• Schneider Fogh posted an update 1 year, 5 months ago

    پیشنهاد می گردد در خصوص سرویس خدمات پرستاری ومراقبت از کودک در منزل با مدت زمان بیشتر از یک هفته قرارداد رسمی با همیار منعقد و از همکاری مستقیم با همیار اکیدا خودداری نمایید. یکی دیگر از مزایایاستخدام پرستار از طریق موسسات پرستاری کودکان مشخص بودن قیمتپرستار کودک در منزل است. تفاونی ندارد نیازبه مراقبت و پرستاری کودک بیمار در منزل باشد یا پرستاریکودک سالم .

    مراقبت های خانگی از نوزاد در ماه های اول زندگی برای کمک به اطمینان از رشد و رسیدن نوزادان به نقاط عطف استفاده می شود. کلیه مراقبان و پرستاران این مرکز از بین افراد با تجربه و متعهد انتخاب شده‌اند. برای افزایش سطح کیفی خدمات و جلب رضایت مشتریان عزیز، عملکرد کلیه کارکنان و تیم پرستاری و مراقبتی ما بصورت مستمر نظارت و بررسی می‌شود.

    برای والدین شاغل معمولا پیگیری فعالیت‌های فوق‌ درسی کودک دشوار است. استخدام پرستار کودک برای اولین بار می تواند یک فرآیند طولانی و پیچیده باشد. به عنوان مثال اگر پرستار کودک سن زیادی دارد برای نوزاد و خردسال مناسب تر است و اگر سن پرستار کم می باشد مناسب بچه های 10 سال به بالا هستند. از بدو تولد تا هر سنی که نیاز داشته باشید پرستار کودک می تواند به کودک شما کمک کند، پرستار به دلیل تجربه بالایی که دارد به رشد و تکامل کودک کمک شایانی می کند. از طریق مراکز پرستاری در منزل معتبر اقدام به استخدام پرستار کنید. به عنوان مثال اگر نظافت منزل، تهیه غذا برای همه اعضای خانواده و… جزء خدمات درخواستی باشند، به طور حتم، دستمزد پرستار نیز بیشتر خواهد شد.

    مراقبت و نگهداری از کودک، برقراری یک ارتباط دوستانه و صمیمی با کودکان یکی از مهمترین وظایف پرستاران کودک می‌باشد. این موضوع باعث می‌شود تا فرزند دلبند شما کمتر خلا عاطفی عدم حضور شما را احساس کند. با توجه به افزایش نرخ بیکاری در کشور، اگر آگهی استخدام پرستار کودک در منزل را به وبسایت‌های گوناگون بدهید؛ ده‌ها و شاید صدها درخواست برای شما بیاید. بنابراین باید حد و حدود انتظارات خود را از یک پرستار کودک تمام وقت یا 24 ساعته از قبل بدانید. امداد بهار برای استخدام پرستار کودک شرایطی تعیین کرده است تا بهترین افراد را برای ارائه خدمات مراقبتی به منزل شما اعزام کند. اگرچه ممکن است شما در مراقبت از کودکان تجربه و دانش کافی داشته باشید اما گاهی پیش خواهد آمد که برخی از رفتارها وفعالیتهای شما منطبق با نظر والدین نباشد.

    درباره سلامت، دانش، تجربه، چگونگی انجام امور کودک، سابقه حرفه‌ ای و کاری پرستار نیز اطلاعات و آگاهی کسب نمایید. یکی از مزایای استخدام پرستار از طریق موسسات پرستاری دارای مجوز مشخص بودن قیمت و تعرفه دستمزد پرستار کودک در منزل می‌باشد. دستمزد پرستار با توجه به میزان تحصیلات، تجربه و تخصص و نیز نحوه عقد قرارداد بصورت روزانه، شبانه‌روزی و نیز قراردادهای مدت دار و همچنین شرح وظایف وی ( با توجه به وضعیت سلامت و سن کودک) متغییر می‌باشد. شما می‌توانید با تماس با مرکز خدمات پرستاری در منزل عاطفه از مشاوران ما در این زمینه کمک بگیرید. این مرکز با توجه به شرایط و درخواست شما و بودجه موردنظر شما مراقب،نگهدار و پرستار کودک مجرب را به منزل شما اعزام خواهد کرد.

