• Stack Petterson posted an update 1 year, 7 months ago

    خودارضایی نباید در زندگی روزمره و توانان جسمانی شما اختلال ایجاد کند. دفعات زیاد خود ارضایی در انجام مسئولیت ها و زندگی عادی فرد اختلال وارد کرده است. اما در رابطه طبیعی با همسر٬ فرد هم ارضا میشود و هم پس از آن حال خوب و احساس سبکی پیدا میکند. من توی روسیه متولد شدم شاید باور نکنید و بپرسید اگه روسم فارسی چجوری بلدم.پدر بزرگ من توی ایران زندگی میکنه یعنی ایرانی هستش برای همون من فارسی بلدم من این چیزی که میخوام بگم به ۵سال پیش ربط داره.

    برخی از افراد به‌دفعات و برخی به‌ندرت خودارضایی می‌کنند و برخی دیگر اصلاً خودارضایی نمی‌کنند. خودارضایی یک تصمیم کاملاً شخصی است و افراد مختلف، به دلایل مختلف به شیوه‌های مختلف خودارضایی می‌کنند. ازاین‌رو، تعداد دفعاتی که هر فرد در هفته می‌تواند خودارضایی کند از هر فردبه‌فرد دیگر متفاوت است، اما انجام حداکثر سه تا هفت بار آن در هفته در سنین جوانی نرمال است.

    چیز ناجوری در تجربه نیست و‌به‌راحتی افراد می‌توانند حس کنند به‌چه‌چیزی احتیاج‌دارند. اما این تصور اغلب نتیجه تعصبات عمیق فرهنگی است که بسیاری از ما ناخودآگاه آن را حفظ می‌کنیم. در نتیجه باید گفت که نوع تفکر و رفتار والدین در مواجهه با خودارضایی در کودکان دختر نباید تفاوتی با خودارضایی در کودکان پسر داشته باشد. محتوای پورن و تماشای فیلم و عکس‌های تحریک‌کننده، می‌توانند به عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزارها برای خود ارضایی مطرح شوند بنابراین هر چقدر که فرد از این محتواها دوری کرده و خودش را با محتواهای سرگرم‌کننده مشغول کند، کمتر به سمت خودارضایی می‌رود.

    برای اقدام درست و موثر لازم است با یک روانشناس معتبر مشورت کنید. مطمئن باشین راهی برای کاهش تحریکات غیر ضروری و حفظ سلامت روحی وجود دارد که بعد از معاینات از سمت پزشک و روانشناس معرفی می شوند. باید از سکستراپیست مشورت بگیرید و همزمان با یک متخصص زنان هم مشاوره داشته باشید تا مشکلتان برطرف شود. به خاطر داشته باشید برای ترک کامل خودارضایی لازم است، موارد یاد شده را تکرار کنید و تا درمان کامل این عارضه در انجام آن ها کوتاهی نکنید.

    برای مشاوره بیشتر در زمینه عوارض خود ارضایی در زنان ، و نیز دریافت مشاوره خود ارضایی ، و پاسخ به سوال های خود در این مورد ، می توانید با مشاوران و کارشناسان مرکز مشاوره خانواده رایکو به صورت تلفنی و از سراسر کشور در ارتباط باشید. معمولا بیشتر دختران جوان و نوجوان برای خود ارضایی از روش هایی مثل مالیدن یا مالش ناحیه کلیتوریس خود استفاده می کنند و به ارگاسم جنسی می رسند. برخی از دختران نیز هستند که برای این کار از وسایلی مانند ویبراتور های برقی و یا اسباب بازی های جنسی استفاده می کنند.

    اضطراب خطر ابتلا به سکته مغزی را در حد قابل توجهی افزایش می‌دهد. در حال حاضر اضطراب یکی از شایعترین انواع بیماری‌های روانی به شمار می‌رود و از جمله نشانه‌های آن می‌توان به از دست دادن بی دلیل آرامش، سرخوردگی، فشار یا رفتارهای عصبی اشاره کرد. محققان روسی برای اولین بار تاثیر طولانی مدت اضطراب بر سیستم قلبی و عروقی و مغز را مورد بررسی قرار دادند.

