• Mollerup Talley posted an update 1 year, 5 months ago

    مردم قدردانی می‌کنند که از بازی کردن بر اساس قوانین خودشان نمی‌ترسند و مانند افراد کوچک‌تر دائماً به دنبال اعتبار اجتماعی نیستند. تجربه هر چه که باشد، یک مرد دلتا به خاطر آن محتاط تر می شود. با همدلی با دیگران، بسیاری از مردم احساسات مرد گاما را به عنوان اطمینان از موقعیت یا احساسات خود تفسیر می کنند و مرد گاما را در آغوش می گیرند. به طور کلی، مرد گاما یکی از تیپ های شخصیتی مردانه است، اگر نگوییم همسطح ترین. مردانی که تیپ شخصیتی گاما دارند، شخصیت بسیار جالبی هستند. به نظر می رسد که او دارای اندکی از هر نوع مرد دیگری در شخصیت خود است، بدون اینکه هیچ یک از آن شخصیت ها بر دیگران غالب باشد.

    اگر میخواهی روش جذب مرد آلفا رو توی یه کلمه یاد بگیری، نباید به زندگی و موضوعات سطحی بسنده کنی. در جایی که بسیاری از افراد در تلاش برای یافتن خود در زندگی هستند ، مرد آلفا بیش از حد مشغول خلق خود است. او هر روز کاری را انجام می دهد تا خود را به هدف خود نزدیک کند. او سرگردان نیست ، بلکه هدفی مشحص را دنبال میکند.

    سایر حیوانات در همان گروه اجتماعی ممکن است نسبت به آلفا احترام یا رفتار تبعی خاصی نشان دهند. آنها کم حرف و گاهی خجالتی هستند البته لزوما اینطور نیست که اعتماد به نفس کمی داشته باشند یا افراد ضعیفی باشند. اتفاقا افرادی متفکر هستند و تنها زمانی صحبت می‌کنند که با آنها صحبت شود. زمانی صحبت می‌کنند که حرفی برای گفتن در جمع داشته باشند و بیهوده حرف نمی‌زنند. در زمان مناسب نقطه نظرات خودشان را با اطمینان بیان می‌کنند.

    دلیل هرگونه پس زدن فیزیکی همسرتان، کمبود انرژی مردانه شما و یا ناراحتی او از شما می باشد. تمام حس های شدید و طولانی قبل از رابطه، هیجاناتی از جنس عطش فتح، هوس، عقده و… تا با کسی زندگی نکنید، متوجه نمی شوید واقعاً می توانید عاشقش باشید یا نه.

    او کورکورانه به هوس‌ها و خواسته‌های دیگران متعهد نیست. اگر رئیسش از او بخواهد تا دیر وقت بماند، اما او در جای دیگری برنامه داشته لتشئ، با مهربانی می‌گوید «نه» و ادامه می‌دهد. در کنار تجربه و لذت‌بردن از چیزهایی که دنیا ارائه می‌دهد؛ مرد گاما احتمالاً مشتاق یادگیری مهارت‌های جدید خواهد بود. برای همینه که زنان اهل نظر معمولا با مردان آلفا خوب رابطه برقرار می کنند. اگر کاری را بخواهند، حتما انجام می‌دهند حتی اگر قرار باشد ریسک و خطر کنند. برای خواسته‌هایشان می‌جنگند و از مراحل سخت عبور می‌کنند تا به آن دست پیدا کنند.

