• Barton Matthews posted an update 1 year, 5 months ago

    همراه بیمار با در دست داشتن نسخه پزشک به آزمایشگاه مراجعه کرده و پرسنل پذیرش مطابق درخواست پزشک، پذیرش را انجام داده و توضیحات لازم در ارتباط با شرایط آزمایش به همراه بیمار منتقل می‌گردد. سپس تلفن ثابت و آدرس بیمار ثبت شده، هزینه آزمایش دریافت گردیده و در نهایت نام و ساعت حضور فرد نمونه بردار مشخص می گردد. همراه بیمار با در دست داشتن نسخه پزشک به آزمایشگاه مراجعه کرده و پرسنل پذیرش مطابق درخواست پزشک، پذیرش را انجام داده و توضیحات لازم در ارتباط با شرایط آزمایش به همراه بیمار منتقل می گردد. بسیاری از افراد در گروه‌های سنی مختلف از کودک تا سالمند باید برای چکاپ سلامتی خود و پیشگیری از بیماری‌ها، به صورت دوره‌ای به پزشک و آزمایشگاه مراجعه ‌کنند.

    آزمایش ایدز باید تنها با کسب رضایت آگاهانه فرد و داوطلبانه انجام شود. نتیجه آزمایش ایدز محرمانه تلقی می‌گردد و فقط به خود شخص داده می‌شود (یا در صورت بستری بودن به پزشک او). همچنین اگر افراد از طریق مراکز مشاوره بیماریهای رفتاری به آزمایشگاه ارجاع داده شوند، معرفی آنان بدون نام و به صورت شماره کد خواهد بود تا هویت آنان فاش نگردد. در حال حاضر زمان های آزاد آزمایشگاه جهت ارسال نمونه گیر فهرست زیر می باشد. توجه داشته باشید که این فهرست صرفا پیش نمایش بوده و پس از تکمیل سفارش و پرداخت آن می توانید تاریخ و ساعت دقیق مراجعه نمونه گیر را مشخص فرمایید.

    در صورت داشتن بیمه پایه و تکمیلی هزینه آزمایش با بیمه محاسبه خواهد شد. همچنین می‌توانید از مشاوره و تجویز پزشک هومکا قبل از انجام آزمایش استفاده کنید. افراد به هیچ عنوان نباید مصرف داروهای مورد نیاز را قطع کنند و بهترین کار در شرایط این چنینی، مشورت با پزشک می‌باشد. هومکا از لحظه ثبت درخواست تا ارائه نتیجه به طور کامل از شما پشتیبانی خواهد کرد. آزمایش خون بیماری‌هایی که از طریق رابطه جنسی قابل انتقال هستند. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آزمایشگاه مایسا می باشد.

    در عوض، کیت های مخصوص برای بیمار برای جمع آوری خون ارسال می شود. بیماران نمونه های خود را در پاکت ارائه شده برای آزمایش به آزمایشگاه ارسال می کنند. کلیه خدمات از شروع درخواست نمونه گیری ، خدمات پرداخت و ثبت و بررسی نسخه و دریافت جواب ، همه ی مراحل به صورت ۱۰۰% آنلاین و بدون نیاز به حضور شما عزیزان می باشد. اگر امکان رفتن به آزمایشگاه را ندارید تنها با چند کلیک ساده آزمایشگاه را به خانه یا محل کار خود بیاورید تا بدون مراجعه حضوری و پرداخت هزینه اضافه آزمایش خود را انجام دهید.

    این مورد بستگی به حساسیت پوست، میزان خون گرفته شده، مدت زمان اعمال فشار روی موضعی که خون گیری انجام شده و نحوه نمونه گیری بستگی دارد. پرولاکتین ناشتایی 8 ساعت قبل از آزمایش در طول شب LH ، FSH، E2 و … برای انجام نمونه های اورژانسی از روش های تماس تلفنی و طریق واتس‌آپ / تلگرام استفاده نمایید. کپی تامین اجتماعی شما باید به صورت آنلاین ثبت شود تا بتوانیم آن را از شرکت های بیمه ای که ثبت نام آنلاین را انجام می دهند دریافت کرده و مستقیماً از آن استفاده کنیم. امکان انجام آزمایش برای کودکانی که در منزل تحت درمان و مراقبت های ویژه هستند.