    تجربه مکرر احساس گناه اضطراب زیادی را به روان انسان تحمیل می‌کند و می‌تواند در بلند مدت منجر به اختلالات روانشناختی خاصی نظیر افسردگی و اضطراب فراگیر شود. در این شرایط کمک گرفتن از یک روانشناس به شما کمک می‌کند تا بتوانید عادت خودارضایی را کنار بگذارید و آسیب‌های ناشی از آن را درمان نمایید. آیا می دانید دلایل خودارضایی زنان و دختران چیست و چرا انجام این کار اعتیاد آور است؟ علت گرایش به خودارضایی را می توان در دو حوزه مهم فیزیولوژیک و روانی جستجو کرد.

    عواقب جبران ناپذیر برای دخترانی که خود ارضایی میکنند

    در زنان، خودارضایی بیش از حد باعث از بین رفتن یا تحریک بافت اسفنجی واژینال، کلیتوریس و مجرای ادرار و اعصاب کلیتوریس، مجرای ادرار، نقطه G، عضله اسفنکتر و مثانه می‌شود. در نتیجه، با تحریک شدید مجاری ادراری (در مردان بنام پروستات شناخته شده و تشخیص داده می‌شود) و بی اختیاری ادرار مواجه خواهید شد. ثابت شده است که بی اختیاری ادرار در بزرگسالی ناشی از خودارضایی بیش از حد و تحریک مکرر نقطه G در دوران جوانی است.

    تو درسام افت کردم و به زور قبول میشم منی که نفر اول مدرسه و منطقه بودم.. قبلاً همش کتاب میخوندم، درس میخوندم، می رفتم کتابخانه و سینما و اهل تفکر و قلم بودم. جق نزنید که اگر چاقو بردارید بزنید تو شکمتون بهتره تا اینکه جق بزنید.

    در زمینه مشاوره جنسی افراد عموما به علت خجالت کشیدن، شرم و حیا ترجیح می‌دهند به مشاوره مراجعه نکنند. اما مشاوره تلفنی این امکان را به مراجعین می‌دهد که در کنار صرفه جویی در وقت و هزینه بدون خجالت از طریق مشاوره تلفنی با روانشناس خود صحبت کنند. گاها زنان باردار به سبب ناتوانی در رابطه جنسی با همسر در اواخر دوره بارداری (معمولا یک ماه آخر) ، از خودارضایی برای ارضای نیاز جنسی خود استفاده می کنند. در یک تحقیق انجام شده توسط نشان داده شده است که رابطه جنسی‌ میتواند باعث بهبود عملکرد ورزشی زنان شود، البته مادامی که رابطه جنسی‌ حداقل ۱۰ ساعت قبل از جلسه تمرینی انجام شده باشد.

    با این حال ممکن است خودارضایی نهایتا به خروج منی و تحریک کامل منجر نشود که از آن به عنوان ارگاسم ناقص یاد می کنند. رابطه جنسی‌ و خود ارضایی باعث بهبود عملکرد ورزشی بانوان میشود و تاکنون اسیت فیزیکی برای این امر گزارش نشده است. اما چرا؟ زیرا بدن زنان پس از رابطه جنسی‌ مقدار بسیار کمتری پرولاکتین آزاد می‌کند. اگر نمیدانید پرولاکتین چیست، پس باید گفت که پرولاکتین تعیین کننده سطح خستگی‌ شما می‌باشد.

    شاید دیدگاه بدی نسبت به آن وجود داشته باشد، اما درصد بسیاری از انسان‌ها از هر جنسیتی آن را تجربه می‌کنند. با این حال، اعلام عددی واقعی و دقیق از افرادی که خود ارضایی می‌کنند دشوار است، چراکه این مسئله با تابوها و باورهای اجتماعی گره خورده و به ندرت کسی حاضر است آن را اعلام کند. خود ارضایی در زنان و مردان به خودی خود “خوب” یا “بد” نیست، اگرچه در بعضی موارد اعتقادات مذهبی این باور را در مردم نهادینه کرده است که خود ارضایی عملی بسیار بد و گناه کبیره است. ؟ من اصن متوجه نبودم این سالها… پس چطوریه ک من اغلب اوقات نمازمو اول وقت میخونم ، با خدا خیلی حرف میزنم… فک میکردم خدا از من راضیه… دلم نمیخاد ازش دور باشم.

