• Franck Lim posted an update 1 year, 6 months ago

    مرکز خدمات پرستاری و پزشکیطبیب اول همواره به طور شبانه روزی و با پزشکانی متخصص و با تجربه آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز در هر نقطه از شهر تهران می باشد. تنظیم و نظارت بر تجهیزات و دستگاه های پزشکی مانند هواکش های پزشکی، دستگاه های رساندن اکسیژن، مبدل ها و خطوط فشار. پرستاران ICU اغلب از بیماران و خانواده هایشان حمایت عاطفی می کنند. با توجه به وضعیت بالینی بیمار، روشهای تشخیصی یا درمانی تایید شده را انجام دادن.

    مراقبت های پزشکی در بیمارستان ها معمولا برای همه افراد یکسان است. در این مکان بیمار نمیتواند نیازهای خاص خود را داشته باشد و همین مسئله باعث میشود بیماران از محیط و امکانات بیمارستان ناراضی باشند. ارائه مراقبت های حرفه ای در خانه به شخصی سازی و سفارشی کردن تجربه برای بیمار کمک می کند. پرستار در منزل برای هر بیمار منحصر به فرد میباشد و تمامی نیازهای بیمار را در ذهن خود نگه می دارند.

    مراقبت های درمانی در بیمارستان معمولا بسیار پر هزینه است و نگهداری بیمار به صورت طولانی مدت در بیمارستان برای بیمارستان با هزینه بالا تمام می شود. در خدمات پرستاری در منزل با استفاده از مراقبت های پزشکی حرفه ای میتوان بیمار در راحتی خانه با استانداردهای بیمارستان را مراقبت و نگهداری کرد . پرستار مراقبت های ویژه در منزل تهران | پرستاری در منزل تهران نظر هزینه، پرستاری در منزل در مقایسه با بستری شدن در بیمارستان، بسیار مقرون به صرفه است.

    پرستار مراقبتهای ویژه ممکن است از بیماران قبل و بعد از عمل نیز مراقبت کند. علاوه‌براین، برخی از آن‌ها به‌عنوان مدیر و سیاست‌گذار فعالیت می‌کنند، درحالی‌که برخی دیگر وظایف اداری را برعهده دارند. بیمارانی که به تازگی تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفته‌اند یا پیوند عضو داشته‌اند، در طول بهبودی خود نیاز به نظارت دقیق دارند. بیمارانی که در بخش ICU نگهداری می‌شوند، دارای شرایطی بحرانی هستند و نگهداری از آن‌ها با بیماران بخش تفاوت دارد.

    پرستاری مراقبت بیمار برای مراقبت از بیماران با شرایط خاص استخدام می شوند. این پرستاران همانند پرستاران عادی از علم و اطلاعات پزشکی کافی برخوردار هستند و توانایی مراقبت از بیمار به طور اصولی و علمی را دارند و به حفظ سلامت بیمار کمک می کنند. ممکن است مواردی پیش بیاید که بیمار به مدت طولانی به امکانات بخش مراقبت های ویژه نیاز داشته باشد.

    نگه داشتن بیمار در یک محیط سالم می تواند تعداد عفونت هایی را که در نتیجه آلودگی بیمارستان به بیمار منتقل می شود کاهش دهد و سلامت بیمار با سرعت بیشتری بهبود یابد. پزشکان توصیه می کنند که بیمار پس از مدتی از بیمارستان مرخص شود و درمان خود را در منزل ادامه دهد. یک پرستار مراقبت‌های ویژه در منزل وظیفه دارد مرتب وضعیت بیمار را چک کند و آن را برای ارائه به پزشک متخصص آماده نماید. نسبت به مصرف داروها، تغذیه و به طور کلی تمام نیازهای بیمار آگاهی کامل داشته باشد و در جهت رفع آن‌ها بکوشد.

    با توجه به اینکه حال و وضع بیماران بستری در بخش آی سی یو واقعاً بحرانی و حاد است و کنترل لحظه به لحظه علائم حیاتی بیمار ضرورت جدی دارد، به جهت سهولت انجام این کنترل ها معمولاً محدودیت هایی برای ملاقات این بیماران در نظر گرفته می شود. متاسفانه برخی همراهان، بدون در نظر گرفتن شرایط بیمار و از سر دلسوزی و محبت اقدام به حرکت دادن بیمار و تغییر موضع فیزیکی وی می کنند یا با دستکاری سرعت تزریق سرم، در برنامه دارویی بیمار اخلال ایجاد می کنند. به همین دلیل شاید یکی دیگر از ملاحظاتی که موجب تحمیل محدودیت های ملاقات ممنوع در این بخش شده است، جلوگیری از بروز چنین پیشامدهایی است. در این خصوص هم این پرستاران بخش هستند که بار سنگین توجیه همراهان خانواده ها را (خواسته یا ناخواسته) بر عهده دارند. در هر شرایط شغلی، پرستار مراقبت های ویژه باید توانایی انجام ارزیابی های پیچیده بیمار، روش های درمانی مداوم و نظارت بر بیماران را داشته باشد، و در شرایط ناامید کننده و گاه خطرناک آرامش خود را حفظ کند.

