی مراجعه کنید. مشاور جنسی می تواند می تواند با راهنمایی هایی که به یک طرف رابطه در مورد مسائل جنسی می کند، به هر دو آنها کمک کند. چراکه می تواند الگوهای رفتاری مناسب را با یک طرف تمرین کند تا حداقل مشکل از یک سو حل شود. یا اینکه هردو زن و شوهر می توانند باهم به مطب مراجعه کنند و پزشک راهنمایی های لازم را بر هردوآانها بکند. آنها ممکن است از گفتار درمانی های مختلف همراه با اجزای خانگی مانند مشاوره روانشناسی جنسی آنلاین درمان شناختی رفتاری، تکنیک های ارتباط زوجین و تمرکز حساس استفاده کنند.

    روان‌درمانگران سیمیاروم را مجموعه‌ای از متخصصان تراز اول فارسی‌زبان، با تجربه بسیار طولانی در حوزه‌های مختلف روان‌شناسی تشکیل می‌دهند که علاوه بر حسن شهرت در محافل علمی و تخصصی، به صورت مشخص با مشکلات ایرانیان خارج از کشور آشنا هستند. ما به شما کمک می‌کنیم به درمانگر متخصص در حوزه مشکل خود دسترسی پیدا کنید. حتی در زوجین نیز اگر یکی از آن‌ها تمایلی به مراجعه نداشته باشد، زوج دیگر می‌تواند به تنهایی مراجعه کند و اطلاعات کسب کند.

    کلینیک مشاوره و خدمات روانشناختی تخصصی اختلالات و مشکلات جنسی پویان

    شاید احساس کنیم مشکل ما در سکس بسیار شخصی است اما بسیاری از ما به دلیل تجارب، شرایط، نگرانی ها یا جنسیت با مسائل مشابه روبه رو می شویم. می توان به کمک مشاوره به بسیاری از مشکلات جنسی در زنان و مردان رسیدگی کرد، آن را بهبود بخشید یا حتی بر آن فائق آمد. بیماری هایی مانند دیابت، افسردگی، انواع سرطان، مشکلات غدد و بیماری های مربوط به تیروئید از جمله بیماری هایی هستند که امکان دارد در روند زندگی زناشویی اختلال ایجاد کنند و میل جنسی را کاهش دهند. بنابراین پزشک تعیین می کند که چه مقداری از این مشکلات مربوط به شرایط جسمی است و درمان را شروع می کند. هر چند که مشاوره جنسی معمولا مربوط به زندگی زناشویی و روابط زن و شوهر پس از ازدواج می‌شود اما صرفا مشاوره مشکلات جنسی به زندگی زناشویی محدود نمی‌شود. مرکز روانشناسی اهواز کمپ با استفاده از تیم درمان و روانشناسان متخصص، آماده ارائه خدمات روانشناسی تلفنی به شما همراهان ارجمند می باشد.

    زوجین مراجعه کننده به مشاور برای مشاوره روابط زناشویی انتظار دارند تا مشاور نسبت به مشکل آن ها صبر و حوصله زیادی نشان دهد تا بتوانند مسائل خود را با خیال راحت و بدون استرس مطرح کنند و از بیان جزییات بیم نداشته باشند. پیرامون اهمیت مشاوره روابط زناشویی می توان گفت مشاوره با افراد متخصص باعث افزایش آگاهی و دانش اشخاص حول مسئله مربوطه می شود. بنابراین با بهره‌گیری از متخصصان و مشاوران روابط زناشویی می توان باعث بالا بردن سطح کیفی روابط زناشویی شد. اگر شما به تنهایی نگرانی یا مشکلی در رابطه جنسی دارید، شاید برایتان راحت تر باشد که جلسات مشاوره را به تنهایی شروع کنید.

    مسائل جنسی

    اگر برای شما هم همینطور است باید بدانید که حتی اگر شریک زندگی شما بخشی از مشکل نباشد، باید بخشی از راه حل باشد. کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

    و یا هر احساس شرم و ناراحتی که در ذهن دارید، جلسه ای را ترتیب دهید. مطمئن باشید که در پایان راه از هم صحبتی با مشاوری کاربلد و باتجربه و شخصی که با راهنمایی هایش مسیر زندگی شما را متحول کرده است، احساس رضایت خواهید کرد. حذف کلیشه های جنسیتی در روند رشد کودک باعث کشف استعدادهای فرزندتان شده و سلامت روان او را تضمین می کند.

    اینجا قرار که با هم الماس زندگی رو جلا ببخشیم.آوای مشاوران تنها یک صدا نیست ، همراهیست قابل اعتماد در تمام لحظات حساس زندگی شما . آوای مشاور با گردهم آوردن کادر مشاوره ای متخصص، در زمینه های مامایی و زنان ،روانشناسی ، تحصیلی با راحت ترین روش های مشاوره از جمله تلفنی و آنلاین همراه شماست. اینکه مشاوره جنسی تکالیف و آموزش هایی که همراه با اون ارائه میشه چقدر میتونه موثر باشه بستگی به میزان تعهد افراد برای همراهی با مشاور متخصص داره. چرا که مثل سایر مسائل و مشکلات یک طرف جریان مشاوره ها و تکنیک هاست. بخش مهم مسئله میزان عمل کردن به تکلیف ها و همراهی با مشاور متخصص بستگی داره. در طی سالیان دراز شخصیت افراد تحت تاثیر فرهنگ قرار می گیرد و هیچ نوع آموزش مناسب و درستی به نوجوانان و جوانان داده نمی شود.