    تزریق چربی به صورت، دانستنی‌های مفید برای خانم‌ها

    ترک می کنید اما وقتی نیاز پیدا می کنید میرید سمتش چون عادت کردی و مغز و ناخوداگاهتون یاد گرفته که برای تخلیه شدن این کار رو بکنه. باید عادت رو تغییر بدید اونم زیر نظر روانشناس یا روانپزشک با تجربه٬ که اعتقاد داشته باشه این کار براتون ضرر داره٬ تمرین میخواد٬ اولش سخته اما شدنیه. با سلام در روایات متعددی داریم که استمنا گناه کبیره است و مخرب دنیا و اخرت انسان خواهد بود. و حتی در جاهایی برای رفع استرس یا خطر ارتباط با کسی به صورت سطحی و کم پیشنهاد می شود .. البته که الان سن ازدواج بالا رفته و فرد تا ۳۰ یا ۴۰ سالگی هم مجرد داریم و به هرحال نتوانسته ند ازدواج کنند و و همه هم راهبه نیستند یا امکان کنترل ندارند .. در علم مدرن و حتی در طب سنتی کهن یکی از علل کوتاهی عمر زیاده روی در امور جنسی است (خواه آمیزش با زن خودت خواه به صورتهای دیگر مانند خودارضایی یا روابط فراقانونی) .

    دکتر ندا فرزانه سکس تراپیست بیان می کند که برای پیشگیری از خودارضایی، باید به نوجوانان به شیوه ای درست توسط روانشناسان مدارس آموزش داده شود که استمنا کردن انجام نشود. یعنی باید به شیوه درست و براساس علوم رفتاری این مسئله گوشزد شود که زمانی که می‌خواهیم با یک عادت ناخوشایند مبارزه کنیم، ابتدا باید پیامدهای منفی آن را در ذهن خود تصور کنیم و سپس مزایا و منافع رها کردن این عادت را در ذهن خود تصور کنیم. همچنین باید به فرد آموزش داده شود که ما باید حس مسئولیت در مورد سلامتی به خود را باور کنیم. آموزش یکی از بخش‌های ضروری وظایف مربی، روانشناسان آموزشی و برنامه ریزان درسی است و توجه نکردن و یا غفلت کردن در مورد آموزش ممکن است آسیب‌های زیادی به ساختار جامعه بخصوص نوجوانان وارد کند.

    طبق بررسی های جامعه شناختی مشخص شده است که مردان بیشتردر مورد خودارضایی صحبت می کنند ولی زنان بیان این مطلب با بقیه کمتر از مردان است. البته، در ایران تا زمان نوشتن این مقاله، مطالعه علمی در این زمینه که چند درصد زنانی که خودارضائی می کنند، این مسئله را با پزشک خود در بررسی پزشکی معمول بیان می کنند وجود ندارد. نیاز نیست خودارضایی و کاری بکنید ٬ برعکس به خودتانن ضرر میرسانید با این کار. اگر بدن نیاز به تخلیه شدن داشته باشه در خواب بصورت طبیعی تخلیه میشه. مشاور در پاسخ خودارضایی برای دختر ایشان را منع کرده و بیان کرده باید برای بهبودی شرایط روحی او تغییر مکان زندگی بدهند .

    اختلال در عملکرد سیستم مغز و اعصاب موجب می ‏شود که بخش حافظه کارایی لازم را نداشته باشد و فرد مبتلا به خودارضایی تمرکز کافی نداشته باشد و حواس پرت باشد. همان طور که می دانید خود ارضایی یک گناه است ولی باید بدانید که این مسئله تنها در میان مسلمانان مطرح نمی شود و کشورهایی با ادیان غیر از اسلام هم به شدت از لحاظ علمی با این رفتار مخالف هستند. این گناه مستقیماً با جسم شما رابطه دارد و به همین دلیل روح شما را مورد حمله قرار می دهد. اگر احیانا در روند کار موفق نبودند و عود وجود داشت بدون احساس شکست و ناتوانی در ترک خودارضایی تلاش دوباره ای را آغاز کنند و بدانند که با توکل به خدا می توانند موفق باشند. خود ارضایی در افراد متاهل گاه منجر به کاهش روابط زناشویی با همسر و نارضایتی وی از زندگی زناشویی می شود که دراینصورت به این افراد توصیه می شود این عمل را نخست در حضور همسر خود انجام دهند.