    در بین انواع دیگر تیپ شخصیت ‌شناسی مردان، شما باید در برابر مردان سیگما محتاط باشید؛ زیرا، آن‌ها می‌توانند به‌راحتی شما را درمورد چیزی متقاعد کنند که هیچ‌کس نمی‌تواند. آن‌ها حضور یا قدرت یک مرد آلفا را به اشتراک نمی‌گذارند؛ اما، با شخصیت پیچیده و مرموزی که دارند می‌توانند افراد و موقعیت‌ها را تغییر دهند و به همین راحتی مسیر خود را طی کنند. مردان سیگما مطمئناً در بین دیگران محبوب هستند؛ اما، برای احساس خوب و اطمینان نسبت به خود نیازی به تأیید دیگران ندارند. در جایی که مرد آلفا برای اطمینان از شخصیت و موقعیت خود به گروه خود تکیه می‌کند؛ مرد امگا کاملاً برعکس آن رفتار می‌کند و توجه چندانی به اینکه دیگران او را چطور می‌بینند ندارد. به همین دلیل حس اعتمادبه‌نفس مرد امگا به او اجازه می‌دهد تا از رقابت‌های محبوبیت بی‌اهمیت دوری کند. نکته منفی این است، که یک مرد امگا اغلب از مراقبت از دیگران غافل می‌شود؛ زیرا، آن‌ها فقط می‌دانند که چگونه از خود مراقبت کنند.

    معمولاً اینکه فردی دارای تیپ شخصیتی آلفا یا تیپ شخصیتی بتا باشد به شرایط محیطی و خانوادگی بستگی دارد و از آن سرچشمه می گیرد. نخستین خصوصیتی که باعث تفاوت میان مردان آلفا و مردان بتا می‌شود، اعتماد به نفس است. اگر بتوانید همین خصوصیت را در خود پرورش دهید، بیش‌تر سایر الزامات تبدیل شدن به یک مرد آلفا به صورت خودکار درون‌تان ایجاد خواهند شد.

    هر کدام از این تیپ‌های شخصیتی، نقاط قوت و ضعف خاض خودشان را دارند. در ارتباط عاطفی و یا در زندگی مشترک، باید تعادل بین آلفا و بتا حفظ شود و زن و مرد در کنار هم پیشرفت کنند تا یک نفر خودش را حقیر احساس نکند و یک نفر قدرتمندی زیادی داشته باشد. اگر زن و مرد هر دو دارای یک تیپ شخصیتی باشند، احتمالا مشکلی پیش نخواهد آمد اما اگر تیپ‌های شخصیتی متفاوت باشد، باید تعادل بین‌شان حفظ شود تا زندگی مشترک به خوبی پیش برود.

    نه به سادگی ساده بودن در یک رابطه، نکته این است که چیزهایی که می توانند ساده باشند، بدون ترفند پیچیده نباشند. نه، “حدس بزن من الان به چه چیزی نیاز دارم، عزیزم؟” یا “من توهین شده بودم، حدس بزنید توهین من در مورد چیست.” واضح، مستقیم و دقیق. نظر شخصی- او “به نظرات دیگران اهمیتی نمی دهد” ، همه چیز دیدگاه و موقعیت قوی خود را دارد ، اعتماد به اعمال و اعمال خود را دارد. جذابیت- پنهان، خیره کننده، که هم مرد و هم زن به آن واکنش نشان می دهند. هدفمندی- بله، او همیشه می داند که از زندگی چه می خواهد و به آن می رسد. کلیه مطالب این سایت بصورت خودکار گردآوری شده و منبع آن در قسمت پایین عنوان مطلب (تیتر) ذکر شده است.

    به همین دلیل بیشتر مواقع تصمیمات درستی می‌گیرند. شاید اطرافیان زنان بتا، آنها را یک مشاور دلسوز بدانند که دوست دارد به همه کمک کند. آنها می‌خواهند در روابط، حرفه و سایر جوانب زندگی خود از دیگران برتر باشند.

    نه گفتن به گزینه ها یا پیشنهادات یا مسائلی که مرتبط به یک مرد واقعی نیست، سبب می شود که او خودش باشد. مردان آلفا کسانی هستند که تعادل بین زندگی فعال در لحظه و برنامه ریزی برای آینده را حفظ می کنند. مردم به محض مواجهه با یک مرد آلفا از قدرت و شخصیت واقعی او خبردار می شوند، این یک درک ذاتی است و با کمی هم صحبتی با مرد واقعی قابل دیدن است. مردان آلفا از رفتارهای ما در برخورد با مسائل از استقلال کمتری نسبت به مردان آلفا هستند.

dealz123.com
Logo
Register New Account
Reset Password
Shopping cart