    وظایف پرستار کودک با توجه به سن کودک متفاوت است پرستار نوزاد وظایفی مانند غذا دادن، تعویض پوشک و خواباندن را انجام می دهد درحالی که پرستار کودک بازی با کودک،غذا دادن و نگهداری کودک را بر عهده دارد. از پرستاران بچه بپرسید که قبلاً چه هزینه ای دریافت می کرده اند تا در طول همکاری با مشکلی مواجه نشوید. قیمت پرستار کودک بر اساس محل زندگی شما، تعداد فرزندان، تجربه و عوامل دیگر بسیار متفاوت است. یکی دیگر از مزایای نگهداری کودک در منزل خودمان این است که پرستار بچه می تواند به فرزند شما این فرصت را بدهد که چیزهای جدید را امتحان کند و سرگرمی ها و مهارت های جدیدی کسب کند. رساندن کودکان به تمرینات ورزشی و سایر فعالیتهای فوق برنامه برای والدین شاغل به دلیل زمان های نامناسب و غیرقابل انعطاف می تواند سخت باشد؛ اما با پرستار بچه، فرزند شما می تواند کلاسهای آموزش زبان یا کلاس های ورزشی را شرکت کند. امروزه اکثر خانواده‌ها و مادران شاغل با مشکل پرستاری و مراقبت از کودک در منزل خود روبه‌رو هستند.

    همچنین بررسی‌ها ی انجام شده توسط سازمان بین المللی پرستاری از کودک ، حقوق متوسط و قیمت پرستار کودک در منزل برای نوزادان بیشتر از کودکان است. در صورتی که والدین به زمان‌های بیشتری برای مراقبت احتیاج داشته باشند این ساعت‌ها به عنوان اضافه کاری برای پرستار کودک در نظر گرفته می‌شوند. در برخی موارد پرستار کودک دستمزد خود را به صورت ساعتی، هفتگی و در برخی موارد ماهانه دریافت می‌کند. هم چنین والدین بهتر است مبلغی را برای پاداش سالیانه پرستار کودک در نظر بگیرد. برای مراقبت و پرستاری از کودک در منزل شما باید با یک مرکز خدمات پرستاری قابل اطمینان تماس حاصل نمایید و درباره انتظارات، خواسته ها، شرایط سنی، جسمی و روحی کودک خود مشاوره نمایید.

    بازی نمودن با کودک و پر کردن اوقات فراغت او؛ کودکان به شدّت فعال و پر تحرک میباشند. آنها به کسی نیاز دارند تا به گونه ای پی در پی با آنها بازی کند. پرستار کودک باید این توانایی را داشته باشد تا با سرگرمی هایی که برای او مدّ نظر قرار میدهد اوقات فراغت او را پر نماید. یا با استفاده از بازی های آموزشی و سرگرم کننده او را مشغول به خود کند.

    اما نگهداری از کودک در منزل به ارامش کودک و خانواده منجر خواهد شد. افرادی که کاملا تخصصی در حوزه کودک فعالیت دارند روانشناسان کودک می باشند، که پایه بازی و ارتباط خود با کودک را بر اساس علوم روانشناسی قرار می دهند. نتیجه تلاش روانشناسان کودک در حوزه کار با کودکان دارای افسردگی، استرس، اضطراب، بیش فعالی و عقب ماندگی ذهنی را در محیط امن خانه نمی توان نادیده گرفت و بی توجه رد شد. مدت زمان همکاری شما با پرستار به سن، نیاز کودک و شرایط شما بستگی دارد. در زمینه پرستاری کودک، می توانید اپلیکیشن پرستار سلام را از قسمت بالا دانلود کنید و بعد از نصبِ اپلیکیشن، از قسمت پروژه ها و استخدام، پروژه ی متناسب با شرایط خودتون رو انتخاب کنید و با پرستار سلام تماس بگیرید. با توجه به برآوردهای صورت گرفته مخارج پیش بینی شده برای استفاده از مهد کودک بسیار بیشتر از استخدام یک پرستار کودک در منزل می باشد.

    پرستار بچه باید در مورد هر موضوعی که احساس نگرانی می کند با خانواده به راحتی صحبت کند . دغدغه های خود را با آنها در میان بگذارید و از ان ها در جهت رفع این مشکلات کمک بخواهید. اضطراب جدایی، مشکل در به خواب رفتن و … از جمله رفتارهایی است که پرستار بچه به وفور با آن مواجه می شود و باید به درستی و بر مبنای اصول روانشناسی این شرایط را بدون تبدیل شدن به بحث و جدل مدیریت کند. احیای قلبی ریوی و کمک های اولیه در موقع خفگی و سوختگی و مسمومیت و … از جمله مهارت هایی است که همه پرستار بچه ها باید ان ها را یاد بگیرند. حتی بعد از انجام مصاحبه و خارج شدن از منزل نیز اگر سوالی برای شما در زمینه قوانینی و محدودیت هایی که باید درمورد کودکان رعایت شود سوالی داشتید، با پدر و مادر تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

    این افراد معمولا جوان هستند و ممکن است آموزش­های نگهداری کودک را دیده باشند یا ممکن است هیچ آموزشی ندیده باشند. از این رو آنها برای مراقبت از فرزند خود با استخدام پرستار کودک در منزلکمک می‌گیرند تا در نبود آنها از فرزندشان مراقبت نماید. با نگهداری و پرستاری از کودک در منزل نیازی نیست که لوازم و لباس ها را از خانه خود به محل مهد کودک ببرید. همچنین، اگر نوزادتان بیمار شد، نیازی به برنامه ریزی خاصی ندارید یا مجبور باشید خودتان در خانه بمانید. نگهداری کودک در منزل یا مهد کودک هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارد.