    تجربه خودارضايي به خودي خود امر آسيب زايي نيست و در جريان رشد جنسي و به خصوص دوران بلوغ بسياري از افراد آن را امتحان مي كنند. اما اگر شما از آن دسته افرادي هستيد كه اين عمل را هميشه در يك وضعيت خاص و در دفعات زياد انجام مي‌دهيد، موضوع نگران كننده مي‌شود چرا كه اگر بعدا در شرايط ديگري قرار بگيريد، نمي‌توانيد برانگيخته شده و به ارگاسم برسيد. در واقع بسياري از زنان و دختراني كه عادت به خودارضايي دارند در رابطه جنسي با همسر خود دچار مشكلاتي مي شوند كه لذت جنسي واقعي را از آن ها مي گيرد. البته اين مسئله به معناي فاجعه نيست بلكه با دريافت مشاوره جنسي مي‌توانيد عادتتان را تغيير داده و مسئله را حل كنيد.

    احتمالا تا به حال در مورد ضررهاي بي شمار خودارضايي چيزهايي شنيده ايد. براي مثال برخي ادعا مي كنند اين عمل باعث مشكلاتي نظير كاهش بينايي و ريزش مو مي شود و به طور كل سلامت جسمي را تهديد مي كند. اين در حالي است كه پژوهش ها تاكنون اين موارد را تاييد نكرده اند و بر اين موضوع تاكيد دارند كه آسيب هاي خودارضايي بيش از اينكه به جسم مربوط باشند به سطح روان برمي گردند. اما اكثر افراد از اين موضوع اطلاع چنداني ندارند و آن ها را ناديده مي گيرند.

    از دست ورزی اندام جنسی خود اجتناب کنید و در هیچ شرایطی دست ورزی نکنید. 3- به مسائل مذهبی نماز اول وقت,حجاب, روزه, خواندن دعا و قرائت قرآن با توجه به معنای قرآن اهتمام داشته باشید. تاکید می کنیم از نگاه کردن صحنه های غیر اخلاقی اجتناب کنید زیرا دیدن این صحنه ها در واقع فکر و روح و حتی جسم شما را آماده برای انجام گناه می کند بنابراین برای جلو گیری از ورود اینگونه مسائل به ذهن باید از دیدن آنها دوری کنید. 2- با فشار و جستن بیرون مى ریزد (در زنان لازم نیست با جستن بیرون آید). 1- مایعى که خارج مى شود از روى شهوت و همراه با ارضاء کامل باشد.

    به دلیل حساسیت‌های فرهنگی موجود بررسی و تحقیق در این مورد کمی سخت به نظر می‌رسد به این علت که خانم‌ها خودارضایی خود را پنهان می‌کنند. او می‌گوید که آسیب‌های روحی و اجتماعی، ضعف در قوای جسمانی، درد در استخوان‌ها، کمر و ضعف در چشم‌ها، از دیگر عوارض خود ارضایی زیاد، نزد دختران و زنان است. بله عوارض خودارضایی در زن ها و مردها مانند هم است ولی به خاطر شرایط آناتومی بدن در خانم ها ممکن است آسیب جبران ناپذیری به پرده بکارت آن ها وارد شود . دلایل ، معایب و مزایای خودارضایی زنان و دختران بپردازیم و شما را با روش های ترک این عادت آشنا کنیم. ترک خودارضایی در زنان با چالش های مختلفی همراه است و محقق شدن این امر گاهی بسیار سخت می گردد، زیرا خیلی زود یه یک عادت و اعتیاد تبدیل می شود.

    خانمها کمتر از مردان بطور منظم اقدام به خودارضایی می کنند، مثلا ممکن است یک خانم بدون مشکل شش ماه خودارضایی را ترک کند، در صورتیکه آن بندرت در مردان اتفاق می افتد. آیا خود ارضایی برای دختران که میخواهند به گناه نیفتند و آرامش یابند هم گناه است؟ آخه جدیدا شنیدم که میگن برای دختران حرام نیست و مکروه و مباحه. چون معنی استمنا خروج مایع منی از آقایون است و برای دخترانی که شریک جنسی ندارند برای رسیدن به آرامش درون وگناه نکردن مفیده.