    مشاوره جنسی آنلاین نوعی از گفتگو است که برای حل مشکلات زوج ها و یا درمان برخی از بیماری‌های جنسی انجام می‌شود. مشاوره جنسی آنلاین به افراد کمک می‌کند در روابط جنسی خود حس بهتری داشته و آن را به فرد مقابل نیز انتقال دهند. نخستین گام در راه کمک گرفتن برای حل مشکلات جنسی این است که از سکس تراپیست وقت بگیرید تا مشکلتان را تشخیص بدهد و روشهای درمانی مناسب را بررسی کند.

    این ارتباط از آن جهت قابل اهمیت می باشد که فرد مراجعه کننده قرار است در مورد مهمترین و خصوصی ترین مراحل زندگی خود با پزشک راهنما گفتگو نماید و اگر این ارتباط نتواند به خوبی هرچه تمام تر شکل بگیرد ، احتمال درمان به مراتب کاهش خواهد یافت . همه زوج ها اعتقاد دارند که رابطه جنسی صرفا یک عمل جسمی نیست و در اصل یک رابطه جنسی خوب شامل در آمیخته شدن روح افراد با یکدیگر می باشد و نمی توان بدون اینکه فکری متمرکز در رابطه جنسی داشت ، چه خود فرد چه زوج وی به اوج یک لذت جنسی برسند . تقریبا تمامی زوجین در سر تا سر کره زمین بر این باورند که ایجاد یک رابطه ی مناسب بین زوجین می تواند تضمین کننده آینده ی یک پیوند زناشویی باشد . این ارتباط شامل ابعادی مختلفی می شود که از جمله آنان می توان به ارتباط کلامی ، ارتباط عاطفی ، ارتباط جنسی و …. سلام دوست عزیز در خصوص پریود نامنظم حتما پیشنهاد میشه به دکتر زنان مراجعه کنید. در این مطلب شما با مزیت های مشاوره روابط زناشویی در زندگی مشترک آشنا می شوید.

    در موارد نادر، شاهد بی میلی جنسی هستیم وضعیتی که به خودی خود اختلال محسوب نمی شود اما فرد در این حالت کاملا میل جنسی خود را از دست می دهد. زنان مبتلا به این وضعیت مدام از رابطه ی جنسی می گریزند و تا سال ها هیچگونه رابطه با شریک خود برقرار نمی کنند. بی میلی جنسی، مانند کم اشتهایی عصبی، غالبا ریشه در عوامل روانشناختی دارد و لازم است مشاوره انجام شود تا فردی که از این شرایط رنج می برد به رابطه ی جنسی به عنوان امری طبیعی و سالم نگاه کند نه امر بد و شرم آور.

    موفقیت در رابطه با سکس تراپی اغلب به این بستگی دارد که مراجعان متعهد به فرایند درمان باشند . این مهم است بدانید که جلسات سکستراپی ، هیچ گونه تماس جسمی یا فعالیت جنسی در بین مراجعان و درمانگران ندارد . در طول مشاوره جنسی از تمرینات تمرکز حساسیت در اختلال استفاده می شود.

    به راحتی وقت مشاوره بگیریدهمه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند. را جهت روانشناسی هرچه بهتر و بهبود مشکلات فرد ارائه دهد که در واقع این مرحله به عنوان شناخت مطرح می شود. قربانیان آسیب های جنسی، احتمال ابتلا به اختلالات سلامت روانی مانند افسردگی، اضطراب، اختلال استرس پس از سانحه، اختلالات خوردن و اختلالات مصرف مواد را افزایش می دهند. در انتخابی که برای مشاور خود دارید لازم این نکته رو بدونید که مشاور متخصص هر چقدر هم حرفه ای و کاربلد باشه. نیاز هست که شما بتونید باهاش به خوبی ارتباط بگیرید تا چالشی که دارید رو به راحتی مطرح کنید. بخش مهمی از مشاوره خود شما هستید و برای گرفتن نتیجه ی بهتر، نیاز به همراهی شما با مشاور هست.

    بعضی اوقات نیز در ابتدا هم زن و هم شوهر در جلسه حاضر می‌شوند، اما در طول مشاوره، و در بخش‌هایی از آن، یکی از زوجین از اتاق مشاوره خارج می‌شود. آموزش جنسی کودکان موضوع مهم و حساسی است که اگر به درستی پیش نرود تهدیدات بسیاری در کودکی و مشکلاتی در نوجوانی گریبان گیر فرزندتان خواهد شد. مشاوره جنسی تلفنی می‌تواند برای شما گزینه مناسب‌تری باشد که به کمک آن می‌توانید آزادانه‌تر در مورد فانتزی‌ها و خیال پردازی‌های جنسی خود صحبت کنید و علت احساسات ناخوشایند خود را متناسب با آن‌ها شرح دهید. توجه داشته باشید که یک مشاور حرفه‌ای هرگز بابت این خیال پردازی‌ها شما را سرزنش یا قضاوت نمی‌کند و اجازه می‌دهد بدون احساس تنش و اضطراب آن‌ها را مطرح نمایید. شامل پرهیز از تماس اندام تناسلی است که ممکن است با سوء استفاده جنسی، مقاربت دردناک یا یک وضعیت پزشکی مرتبط باشد که برقراری رابطه جنسی را دشوار یا حتی غیرممکن می کند. اگر یک درمانگر جنسی دارای مجوز و گواهی باشد، هزینه مشاوره روانشناسی تلفنی ر لیست انجمن مربیان، مشاوران و درمانگران جنسی آمریکا قرار می گیرد.

dealz123.com
Logo
Register New Account
Reset Password
Shopping cart