    ✏️شغل مستلزم باز بودن در برابر تغییرات (مثبت یا منفی) و تنوع قابل توجه در محل کار است. ✏️توانایی مقایسه سریع و دقیق شباهت ها و تفاوت ها بین مجموعه ای از حروف، اعداد، اشیاء، تصاویر یا الگوها. مواردی که باید مقایسه شوند ممکن است همزمان یا یکی پس از دیگری ارائه شوند. این توانایی همچنین شامل مقایسه یک شی ارائه شده با یک شی به خاطر سپرده شده است. ✏️توانایی خواندن و درک اطلاعات و ایده های ارائه شده به صورت نوشتاری. ✏️توانایی گوش دادن و درک اطلاعات و ایده های ارائه شده از طریق کلمات و جملات گفتاری.

    در چنین شرایطی براساس شاخص های مختلفی نظیر سن بیمار، جنسیت، وزن، سابقه بیماری، میزان سوءتغذیه، بیماری های زمینه یی و … و با استفاده از فرمول های علمی، نیاز روزانه بیمار به انرژی برآورد شده و معمولاً پرستار از همراهان بیمار می خواهد نسبت به تهیه انواع غذاهای فرموله جهت تزریق (گاواژ) به بیمار اقدام کنند. مطالعات علمی موید این موضوع است که استفاده از این غذاهای فرموله نقش بسزایی در تسریع بهبودی بیمار و کاهش دوره بستری در آی سی یو دارد. اگر شما از خدمات پرستار مراقبت های ویژه ICU و CCU در منزل استفاده کنید ، پرستار مورد نظر وظیفه دارد وضعیت بیمار را همراه با تغییرات با پزشک متخصص هماهنگ کند تا در صورت لزوم اقدامات لازم انجام شود. این واحد می‌تواند در طیف گسترده‌ای از بخش اورژانس و بخش مراقبت‌های ویژه انجام وظیفه کند. هنگامی که آموزش دانشکده پرستاری خود را کامل کردید، باید توسط هیئت پرستاری ایالتی خود گواهینامه دریافت کنید یا گواهینامه ملی را از آژانس هایی مانند مرکز تأیید اعتبار پرستاران آمریکا یا آکادمی پرستاران آمریکایی دریافت کنید.

    پرستار مراقبت ويژه کارايي حرفه اي خود را با آموزش مداوم و پژوهش در رشته هاي مرتبط با محوريت بخش مراقبت ويژه تداوم مي بخشد. مراقبت‌های بهداشتی یکی از اولویت‌های هر جامعه است و پرستاران نقش اصلی را در ارائه این مراقبت‌ها ایفا می‌کنند. پرستاران، حامی ارتقای سلامت هستند و از بیماران مراقبت و حمایت می‌کنند و موجب تسهیل و تسریع روند درمان آن‌ها می‌شوند.

    ای‌سی‌یو معمولاً مجهز به طیف وسیعی از تجهیزات پزشکی است و کادر آن آماده رویارویی با هر نوع شرایط بحرانی هستند. این تجهیزات شامل مانیتور قلب، ماسک‌های تنفسی، ونتیلاتور و غیره می‌شود. همچنین درصورت لزوم بیمار چند ساعت بعد از عمل جراحی طبق نظر پزشک در این بخش بستری می‌شود تا شرایط وی تحت کنترل باشد. نقش پرستار بیمارستانی، دفاع از بهترین منافع و حفظ شأن بیمار در طول درمان و مراقبت است.

    ✏️ رسیدگی به شکایات، حل و فصل اختلافات، و حل و فصل نارضایتی ها و درگیری ها، یا مذاکره با دیگران. ✏️ ترجمه یا توضیح اینکه اطلاعات به چه معناست و چگونه می توان از آنها استفاده کرد. ✏️ ایجاد روابط کاری سازنده و مشارکتی با دیگران و حفظ آنها در طول زمان. این شامل خدمات رسانی به مشتریان در رستوران ها و فروشگاه ها و پذیرایی از مشتریان یا مهمانان می شود. تمامی کالا و خدمات اين فروشگاه حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

