• Demir Woods posted an update 1 year, 5 months ago

    دکتر بهاره مرادیان در سال ۱۳۸۲ در دانشگاه علوم پزشکی تهران تحصیل در رشته پزشکی را شروع کردند. ایشان در سال 1383 از دوره پزشکی عمومی فارغ التحصیل شده و در فاصله سال های 1385 تا 1389 در دوره تخصصی زنان در دانشگاه تهران مشغول به تحصیل بودند. سلام دوست عزیز حتما تحت نظر پزشک متخصص باشین و مراحل درمانی رو طبق دستور پزشک پیگیری کنید.

    سپس حساب کاربری خود را به تعداد دقایقی که می خواهید با پزشک خود صحبت کنید، شارژ کنید. این کار را با استفاده از درگاه امن بانکی و یا کد USSD می توانید انجام دهید. سپس همکاران ما تماس شما را با پزشک یا مشاورتان برقرار می کنند. خدمات درمانی غیر حضوری برای افرادی که امکان مراجعه حضوری ندارند راه حل بسیار مناسبی است ، از لحاظ هزینه به صرفه تر است و زمان های بیشتری در دسترس افراد قرار دارد. فیبروم های رحمی که میوم نیز نامیده می شود، تومورهای خوش خیمی هستند که درون رحم یا روی آن رشد می کنند.این غده های خوش خیم از جنس بافت عضله هستند و اندازه ی آن ها با هم متفاوت است. درصورتی که به راهنمایی یا کمک نیاز داشتید با پشتیبانی دکتردکتر تماس بگیرید؛ کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند.

    در صورتی که زایمان پس از 20 هفتگی اتفاق افتد به آن زایمان زودرس می گویند. اکثریت سقط جنین در سنین پایین بارداری صورت می گیرد، حتی قبل از آنکه شما متوجه شده باشید که باردار هستید سقط اتفاق می افتد. این معاینات سالانه زمان بسیار خوبی است که به حفظ سلامت زنان و سبک زندگی سالم افراد کمک بسیاری می نماید.

    سپس نیز از داشتن دانش تخصصی پزشک مورد نظر، در حوزه نیازتان مطمئن شوید. به عنوان مثال اگر برای عمل لابیاپلاستی نزد پزشکی مراجعه نمایید که هیچ تخصصی در این زمینه ندارد، حتما با مشکل مواجه خواهید شد. تمامی موارد مذکور تنها خلاصه ای از صدها مسائلی است که یک زن در طول زندگی خود با آن ها مواجه است. شاید حتی خیلی از بانوان اینگونه به زندگی خود و سلامتشان فکر نکرده اند که تا این حد نسبت به مراجعه نزد یک متخصص زنان کوتاهی می کنند. نتیجه ای که می توان از این بخش گرفت این است که بهترین زمان برای مراجعه نزد یک پزشک متخصص در زمینه سلامت زنان، از شروع تخمک گذاری است که باید به صورت مرتب و ادامه دار انجام شود.

    بعد از ورود به پروفایل دکتر، اطلاعات کامل دکتر مانند نام، مدرک پزشکی، آدرس مطب، شماره تماس و… سیکل تخمک‌گذاری در دخترها و زنان با خونریزی‌های ماهانه و آماده سازی رحم برای تخمک‌گذاری است. بعد از آن رحم آماده باروری است که اگر باروری انجام نشود، بافت رحم شروع به ریزش می‌کند. تخمک‌گذاری و تولید هورمون‌های استروژن و پروژسترون در این محل انجام می‌شود؛ بنابراین سلامت این اندام بسیار ضروری است. در کلام آخر باید بیان کنیم که دکتر های نام برده شده در این مقاله صرفا برای معرفی بوده و در صورت انتخاب هر کدام از آنها لازم است اطلاعات بیشتری به دست آورید.

    مهم است بدانیم که ماما پزشک نیست اما متخصص زنان و زایمان دوره ی پزشکی عمومی را گذرانده سپس در حوزه ی تخصصی زنان و زایمان برای کلیه ی مشکلات و بیماری ها و عمل های جراحی مختص بانوان آموزش دیده و تجربه کسب کرده است. متخصصان زنان و زایمان برای درمان و جراحی پیچیده ترین بیماری های این زمینه آماده شده اند و لازم است که برای این موارد و زایمان های غیر طبیعی مثل سزارین به ایشان مراجعه شود. دکتر بیتا زلالی جراح و متخصص بیماری های زنان، زایمان و نازایی و جراح زیبایی زنان می باشند. ممکنه که شما به علت مشغله کاری فرصت نوبت گیری حضوری و تلفنی را نداشته باشید. با کمک سامانه نوبت دهی پزشکان دکتریاب شما می توانید به صورت 24 ساعته از پزشکان متخصص زنان و زایمان نوبت بگیرید و یا مشاوره تلفنی داشته باشید.