    شما می توانید برای انجام چکاپ های سالیانه خود به بهترین و مجهزترین آزمایشگاه در تهران مراجعه کنید. اگر شرایط مراجعه به آزمایشگاه را ندارید می توانید از گزینه نمونه گیری در منزل استفاده کنید. دقت داشته باشید روش های تسهیل کننده زیادی وجود دارد که انجام چکاپ های سالیانه شما به تعویق نیفتد و یا روند درمان شما را با وقفه روبرو کند. پس هر چه زودتر برای آگاهی از وضعیت سلامت بدن خود اقدام کنید. تمامی متخصصین ما با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی اقدام به نمونه‌گیری در منزل خواهند کرد و اگر چیزی غیر از این موضوع دیدید، می‌توانید در لحظه مانع از انجام نمونه‌گیری شده و با ما تماس بگیرید. این موضوع برای هومکا اهمیت زیادی دارد و تمام تلاشمان این است که نهایت سخت‌گیری را در این زمینه داشته باشیم.

    از همین رو، شما می‌توانید برای استفاده از خدمات آزمایشگاهی در اهواز با هومکا در ارتباط باشید. اگر نسخه پزشک ندارید و در عین حال مایلید که آزمایش با مشاوره و تحت نظر پزشک انجام شود، می‌توانید از خدمت آزمایش تحت نظارت پزشک هومکا استفاده کنید. پزشک هومکا با توجه به شرح حال، بیماری‌های زمینه‌ایی، سن، جنسیت، داروهای مصرفی و … به این ترتیب پزشک هومکا در تجویز آزمایش، خواندن و تفسیر آن به شما کمک می‌کند.

    بنابراین اصلا نیازی نیست به شرکت بیمه برای دریافت هزینه مراجعه کنید. نمونه گیری آزمایشگاه در منزل مشهد برای ارائه خدمات آزمایشگاهی در منزل، برنامه‌ریزی دقیقی کرده است. جواب همه این سوال ها به نمونه گیری درب منزل آزمایشگاه ماد و دریافت جواب به صورت غیرحضوری( لینک کوتاه،جوابدهی آنلاین، ربات تلگرام و…) در آزمایشگاه تشخیص طبی ماد ختم میشود. جدا از راحتی نمونه گیری در محل، متقاضی در محیطی آزمایش خود را انجام می‌دهد که از بهداشت و پاکیزگی آن اطمینان دارد و دیگر نگرانی و ترس از آلوده بودن محل آزمایشگاه ندارد. نمونه گیری در محل باعث می شود، از گزند آلودگی به انواع بیماری ها و ویروس ها و میکروب ها در امان باشید. امروزه به دلیل اهمیت صرفه جویی در وقت و هزینه، افراد ترجیح می‌دهند بجای خروج از منزل و قرار گرفتن در ازدحام جمعیت بیمارستان‌ها و منتظر ماندن در مطب پزشکان متخصص، خدمات درمانی و مراقبتی را در منزل خود و در زمان دلخواه دریافت کنند.

    امروزه به دلیل شیوع بیماری‌های اپیدمی واگیردار مانند آنفولانزا و کرونا بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که کمتر از منزل خود خارج شوند و به خصوص از مراجعه به مراکز درمانی خودداری کنند. برای بیماران و سالمندان خطر بیماری های واگیر دار به دلیل ضعف در سیستم ایمنی بدنشان بیشتر است . احتمال مبتلا شدن به این بیماری ها در مراکز درمانی و تشخیصی بیشتر است بنابراین نمونه گیری خون در منزل و ارسال به آزمایشگاه می تواند تا حد زیادی از شیوع این بیماری ها جلوگیری کند. خدمات پرستاری در منزل طیف گسترده‌ای از بیماران را تحت پوشش قرار می‌دهد.