    داروهای کودک را بشناسید و نشانه های مسمومیت دارویی را مطالعه کنید و کمک های اولیه در این زمینه را آموزش ببینید. سعی کنید بازی ها و سرگرمی های مناسب با سن کودکان را به انها آموزش دهید و به صورت غیر مستقیم مهارت های زندگی را به آنها بیاموزید. پرستار کودک باید دارای حس مادرانه باشد به طوریکه احساس کند کودکی که وظیفه نگهداری از آن را بر عهده دارد همچون فرزند خود می باشد. در اینصورت می تواند اعتماد کودک را جلب کرده و احساس آرامش بین آنها حاکم شود. شاید این اتفاق برای شما ساده به نظر برسد که در واقع در سراسر دنیا پرستار کودک باید دارای ویژگی‌هایی باشد که دانستن آن می‌تواند به هر چه بهتر انتخاب کردن نگهدار کودک به شما کمک کند. نحوه کار انواع لوازم برقی خانه را به پرستار کودک، آموزش دهید مثلا آبمیوه‌گیری، ماشین لباسشویی یا ظرفشویی.

    پرستار بچه علاوه بر تجربه باید دارای تخصص و کیفیت بالای داشته باشد تا بتواند کودک و نوزاد را به بهترین نحوه نگهداری کند شرکت سپید گستر به شما تضمین کیفیت و تخصص را می دهد. والدین باید همواره اطمینان حاصل کنند که پرستار یا مراقب حمایت مورد نیاز برای مثبت بودن را دریافت می­کند که شامل زمان استراحت کافی و داشتن فرصت برای ملاقات سایر مراقبان در همان ناحیه است. والدین باید همیشه با تلفن در دسترس باشند تا به تماس­های اضطراری پاسخ دهند. به عبارت دیگر با هم همکاری کنید و در نگهداری کودک­تان مشارکت کنید. خدمات مراقبت و پرستاری کودک شامل مراقبت و نگهداری و همراهی برای انجام امور روزانه نظیر استحمام، تهیه غذا، تعویض و شستشوی لباس، انجام امور نظافتی و … مراقبت از کودک مشهد و در صورت نیاز شما می تواند شامل امور آموزشی، تربیتی و پرستاری و …

    خیلی خانم خوش برخوردی بودند..من برای مراقبت بچه یک ساله خواسته بودم که از ایشون راضی بودم. به عنوان آخرین راه حل میتوانید در خواست خود را در روزنامه ها یا برنامه های کاریابی و استخدام مختلف اعلام نمایید ولی به خاطر داشته باشید که این روش راه حل متناسب و قابل اعتمادی نیست. بله برخی از پرستارهای کودک ما سابقه کار با کودک یا نوجوان اوتیسمی رو دارند. البته اکثرا پرستار های کودکی که به زبان انگلیسی مسلط هستند امور منزل انجام نمی دهند، این نکته رو باید مد نظر داشته باشین. بله با شماره تماس های پرستار سلام تماس بگیرید در خدمتتون هستیم . تمامی کارهایی که برای کودک تان انجام می دهدید از لباس پوشاندن کودک و حمام کردن گرفته تا برطرف کردن تمامی نیاز هایش احتیاج به دقت و اهمیت فراوانی دارد.

    از این رو باید در زمانی که در کنار کودک هستید کاملا توجه خود را به کودک معطوف کنید و مراقب عوامل خطر ساز درونی و بیرونی احتمالی باشید. زمان خواب کودک نیز نباید با آسودگی خاطر بخوابید زیرا امکان راه رفتن در خواب و یا رفتن به دسشویی یا هر نیاز دیگری برای کودک وجود خواهد داشت. می‌توان دو کودک را در یک مکان نگهداری کرد و یک مراقب کودک استخدام کرد. حقوق نگهداری از دو کودک توسط یک پرستار بیشتر از یک کودک می‌باشد اما از استخدام دو پرستار کودک خوب کمتر می‌شود. این روش مطمئن‌تر از روش اول است و مراکز پرستاری معتبر افرادی قابل اعتماد، ماهر و با تجربه را برای پرستاری اعزام می‌کنند.

dealz123.com
Logo
Register New Account
Reset Password
Shopping cart