    اغلب بیمار های زنانه از حساسیت بالایی برخوردارند به همین دلیل است در انتخاب پزشک معالج باید نهایت دقت را به خرج داد تا خطراتی سلامتی فرد را تهدید نکند. لایه های پوستی و ماهیچه ای داخل و اطرف واژن طی روند زایمان دچار کشیدگی میشود در مواردی این پارگی ناحیه پرینه نیاز به ترمیم و بخیه زدن پیدا می کند. در تمام انواع ناباروری درمان وجود دارد اما گاها امکان موفقیت آمیز نبودن روند درمان ناباروری نیز وجود دارد. متخصص زنان مشهد قاسم اباد باید حداکثر مراقبت را از تجهیزات پزشکی این مراکز درمانی انجام دهید.

    متخصص و جراح زنان و زایمان نیز با سونوگرافی و ام‌آرآی از این بیماری مطمئن می‌شوند. این در حالی است که با روش‌هایی مانند تجویزی‌های هورمونی و ضد التهاب، هیسترکتومی و ابلیشن آندومتر به درمان این بیماری روی می‌آورند. برخلاف مراجعه حضوری، در مشاوره پزشکی آنلاین ، گاهی باید خود را معاینه کنید تا پزشک بتواند نظر بهتری بدهد. با معاینه خود و تبادل نظری که با پزشک متخصص زنان و زایمان دارید، می‌توانید چیزهای زیادی در مورد وضعیت سلامتی خود بیاموزید. اغلب زنان پس از زایمان دچار افتادگی پوست در ناحیه زیر شکم می شوند.

    در مرحله اول باید دکتری که انتخاب می کنید به عنوان بهترین دکتر زنان در تهران در بهترین دانشگاه های تهران و خارج از کشور تحصیلات خود را انجام داده باشد. برای انتخاب بهترین بهتر است در مورد میزان تحصیلات و گذراندن دوره های تخصصیپزشکانمختلف اطلاعات کسب کنید. کولپوسکوپی یک ابزار تشخیصی غیر جراحی است که با کولپوسکوپ انجام می شود. هنگامی که یک زن مبتلا به پاپ اسمیر غیر طبیعی است، از آن برای بررسی بیشتر دهانه رحم، مهبل و واژن استفاده می شود. اگر متخصص زنان و زایمان منطقه ای از سلول های غیرمعمول را پیدا کند، ممکن است یک نمونه را گرفته و برای آزمایش به آزمایشگاه بفرستد. متخصص زنان و زایمان یک پزشک است که در مسائل مرتبط با سیستم های تولید مثل زنان تخصص دارد.

    امروزه اغلب روش های جراحی زیبایی زنان در سراسر دنیا استفاده می‌شود که می‌توان گفت از پرطرفدارترین مل های زیبایی بشمار می‌رود. سندروم تخمدان پلی کیستیک از اختلالات شایع میان بانوان است که با علائمی مانند اختلال تخمک گذاری، تستوسترون بالا، ظاهر تخمدان در سونوگرافی خود را نشان خواهد داد. معمولا خانم هایی که با این مشکل مواجه می‌شوند ابتدا برای درمان قاعدگی های نامنظم خود به دکتر زنان مراجعه می‌کنند. با توجه به مطالبی که در بالا به آن اشاره شد، یک متخصص زنان و زایمان باید بتواند خدمات درمانی و زیبایی، مراقبت های بارداری و زایمان را ارائه داده و انتظارات بیمار را برآورده نماید.

    در لابیاپلاستی بدفرمی و ایرادات ظاهری لابیاها بنا به تشخیص پزشک متخصص به نحوی برطرف می شود که موجب زیبایی و جوانسازی این ناحیه می گردد. در صورتی که بهترین متخصص زنان این عمل را به انجام برساند، انتظار بروز هیچ گون هعوارضی را نخواهیم داشت. متخصصین زنان ، پزشکانی هستند که کلیه بیماری ها و مشکلات مربوط به دستگاه تناسلی بانوان را شناسایی و درمان می کنند و در زمینه انجام انواع روش های زایمان و جراحی های زیبایی زنان ، آموزش های لازم را فراگرفته اند. متخصص زنان و زایمان انواع آزمایش ها و آزمون های متمرکز بر سلامت زنان را انجام می دهد.

    یک متخصص زنان باید محرم اسرار بیمار باشد و اطلاعات بیمار را در اختیار اشخاص دیگری قرار ندهد. پزشک باید بیش از هرچیز سلامت بیمار خود را در نظر بگیرد، دلسوز باشد و به فکر منافع شخصی خود نباشد برای مثال در صورتی که نیاز به جراحی ندارد، به او پیشنهاد عمل ندهد. برای مثال اگر با هدف لابیاپلاستی به پزشکی مراجعه می کنید که هیچ تخصص و تجربه ای در این زمینه ندارد می تواند برایتان در آینده مشکل آفرین شود.

dealz123.com
Logo
Register New Account
Reset Password
Shopping cart