    فعالیت‌های پرستاری شامل ارتقاء سطح سلامت، پیشگیری از بیماری­‌ها و مراقبت از افراد است. آزمایش چکاپ برای مردان و زنان با توجه به شرایط فیزیولوژیک بدن و هورمون های جنسی و تاثیراتی که این هورمون ها در بدن انسان دارند، ممکن است در برخی موارد کمی متفاوت باشد. اگر فردی تیروئید کم‌کار داشته باشد، درمان آن با قرص‌های لووتیروکسین شروع می‌شود. لووتیروکسین در واقع نسخه مصنوعی هورمون T4 است که توسط غده تیروئید ترشح می‌شود. اگر تیروئید پرکار باشد، درمان با داروهای ضد تیروئید شروع می‌شود تا غده تیروئید، هورمون‌های کمتری تولید کنند. از راه‌های درمانی دیگر می‌توان به عمل جراحی حذف غده تیروئید و یا بخشی از آن برای کاهش ترشح هورمون ها اشاره کرد.

    تنها کافی است برای بهره‌مندی از خدمات آزمایش شبانه روزی در منزل از ساعت ۸ الی ۲۴ با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید. هومکا نمی‌خواهد با خدمت آزمایش در منزل هزینه‌ایی اضافی به شما تحمیل کند،‌ بلکه در پی آن است تا شما تجربه‌ایی بی‌دغدغه در این زمینه داشته باشید. به همین دلیل شرایطی را فراهم کرده است تا بتوانید از بیمه برای پرداخت هزینه آزمایش در منزل یا نمونه گیری در منزل استفاده کنید. بدنبال ارسال درخواست غیرحضوری فرد درخواست کننده، از سوی آزمایشگاه، نام و ساعت حضور فرد نمونه بردار در منزل هماهنگ می‌شود. هنگامی که کلینیک ها، آزمایشگاه ها و سایر سازمان های مراقبت های بهداشتی می توانند به گزینه های نمونه گیری آزمایش در منزل و آزمایش خون از راه دور منتقل شوند، نیازی به انجام چنین اقدامات شدید تجاری ندارند.

    را در شهرهای تهران، کرج، قم، شیراز، اصفهان و مشهد ارایه می‌دهد. اگر در فواصل بین آزمایش‌ها تغییری در وضع سلامتیتان ایجاد شد، پزشک را در جریان بگذارید. همچنین لازم است تا از انجام فعالیت‌های ورزشی نیز خودداری شود و هیچگونه تماس جنسی در شب قبل از آزمایش وجود نداشته باشد. عملکرد کلیه‌ها را از طریق آنالیز ادرار، اندازه‌گیری اوره و کراتینین بررسی می‌کنند. افرادی که مبتلا به کم کاری کلیه، دردها و عفونت‌های کلیوی و دیالیز کلیه هستند باید بطور مرتب آزمایش خون بدهند.

    روش راحت تر گرفتن نتیجه آزمایش حاصل از نمونه گیری در منزل، ارسال پیام از سامانه به شخص از طریق تلگرام، ایمیل یا فکس است. اگر از خواب بیدار شدید و قصد کردید برای نمونه گرفتن به آزمایشگاه مراجعه کنید، دست نگه دارید! زیرا نمونه گیری بسیار حائز اهمیت است و قبل از انجام آزمایش باید دستور عمل هایی را رعایت کرد در غیر این صورت نمونه گرفته شده بی نتیجه خواهد بود. در نمونه گیری آزمایشگاه شخص متخصص می تواند هر چیز ناهماهنگی که در خون وجود دارد، مشاهده نماید.