    نقش پدر در تربیت دختر، حواستان را جمع کنید تحقیقات نشان می دهد که پدران ممکن است بیش از مادران در رشد هویت جنسی سالم دختران نقش داشته باشند. باید در رابطه به طرف مقابل هم به چشم انسانی با نیازها و کاستی های معمول نگاه کرد بعضی ها برای خودشان حق هر نوع کار و اشتباهی را می دانند اما توقع دارند طرف مقابلشان فرشته باشد. روی ظاهر واژن شما تاثیری ندارد فقط اگر احساس بزرگ و پهن شدن در این ناحیه کردید به خاطر تحریک شدنه … اگر تکرار نشده باشد مشکلی وجود نخواهد داشت. خیر هیچ دلیل علمی برای این که بتوان خود ارضایی را دلیل به وجود آمدن چسبندگی رحم اعلام کرد وجود ندارد. بهتر است در مورد این مسئله حتما با همسر خود صحبت کند شاید مسائلی وجود داشته باشد که باعث نارضایتی همسرتان شده است و میبایست خیلی بیشتر از قبل محبت و عشق خود را به همسرتان ابراز نمایید تا احساس نکند که این دوری عشقتان را نسبت به وی کم کرده است.

    اولین گام برای هر تغییر مهمی خواستن و همت کردن هست، از این زمینه و ارتباط روحی خوبی که با خدا دارید استفاده کنید. خود ارضایی از نظر مذهبی گناه محسوب می شود بنابراین افرادی که خودارضایی می کنند احساس گناه آزار دهنده ای را تجربه می کنند. بعد از اعتیاد پیدا کردن به خودارضایی شخص گرفتار به خود ارضایی، اندام زشت و نامتناسب پیدا می کند. برخی افراد با توجه به ژنتیک و تعداد دفعات خودارضایی دچار کوچک شدن نامتناسب رانها و باسن، لاغری نامتناسب، و … دخترانی که مکررا خود ارضایی می کنند با این کار در هورمون های بدن خود اختلال ایجاد می کنند و این امر باعث نامنظم شدن دوره های پریودی و قاعدگی دردناک در آن ها می شود . مبتلا شدن به تنگی نفس یکی دیگر از عوارض خود ارضایی در کسانی است که به صورت خوابیده خودارضایی می کنند که حتی با مراجعه به پزشک هم این مشکل مشخص نمی شود.

    بهتر است برای حل مشکلتون، دفعات عادتون رو کاهش دهید و با مشاور صحبت کنید. از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید. آسیب های که در آینده خواهید دید باعث میشه هر روز دعاکنید کاش به عقب برگردید.. انسان باش فیلم پورن نبین اگه امکان ازدواج نداری میتونی غریزه ات رو قلقلک ندی. مشکلات پنهان جوامع انسانی با عقل و تدبیر باید حل شود نه اینکه دیده نشود و یا به عمد نادیده شود. فیلیا یک سایت تخصصی مشاوره روانشناسی درباره موضوعات خانواده ، کودک ، ازدواج ، طلاق و سوگ است که اقدام به تولید محتوای روانشناسی برای جمعیت بالای متقاضیان در ایران می کند .

    دختران معمولاً از ترس قضاوت یا توهین در مورد خودارضایی با دیگران در این خصوص صحبت نمی‌کنند. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با انواع خودارضایی در دختران و عوارض خود ارضایی در زنان بیشتر آشنا کنیم. کلا دنیای امروز یک مشکلی که داره اینه که بیش از حد در معرض تحریک مسایل جنسی هست. ولی اولا خود ارضایی در صورت عدم کنترل و بیش از حد بودن باعث آسیب روانی و اعتیاد و عدم توانایی کنترل هیجانات میشه که بسیار میتونه مخرب باشه. اما در حد یکی دو بار در هفته به لحاظ پزشکی تا الان آسیبی نشون داده نشده.

dealz123.com
Logo
Register New Account
Reset Password
Shopping cart