    با کمی تفکر میتوان متوجه شد که اگر فردی بیمار در منزل خود ، کنار عزیزان خود و با راحتی کامل درمان پرستاری شود روحیه مثبت بیشتری دارد و این مورد به درمان زودتر بیمار کمک زیادی میکند. مثلا اگر کسی دچار بیماری قلبی است و ناگهان در منزل از هوش میرود ، تنها کاری باید انجام دهید این است که از خدمات نوار قلب در منزل استفاده کنید. در این شرایط وقتی بیمار نمیتواند از منزل خارج شود و یا حتی دکتر میگوید که مریض اصلا نباید از منزل خارج شود ، درمان انواع بیماری ها و یا پرستاری از بیمار در منزل باید انجام شود. در بیماران دارای شرایط متناسب بیماران تمامی نیازهای خود را رفع می نمایند و صرفا نیاز به آموزش‌های خود مراقبتی خواهند داشت، مانند كنترل و پیشگیری از عفونت در بیماران مصرف كننده داروهای سركوب كننده ایمنی. امروزه به خاطر اینکه بیمارستان ها مکان های شلوغی هستند و بار مالی زیادی دارند معمولا افراد از خدمات پرستاری در منزل استفاده میکنند و در وقت و هزینه خود صرفه جویی میکنند. کلینیک زخم عرفان سلامت مجهز به تجهیزات و نوآوری روز و با کادر پزشکی مجرب و با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا جهت درمان انواع زخم ها آماده خدمت رسانی به تمام بیماران عزیزی که درگیر زخم های مزمن و حاد هستند، می باشد.

    بیمارانی که برای زنده ماندن نیاز به دستگاه‌های مخصوص تنفسی دارند. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای مرکز خدمات پرستاری و مراقبتی «سلامت تریتا» محفوظ می باشد. در بخش مراقبت‌های ویژه به دلایلی چون پیچیدگی شرایط بیمار و فرایند درمان، امکان بروز خطا و رویدادهای ناخواسته به حداکثر می‌رسد و نیازمند توجه جدی است.

    در بیمارانی كه دارای سیستم نسبی هستند بیش نیازهای بیماران وابسته به پرستار می‌باشد و مریض در انجام مراقبت‌های خود نیاز به كمك كارشناس پرستاری و بهیار و دیگر رده‌های پرستاری دارند. یکی از خدمات عرفان سلامت ارائه سرویس ویزیت پزشک در منزل می باشد. ویزیت پزشک عمومی، متخصص، فوق تخصص و پزشک ویژه از جمله مواردی هستند که توسط عرفان سلامت به بیماران ارائه داده می شوند. از آنجایی که هزینه بستری در هر روز در بیمارستان نسبت به منزل شخصی بالاتر می باشد استفاده از پرستار مراقبت های ویژه در منزل مقرون به صرفه تر می باشد. همچنین بسته به بیمارستان و منطقه، برنامه های جابجایی دیگری نیز وجود دارد.

    در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. اصول اخلاق حرفه‌ای به عنوان استاندارد‌های مورد توافق و رفتارهای مورد انتظار از افراد هر حرفه می‌باشد. اخلاق حرفه‌ای شاخه‌ای از علم اخلاق است که با توجه به شرایط و فضای هر حرفه خاص تعریف می‌شود. آگاهی از منابع و زمان بندی درست دو اصل اولیه است که شما را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهد تا گام به گام به هدف خود نزدیک‌تر شوید. ما برای شما عزیزان جامع‌ترین منابع را گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان به نتیجه مطلوب خود برسید. تمامی نویسندگان محترم مقالات را جهت چاپ مقاله در این مجله دریافت خواهد کرد.

    هزینه درمان بیماران در منزل (حتی بیماران ICU) ارزش هزینه بستری بیماران شما را ندارد و در منزل بسیار کمتر خواهد بود. شما لازم نیست نگران دوری از بیمار باشید و اطمینان حاصل کنید که بیمار خود در یکی از اتاق های منزل توسط بهترین تجهیزات پزشکی و کادر پزشکی آگاه حمایت می شود. بیماران به تجهیزات پزشکی متکی هستند و فقط باید تحت نظارت یک متخصص بهداشت باشند. بیمارانی که تحت عمل جراحی بزرگ و طولانی ‌مدت قرار می ‌گیرند، مانند جراحی قلب، تنفس، مغز و غیره که همگی برای تکمیل درمان زمان بیشتری می ‌برند. بیمارانی که ممکن است به دلیل اختلال در هوشیاری، خونریزی، افزایش یا کاهش فشار خون و مشکلات تنفسی پس از جراحی نیاز به مراقبت ویژه داشته باشند. در این روزهای سخت اپیدمی ویروس کرونا و تمام شدن ظرفیت رایگان بخش مراقبت‌های ویژه ، دریافت مراقبت‌های پزشکی در منزل بهترین گزینه برای حفظ سلامتی شماست.

dealz123.com
Logo
Register New Account
Reset Password
Shopping cart