    اما ممکن است بیماران برای خروج از منزل خود به کمک شخص دیگری یا تجهیزات پزشکی مانند عصا، واکر یا صندلی چرخدار نیاز دارید یا اینکه اگر خانه خود را ترک کنند وضعیت سلامتی یا بیماری آنها بدتر می شود. در این موارد خدمات پرستاری در منزل برای خون گیری در منزل مفید است. بنابراین بیماران و افرادی که محدودیت های حرکتی یا سایر ناتوانی ها را دارند می توانند در آسایش و راحتی در خانه خود از خدمات نمونه گیری خون در منزل و ارسال به آزمایشگاه استفاده کنند. یکی از مزیت های اصلی انجام آزمایش و خونگیری در منزل، این است که دیگر نیازی به انتظار صرف وقت در صف آزمایشگاه را ندارید و می‌توانید براحتی آزمایشات تجویزی را توسط متخصصین آزمایشگاهی در خانه انجام دهید. برای این منظور در صورتی که نسخه پزشک را دارید تصویر آن را آپلود نمایید و در غیر اینصورت در قسمت توضیحات مختصری درباره آزمایش مورد نیاز بنویسید. آزمایش طب کار، از جمله خدماتی است که زیر مجموعه خدمت آزمایش در منزل هومکا به‌شمار می‌رود.

    آزمایش استرادیول در روز سوم پریودی برای فرد تجویز می‌شود و به منظور بررسی سطح استروژن در بدن است. این هورمون توسط فولیکول های تخمدان در بدن ترشح می‌شود و میزان آن در روزهای ابتدایی سیکل عادت ماهانه پایین است. آنچه که از آن به عنوان آزمایش هورمونی زنانه یاد می‌شود، در واقع مربوط به بررسی هورمون تحریک کننده فولیکولی ، آزمایش سطح استروژن، تیروئید، پرولاکتین، سایر هورمون‌های مربوط به تخمدان و آزمایش های هورمونی بزاق است.

    اگر تا به حال دیده اید که فردی مبتلا به دیابت برای بررسی قند خون خود از یک قطره خون از سر انگشت خود تست می گیرد پس تجربه خوبی از نحوه عملکرد آزمایش خون در منزل دارید. بسیاری از آزمایش های خون تنها با مقداری خون نیاز دارند که این امکان را فراهم می کند تا نمونه گیری در منزل را انجام شود. شما وقتی که درخواست آزمایش خون در منزل را می کنید معمولا یک نفر از آزمایشگاه برای شما ارسال می شود که حاوی همه چیزهایی است که برای گرفتن نمونه خون نیاز دارید و وقتی که نمونه را به آزمایشگاه میرسد سالم و استریل باقی خواهد ماند. همچنین شما یک ظرف برای جمع آوری نمونه ادار دریافت خواهید کرد. برای مثال ممکن است مجبور شوید برای برخی از آزمایش ها نمونه ادرار یا مدفوع را هر چه سریع تر به آزمایشگاه ارسال کنید.

    طی یک فرایند از بیمار یا شخص مراجعه کننده به بیمارستان با توجه به شرایط بدنی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، آزمایش خون گرفته می شود. با توجه به اینکه خون در رگ ها جریان دارد و عامل اصلی غذا سازی و رسیدن اکسیژن به سرتاسر بدن و همچنین دفع سموم بدن می باشد، نمونه گرفتن آن در میان آزمایش های مختلف، پرکاربرد و کارساز است. هنگام ثبت درخواست در قسمت «آزمایش با نسخه» می‌توانید نسخه را بارگذاری کرده و نوع بیمه را انتخاب کنید. برای انجام خدمات آزمایشگاهی در اهواز، نیازی نیست تا حتما از منزل خارج شوید. مجموعه هومکا با همکاری مجهزترین آزمایشگاه‌ها، همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل اهواز را ارائه می‌دهد.

dealz123.com
Logo
Register New Account
Reset Password
Shopping cart